prettige feestdagen, mia mucca's
Printable View
prettige feestdagen, mia mucca's
Fijne kerst iedereen, en een gelukkig nieuwjaar!
Hmm, oliebollen...
Goed schransronde twee, een betere wereld begint immers bij jezelf. En even een gebedje voor Indonesie, was net bijgekomen van die tsunami, zijn ze bijgod weer met kerst het kleine gele lulletje :no:
Prettige feestdagen, schabollen.
Oh ja nog een vraagske, wat is er met de backroom gebeurt? Zijn ze weer niet braaf geweest?
(Swearing - Beirut)
(Swearing - Beirut)
Prettige après-Kerst.
Pffff... 3 dagen gevreet als een zwijn. Dat wordt weer een paar dagen streng op de voeding letten en als een maniak sporten.
Om me dan met Oudjaar opnieuw vol te proppen en daarna lazarus te zuipen ~:cheers:
Yippie!
:jumping:
Un-Frontroomish.
Closed indefinitely.
*Open.
And on probation.
Braaf wezen, heren :whip:
Ik ben benieuwd wat er dit jaar bij mij in de buurt gesloopt gaat worden met nieuwjaarsnacht. Vorig jaar hadden ze in het dorp van m'n ouders een nieuwe telefooncel geinstalleerd, een week voor de jaarwisseling :inquisitive: :laugh4:
Thank you, mighty axe-man.Quote:
Originally Posted by Beirut
I think I'm going to start wielding an axe too, considering Beiruts' popularity with the ladies...
Spoiler Alert, click show to read:
We're ba-aaack!
Gracias, Señor de las Hachas, Beirut!
Hay que celebrar por esto!!:yes:
met mij gaat t goed hoor... wat ga jij doen met oud&nieuw
Keuze: óf thuis met m'n moeder die anders alleen zou zijn, óf naar Utrecht om te zuipen -- maar zonder toegankelijke vrouwelijke kandidaten voor een éénrichtingsreis naar mijn kamer.
:wall:
Por favor, cualquier persona que hable español es bienvenido aqui.
Desde ya, gracias, y demostremos que somos muchos!(aunque seamos 5:laugh2:)
Punte gsid trol trohg ol apuhud yp igioh. Fylt tne ht ta ljuin oh dytmr,ak? Beirut joss zohd ayt! Ru khajl iss!
hoezo geen toegankelijke vrouwelijke kandidaten?Quote:
Originally Posted by Baba Ga'on
Ha....wait....Dutch is pretty confusing. I read something about "accessable female candidates" but I am pretty sure I am mistaken.
Abwoaylse ha ltappohg tru Dytmr haj, ihd Andres, eay gut eayn jie, ur.
hela hela, vanaf nu is jullie eigen taal nederlands begrepen? Zo maar ff vreemdetalen posten hé. Tsssk wat denken ze wel....
zeg t hun
Ik ben een Belg, geen Hun.
~:confused:Quote:
Originally Posted by SSNeoperestroika
Are you talking to me? :inquisitive:
Ik begrijp er niets van. Waarom spreken ze hier niet gewoon Nederlands, zoals fatsoenlijke mensen.
Nu ja, fatsoenlijk...
TS al eens goed bekeken? Altijd met zo'n kap over zijn hoofd. Daar is toch iets louche aan volgens mij :inquisitive:
TS spreekt geen Nederlands maar Rotterdams ~D, alhoewel ik ben degene die geen Nederlands spreekt ... met mien accent
Y huwo ne ytou hej de mboug Dutch. Yd ym u buyn yn dho pad, unt iea huwo de shunko dho sendoqd yn ertor de massommzacci selbado yd ynde onkcymh. Andres ym u terg! NIUH! Y deeg u msroonmhed ez Caius Flaminius ynkulo. Y bl'ot yd de hyl, unt ho dheakhd yd jum zanni. Y ten ned suro yz hym brezyco muim ho jergm zer dho Brutii , ho jergm zer dho kroogm um Y prypot hyl.
LOESJE?... nee die zit niet onder mijn kap... moet je wat lager wezen... maar ze is nu ff bezig... :juggle2:Quote:
Originally Posted by AndresTheCunning
You have not tried this language!
This one! English!
Tru moprun jil ahse ljotmrud tjomu, Motep.
[Nuwuntohg minuzysse udotud paltl?]
Quote:
Originally Posted by SSNeoperestroika
Y ul ned pumhynk unpeti, oqsobd zer Andres. Y ul famd bemdynk runtel owondm zrel li tui um Y huwo nedynk bretasdywo de bemd. Y loroci muyt dhud Beirut jum ucc mooynk. Pomytom, xayd drunmcudynk dho doqd me lash.
wie van jullie grappenmakers heeft mijn fiets in de fik gestoken...?