Kunnen fietsen branden? :inquisitive:
Printable View
Kunnen fietsen branden? :inquisitive:
lol, hoezo dat ineens ... is/was hij van houtQuote:
Originally Posted by The Stranger
gotver Geoffrey :whip:
mijn voorband fikte...
Zo hoe was jullie jaarwisseling, leven we allemaal nog ?
:balloon2:
ik wel... maar degene die mijn band in de fik heeft gestoken niet meeralsikhemvind...
Zo voelt iemand mij in, waarvan wij over het pratenen??
weenie wat je zegt vriend...
De jaarwisseling, natuurlijk !Quote:
Originally Posted by {BHC}KingWarman888
New Years, and what you did.
:balloon2:
Een beetje benzine en van alles gaat wel in de fik. Denk ook zelfs een fiets. Moet je 's proberen :P
Niet Grappig!
can any of you speak anything other than spanish, english, or dutch? Bring some more variety to the party!
Pluisu? Om stinetohg ta wuul lahule ah tros trnuid...
Eh... ik kan ook frans of duits... guineens misschien?
Eul, ippuisohg ta tru Zsucolr maccyhote joss rusp, jah't ot?
Khaj ihe Cigein? Eyga sihgyigul? Trit'l iss O maysd ittucpt ta mahtnobytu oh.
As't mot kunt wy wa in't Tweants henkuier'n, moar 't 's genen officielen sproake en wy schrieft 't alle andersQuote:
Originally Posted by Motep dra Uha Dnia Mazzat
(furthermore, it's damned difficult to write as there are no official rules, every village has it's own words and such)
Ik leef terug ja. 1 januari is traditioneel een zware dag: met een zware kater van hier tot in Tokyo en terug glimlachend Nieuwjaar gaan wensen en uw geteisterde maag verwennen met een glaasje champagne, wijn, bier gevolgd door een zware maaltijd...Quote:
Originally Posted by Dutch_guy
Pffff...
Nieuwjaar. Het is toch niet alles hoor.
Btw, nog een extra-gelukkig Nieuwjaar van mijn taalgenoten !!
~:cheers: (alhoewel... de eerstkomende tijd misschien beter niet :shame: )
I know ze feeling.
Inderdaad... heb echter in tijden niet zo goed geslapen.
Was niet grappig bedoeld, Vreemdeling. Was serieus. Ik raad je het zeker aan te proberen.
Wie van jullie mensen hier kunnen frans spreken?
Hoh hoh hohhhh! Parlons cette langue, hum? Tous les français, venez ici pour bavarder. J'veux savoir qui sont français.
Volgens mijn diploma wel, maar ik begin er niet aanQuote:
Originally Posted by Bijo
Ik zie nog altijd het nut van Nieuwjaar niet in, tuurlijk is het een nieuw jaar, volgend jaar ook, en over 50 jaar en zelfs over 50.000 jaar, waarom zouden we dit vieren (naast een extra excuus om dronken te worden natuurlijk, hoewel carnaval beter is)? Een nieuw jaar vier je ook bij iedere verjaardag, een beetje dubbelop vind ik.
Donde estan los de habla española?
Vamos, no sean timidos
Spoiler Alert, click show to read:
Nou het is een wonder dat ik mijn neusbot niet uitgepist heb, misschien geen witte kerst maar deze hebben we binnen :laugh4:
Beste wensen mia muca's
beste wensen terug :D
Bijo... mag ik je fiets lenen dan :laugh4:
Y enci Gnej English, unt Dhym Cunkauko...merri. Y jycc gnej Fubunomo horo broddi meen (yn cygo u iour er me)Quote:
Originally Posted by SSNeoperestroika
Ah well, psuhte tocu eut. Tnopsu tnihlsitoah ol tonulacu, olh't ot? O jil luttsohg
zan tjomu oh nuwunlu. Oh ihe milu, jre Fipihulu? Ahu az trulu Icunomihl jotr
lacutrohg az ih ablulloah jotr Anime?
Begrijpt er hier iemand iets van al dat gebrabbel? Volgens mij zitten die mannen gewoon willekeurige letters in te tikken op hun toetsenbord.
:inquisitive:
Never.
Dan zijn we het ergens over eens ~D , ctrl-c ctrl-v maarwat van die woorden in Google en je vindt niksQuote:
Originally Posted by AndresTheCunning
Dialects can be tricky to track down, natch.Quote:
Originally Posted by Stig
Ik ben te gierig voor een fiets, Vreemdeling :P Maar zal ik er één voor je stelen?
Wat gebruik je dan om van A naar B te komen?Quote:
Originally Posted by Bijo
Toch niet het openbaar vervoer?