Maxima heeft een argintinian wax.
Printable View
Maxima heeft een argintinian wax.
Maxima heeft wel een lekkere kameelteen. Hoe staat het nu eigenlijk met die lamlul van een Laurent, moet hij nu dokken? Zou ik heerlijk vinden. Wat een waardeloze vent, zelfs als hij niks wist van fraude was hij maar al te tevreden met een verbouwing op kosten van de bevolking, wat een nutteloze graaier.
Het wordt gedeeltelijk van z'n geld afgehouden.
Maxima, Schmaxima. Ook al moet ik toegeven dat ze er niet al te slecht uitziet voor haar leeftijd, maar dan nog.... argh!
Nee ze ziet er niet zo slecht uit. Beter dan Claire en Mathilde. Mathilde, pffff... K vraag mij toch af uit welk klooster ze die gaan halen zijn. Man, man,man...
En Prins Filip, die is zo stijf dat ge er de bladeren op uw gazon mee kunt bijeen harken.
Om nog maar te zwijgen over prins "woef!".
Hij's zo stijf dat je een auto met een snelheid van 120 km/h tegen 'm aan kan laten rij'en: de auto gaat kapot, en hij niet.
Nee dat is eigenlijk Jean-Luc, die een rijdende auto kan stoppen zonder een schrammetje.
:laugh4:
wie vind het een goed idee om een nietnederlandse/belgische member de wonderen der nederlandse taal te leren
heb het al tweemaal hier geprobeerd...
Maar laat een Vlaming hem dan maar verwelkomen in de taal der talen. Want als ik 10 Voor Taal mag geloven...
Dat komt omdat onze taal verengelst is. Jullie Belgen spreken Engels woorden gewoon in het Nederlands/Vlaams uit. Woorden als "job" en dergelijke.
Maar ik zeg geen kwaad woord over Belgie spraks wordt er geen bier meer geexporteerd naar Nederland, dat zou een hel zijn.
(en waarom werkt die gotverdomme dubbele punt niet op deze PC, is het woord umlaut zo moeilijk :furious3: , verdammte scheisse)
We weten allemaal wie er superieur is in de uitspraak van buitenlandse talen. Frans en Engels in het bijzonder.
Nederlanders falen in pronunciation, da's waarheid.
Ah, Meneer Wizard geeft het toe. Al zij het met een vreemde uitdrukking. Maar ach, niet iedereen kan zo knap, intelligent, taalvaardig, atletisch, gecultiveerd,... Zei ik al knap en intelligent? Enfin, niet iedereen kan zijn zoals de gemiddelde Belg. Ach ja.
(En dan zegt men soms dat de belg niet chauvinistisch kan zijn, maar alleen bescheiden.) Nu je't zegt, en Bescheiden, geen enkele niet-Belg is zo bescheiden als de gemiddelde... (gaat uren verder)
Tja er moet hier toch nog iets gepost worden? Waar zijn al die vermeende spammers nu naar toe. Dan kunnen Nederlanders eens iets goed, dan zie je ze niet.
Ze moeten hier nochtans geen 60 € betalen...Quote:
Originally Posted by Moros
Dat mag dan wel zo zijn maar wij krijgen de credit! Voor de wereld zijn jullie dat landje dat zo goed is in aan nederland grenzen :beam:Quote:
En jullie zijn het landje waar drugs en armere sextoeristen (niet iedereen heeft blijkbaar het geld voor Azië) naar toe gaan. Over credit krijgen gesproken...
T is hier nogal stil de laatste tijd. Enkel zo nu en dan een zinloos berichtje. Ik mis de grote hoeveelheden flauwe zever van weleer.
Zijn we allemaal op een flauwe zever-dieet misschien? Of gaat het tegenwoordig meer over kwaliteit dan over kwantiteit?
Luilakken :whip:
kwantiteit ftw!Quote:
Originally Posted by AndresTheCunning
Yakubbo!:egypt:
kwantiteit pwns kwaliteit.
Kwantiteit!!!
Verdomme sluw voske, nu hebt ge me weer aan't spammen gebracht!
Ik lach me een ongeluk... Belg? Gecultiveerd? Intelligent?Quote:
:devilish:
Oh stewardess, I speak jive.
Vergeet niet dat zuivelproducten ook culturen hebben, karnemelk smaakt er zeker niet beter door.Quote:
Originally Posted by Baba Ga'on
kwantiteit!
Hmmm, tja, bwah, wat kan ik zeggen... Ik pleit schuldig.Quote:
Deze zin typ ik er vlug bij om de Nederlandsonkundige machthebber van de voorkamer, alias "bijlmans" te doen geloven dat ik een waardige, weldoordachte bijdrage heb geleverd aan deze virtuele gemeenschap. T zal hem leren, geen Nederlands kennen.
daar zal ik nog maar niet zo zeker van zijn... hij kan redelijk goed NL... en tosa houdt af en toe een oogje in het zeil...
In het zeil? Oeioei, dat hij dan maar oppast, want als het hard begint te waaien, zou z'n oogje kunnen wegvliegen.
Arm oogje, helemaal weggeblazen door de wind. Ik zou niet graag een oogje in het zeil zijn. Hoe zou dat voelen eigenlijk?
Pfff, sorry voor mijne flauwe zever. Heb vandaag ne gansen dag gezaag moeten aanhoren over administratieve vereenvoudiging. Klint allemaal nogal ingewikkeld... Volgens mij klopt er iets niet dan :juggle:
kwantiteit!
Ook maar een zin erbij dan.
*houd de muis boven "Report Bad Post*
Bereid je voor
en kwaliteit
Vechten?