Pharnakes
06-06-2007, 12:21
Can anybody see the erro in the following piece of edb?
building colonia
{
levels apoikia, military_colony_1, military_colony_2, military_colony_3
{
apoikia requires factions { thrace, greek_cities, macedon, romans_julii, seleucid, romans_scipii, parthia, numidia, romans_brutii, egypt, } and building_present_min_level port_buildings port and building_present_min_level government gov3
{
capability
{
law_bonus bonus 2
population_growth_bonus bonus -2
}
construction 12
cost 10400
settlement_min large_town
upgrades
{
military_colony_1
trade_colony_1
}
}
military_colony_1 requires factions { thrace, greek_cities, macedon, romans_julii, seleucid, romans_scipii, parthia, numidia, romans_brutii, egypt, } and building_present_min_level port_buildings port and building_present_min_level government gov3
{
capability
{
law_bonus bonus 2
}
construction 12
cost 10400
upgrades
{
military_colony_2
trade_colony_2
}
}
military_colony_2 requires factions { thrace, greek_cities, macedon, romans_julii, seleucid, romans_scipii, parthia, numidia, romans_brutii, egypt, } and building_present_min_level port_buildings port and building_present_min_level government gov3
{
capability
{
law_bonus bonus 2
}
construction 12
cost 10400
upgrades
{
military_colony_3
trade_colony_3
}
}
military_colony_3 requires factions { thrace, greek_cities, macedon, romans_julii, seleucid, romans_scipii, parthia, numidia, romans_brutii, egypt, } and building_present_min_level port_buildings port and building_present_min_level government gov3
{
capability
{
law_bonus bonus 2
}
construction 12
cost 10400
upgrades
{
trade_colony_3
}
}
}
plugins
{
}
}
plugins
{
}
}
building Tcolonia
{
levels trade_colony_1, trade_colony_2, trade_colony_3
{
trade_colony_1 requires factions { thrace, greek_cities, macedon, romans_julii, seleucid, romans_scipii, parthia, numidia, romans_brutii, egypt, } and building_present_min_level port_buildings port and building_present_min_level government gov3
{
capability
{
law_bonus bonus 2
}
construction 12
cost 10400
settlement_min large_city
upgrades
{
trade_colony_2
military_colony_2
}
}
trade_colony_2 requires factions { thrace, greek_cities, macedon, romans_julii, seleucid, romans_scipii, parthia, numidia, romans_brutii, egypt, } and building_present_min_level port_buildings port and building_present_min_level government gov3
{
capability
{
law_bonus bonus 2
}
construction 12
cost 10400
upgrades
{
trade_colony_3
military_colony_3
}
}
trade_colony_3 requires factions { thrace, greek_cities, macedon, romans_julii, seleucid, romans_scipii, parthia, numidia, romans_brutii, egypt, } and building_present_min_level port_buildings port and building_present_min_level government gov3
{
capability
{
law_bonus bonus 2
}
construction 12
cost 10400
upgrades
{
military_colony_3
}
}
}
plugins
{
}
}
The error it gives me is invalid upgrade specified.
Thank you very, (and sorry as this probably isn't realy the best place for this)
building colonia
{
levels apoikia, military_colony_1, military_colony_2, military_colony_3
{
apoikia requires factions { thrace, greek_cities, macedon, romans_julii, seleucid, romans_scipii, parthia, numidia, romans_brutii, egypt, } and building_present_min_level port_buildings port and building_present_min_level government gov3
{
capability
{
law_bonus bonus 2
}
construction 12
cost 10400
upgrades
{
military_colony_1
trade_colony_1
}
}
military_colony_1 requires factions { thrace, greek_cities, macedon, romans_julii, seleucid, romans_scipii, parthia, numidia, romans_brutii, egypt, } and building_present_min_level port_buildings port and building_present_min_level government gov3
{
capability
{
law_bonus bonus 2
}
construction 12
cost 10400
upgrades
{
military_colony_2
trade_colony_2
}
}
military_colony_2 requires factions { thrace, greek_cities, macedon, romans_julii, seleucid, romans_scipii, parthia, numidia, romans_brutii, egypt, } and building_present_min_level port_buildings port and building_present_min_level government gov3
{
capability
{
law_bonus bonus 2
}
construction 12
cost 10400
upgrades
{
military_colony_3
trade_colony_3
}
}
military_colony_3 requires factions { thrace, greek_cities, macedon, romans_julii, seleucid, romans_scipii, parthia, numidia, romans_brutii, egypt, } and building_present_min_level port_buildings port and building_present_min_level government gov3
{
capability
{
law_bonus bonus 2
}
construction 12
cost 10400
upgrades
{
trade_colony_3
}
}
}
plugins
{
}
}
plugins
{
}
}
building Tcolonia
{
levels trade_colony_1, trade_colony_2, trade_colony_3
{
trade_colony_1 requires factions { thrace, greek_cities, macedon, romans_julii, seleucid, romans_scipii, parthia, numidia, romans_brutii, egypt, } and building_present_min_level port_buildings port and building_present_min_level government gov3
{
capability
{
law_bonus bonus 2
}
construction 12
cost 10400
upgrades
{
trade_colony_2
military_colony_2
}
}
trade_colony_2 requires factions { thrace, greek_cities, macedon, romans_julii, seleucid, romans_scipii, parthia, numidia, romans_brutii, egypt, } and building_present_min_level port_buildings port and building_present_min_level government gov3
{
capability
{
law_bonus bonus 2
}
construction 12
cost 10400
upgrades
{
trade_colony_3
military_colony_3
}
}
trade_colony_3 requires factions { thrace, greek_cities, macedon, romans_julii, seleucid, romans_scipii, parthia, numidia, romans_brutii, egypt, } and building_present_min_level port_buildings port and building_present_min_level government gov3
{
capability
{
law_bonus bonus 2
}
construction 12
cost 10400
upgrades
{
military_colony_3
}
}
}
plugins
{
}
}
The error it gives me is invalid upgrade specified.
Thank you very, (and sorry as this probably isn't realy the best place for this)