:inquisitive: ~:confused:Quote:
Originally Posted by Gertgregoor
Eh, nee...
~:confused:
Spoiler Alert, click show to read:
EDIT: joehoe ! Ik heb de eer de 100ste pagina van deze draad te beginnen ! ~:cheers:
Printable View
:inquisitive: ~:confused:Quote:
Eh, nee...
~:confused:
Spoiler Alert, click show to read:
EDIT: joehoe ! Ik heb de eer de 100ste pagina van deze draad te beginnen ! ~:cheers:
Das toch ne jump DJ nie?
heeft die nie een lieke, "jumpaz united".
Maar als hier iemand een jump DJ was dan zou ik toch denken aan Fragony, die kon best wel eens dj coolske zijn. ~;). Lijkt me nog wel iets voor hem.
sjee... ik wist niet dat jullie boos werden...
maar denken jullie dat het een goed idee is om Legendary Member Award uit te reiken, by the .org for the .org...
Boos? Wie is hier boos? Wat is me dat nu? Moet ik mij eens boos maken? Hè! Zal ik eens beginnen roepen !? :boxing: :whip:Quote:
Originally Posted by The Stranger
Legendarische leden prijs? Bedoel je zoiets als een lifetime achievement award? Bwah, dat is meer iets voor als de Org 50 jaar bestaat ofzo, niet?
hmmm... just an idea
Wat is Andres kwaad op jou.Quote:
Verdomme Andres als i dat nog eens hoor dan wend ik mijn ondemocratisch verworven pie macht aan om te zorgen dat je nooit meer pie krijgt!
TS, niemand is kwaad hoe kom je daar nou bij? Wij doen alleen maar onnozel. We zijn Belg het zit in ons bloed. Het is ons handelsmerk!
Geachte Heer Stranger,
Mag ik u erop wijzen dat dit de "spreek je eigen taal"-draad is?
Ik zou u dan ook vriendelijk willen verzoeken voortaan uw eigen taal te hanteren in deze draad.
U zal begrijpen dat indien er geen gunstig gevolg wordt gegeven aan onderhavig schrijven, ik zal genoodzaakt zijn u formeel ingebreke te stellen, alle kosten ten uwe laste.
Onderhavig schrijven geschiedt onder voorbehoud van alle rechten, meer in het bijzonder het recht op een gebeurlijke schadevergoeding, en zonder enige nadelige erkentenis.
Hoogachtend,
TheCunning.
Sjesus!!!
Hou Je Klep!!!
Wie Heeft Er Zin In Vlaaien!!!!!!!!
I scanned Astra 19,2E satellite after read Serbian satellite magazine and what they write is:
11.478V - 9 TV and 9 radio regional channels from the Netherlands! :2thumbsup:
TV Rijnmond
TV Noord-Holland
TV Frysland
TV Noord
TV Drenthe
TV Oost
TV Gelderland
TV Zeeland
TV Brabant
With the same names are radio stations. But they will leave Astra 19,2E and only be in future in 23,5E after arrival of new Astra 3B satellite. :no:
Baas Boppe Baas en Van Jonge Leu en Oale Grond
w00t
Me want pie!
Trouwens wie van jullie heeft mijn aambeien zalf gestolen. Ik kan er verdorie niet mee lachen? Umeu je hebt 't toch niet weer als gel gebruikt zeker. Verdikke hé, dat doet wreed pijn zonder zalf hoor!
euhh ik niet
*kijkt naar gel*
nee dit is echt die goedkope van de Kruitvat
phew, veilig
waarom leg je er niet gewoon een goed kussentje onder ~D
Doe ik al! Maar het doet nog steeds zon verreketige pijn! En niet alleen dat maar het was ook zo goed voor mijn huidspiegel. Oh wat een pijn aan mijn baby zachte ...euh je weet wel.
*spuugt al zijn saus uit en sprint naar de wc*Quote:
Originally Posted by GertGregoor
Trouwens wie van jullie heeft mijn aambeien zalf gestolen. Ik kan er verdorie niet mee lachen? Umeu je hebt 't toch niet weer als gel gebruikt zeker. Verdikke hé, dat doet wreed pijn zonder zalf hoor!
Wat al mijn aambeien zalf door het toilet? Neeeee!!!! En de pijn wordt steeds maar erger. En het ziet daar nu al zo rood uit. Waarom, waarom, waarom? Weet jij wel hoe pijn dat doet. En dan zomaar opeten en de rest door het toilet? Ik kan er niet meer lachen hoor! Den je eens in hoe ik mij nu voel. Ik kan niet eens rustig achter mijn computertje zitten of ik besterf het. Ik kan niet eens rustig een "pie" eten of ik moet door de pijn aan aambeien denken! En jij, jij steelt gewoon mijn zalf en door het toilet ermee? :furious3:Quote:
Stoute TS.
Nu ja GG, moet je maar zolang niet op de pot blijven zitten, dan krijg je geen aambeien. Eigen schuld, dikke bult :grin:
Mammalo pappalo. Mammalo pappalo. Betty Babcok. Betty Babcok. Butta gutta. Butta gutta. Butta gutta. Butta gutta. Butta gutta. Butta gutta.
ik stout... wie zet er nou aambeienzalf naast de chilisaus neer... sjesus... en zegt dat terwijl ik eet....
Zie helaas niet het verschil tussen een langspeelplaat en een putdeksel, en heb het ritmegevoel van een nijlpaart op sterk water, ben bang dat ik andere kwaliteiten heb ~;)Quote:
nou nijlpaarden hebben trouwens een vreselijk goed ritme gevoel
http://members.aol.com/hippopix4/hyacinth.jpg
en ik plak hier express geen plaatje van die irritante kut ringtones
hmmm hippo. ZOu da lekker zijn, hippo pie?
Anyway, hoe smaakte dat eigenlijk die aambeienzalf. Zou je daar taart mee kunnen maken. Je mag natuurlijk wel het geheime ingrediënt niet vertelle...
Aambeienzalftaart?
Ben je 100 % dat je enkel last hebt van aambeien, beste vriend?
:inquisitive:
nou ik ben daar wel 110% zeker van, dat hij meer mist dan zijn zalf
Ja mijn amandelen.
zal ik ze eruit halen?
http://www.sionskerkalphen.nl/mambo-.../knijptang.jpg
ik denk dat ze er al uit zijn als ie ze kwijt is... mis wil ie zijn blinde darm ook kwijtraken :P
Iedereen die ooit een blindedarmonsteking heeft gehad weet dat blindendarmen zwaar zuigen. Dat doet me toch een pijn als zo'n ding onsteekt, verschrikkelijk, zo'n constante scherpe pijn waar je ook nog eens niks mee aankan. Heb een aardig hoge pijngrens maar nu knarsten de tandjes wel even.
Volgens mij is een oom van me overleden aan iets met zijn blindedarm, zal wel kanker ofzo wezen.
bovendien heb je niks aan zo'n ding, waarom komt er geen vage wetenschapper op het idee om dat ding weg te klonen
Hmmm nu ik eraan denk die heb ik ook al niet meer. Maar dat moet natuurlijk weer tijens de vakantie, verdomme. Elke keer als ik ziek ben, is't vakantie. 't Is gewoon niet eerlijk.Quote:
Als je amandelen worden getrokken moet je toch veel ijs eten ... tenminste volgens mij kregen al mijn klasgenootjes dat in groep 2 of 3 ofzo