-
Re: The talk your own language thread
Quote:
Originally Posted by AndresTheCunning
(n'oubliez pas, c'est de la plaisanterie!)
Stig: Et maintenant en néerlandais. Si tu veux bavarder en français, il faut le faire en France
Caerfanan: Ou il faut le faire en Canada?
Stig : Des canadiens? Il n'existe pas pire que ça!
Fragony: Mais bien sûr, des francais qui habitent Canada.
Andres (réponse à Stig): J'était un peu concerné de toi avec vos complaints dans le Watchtower et la Chambre des jeux. Ca me fait du plaisir que tu sais de nouveau rigoler. Continue tellement (don't know if that's correct, should be something like "Keep up the good work").
Ah, les Canadiens, là on a un couple de fous. Il y en a certains qui portent des vieux essuie-mains sur leur tête et qui commencent à frapper avec des haches. Brrrr... ils sont foux ces Canadiens.
Zou ik hier geen geld mee kunnen verdienen...?
Whoa!! Merci tout le monde! :2thumbsup:
Stig n'avait pas de problèmes particuliers dans la watchtower (enfin, il disait juste "hello, tout va bien!!! Je vais bien!!! Je ne me suis pas senti insulté!!!")
-
Quote:
Originally Posted by Caerfanan
Stig n'avait pas de problèmes particuliers dans la watchtower (enfin, il disait juste "hello, tout va bien!!! Je vais bien!!! Je ne me suis pas senti insulté!!!")
Als je het over mij hebt doe het dan in godsnaam in een taal die ik spreek (kies maar: Nederlands, Duits, Nedersaksisch (voor wat het waard is) of Engels ... en Afrikaans kan ik ook nog lezen, Fries wordt moeilijker).
En mijn Frans is nog net zo goed om dit Frans te kunnen lezen. En ja je moet flink wat verder gaan dan Stiggles of Stigglet om mij boos te krijgen.
-
Quote:
Originally Posted by Stig
En ja je moet flink wat verder gaan dan Stiggles of Stigglet om mij boos te krijgen.
Heb je enige suggesties?
-
Quote:
En ja je moet flink wat verder gaan dan Stiggles of Stigglet om mij boos te krijgen.
Die koosnaampjes zijn echt geweldig. Vooral toen ik Stigglet las lag ik een dik kwartier in een deuk. :2thumbsup:
Vind je het echter erg als we je voortaan zo noemen ?
:balloon2:
-
Ik niet, Tosa wel :laugh4:
-
Quote:
Dan is het duidelijk :laugh:
-
Quote:
Stigglet, stigglet, stigglet!!!
:laugh4:
:beam:
~:)
~:eek:
~:(
~:mecry:
:hide:
:surrender2:
-
-
waar gaat het nu weer over :P ik mis ff alle lol. kom weer even langs... hoe gaat t met jullie beste undutchables... btw Andres is een verraderske... die doet niet meer mee... Wat was al dat gekraai over jou avatar nou?
Wie doet er mee aan de writingcontest... ik vraag me af of ik een serieus verhaal moet schrijven of eentje in de trend van de undutchables en mijn andere frontroomstories... Niet dat t veel uit maakt vind t allebei leuk om te doen... maar ik wil ook eens een prijs winnen op de .org :P
-
schrijf over de ecomonomische rendabiliteit van melkboeren.
-
kop dicht ouwe :P
opkay ichtday ouweay P:ay
-
Me and a friend made a slight change to the kooky little language i've posted here occasionally. I have about 5 friends and myself who are now capable of communicating with this language. We need to learn it verbally though, and we had to make a new letter due to a slight oddity. Since we can't have the letter here, i'll use the next closest thing.
ä = double A
Jeäo! Og uou ate teafimh yjid, yjem vomhtayuayiomd om ytamdäyimh yjid vtaxu ämhuahe. Ädo, iy qtonanau zaled uou yje daffedy qetdom ebet got dqemfimh aä yjay yize foimh iy. Jaja, uou eadyef doze og uout aoge!
-
Quote:
Originally Posted by The Stranger
kop dicht ouwe :P
Wat een mooie muts heeft die knul!
Jij bent een dikke adamsappel!
En nu born to be alive luisteren.
-
Quote:
Originally Posted by The Stranger
btw Andres is een verraderske... die doet niet meer mee... Wat was al dat gekraai over jou avatar nou?
Wie doet er mee aan de writingcontest... ik vraag me af of ik een serieus verhaal moet schrijven of eentje in de trend van de undutchables en mijn andere frontroomstories... Niet dat t veel uit maakt vind t allebei leuk om te doen... maar ik wil ook eens een prijs winnen op de .org :P
Waarom ben ik een verraderske?
-
Quote:
Originally Posted by edyzmedieval
Ajax Hup, Rood Witte Schare
Dapp're strijders fier en koen
Een roep die geldt, dat is je ware
Rood en Wit wordt Kampioen
Ajax Hup, Rood Witte Schare
Dapp're strijders fier en koen
Geen club die ons kan evenaren
Rood en Wit wordt Kampioen
~D ~D ~D
Hand in hand, kameraden
Hand in hand, voor Feyenoord-1
Geen woorden maar daa-haa-den
Leve Feyenoord-1!
-
Feyenoord stelt geen ene reet meer voor. Ajax had mazzel dat het won van Twente, anders konden zij ook vast gaan douchen. AZ is wel aardig bezig, maar als je 4-2 verliest van Newcastle ben je ook niet goed genoeg.
Nederland heeft een fatsoenlijke club en dat is PSV ... en die hebben nu een geblesseerde Alex.
-
Feyenoord heeft even een dipje maar ik vind het een sympathieke bende. De fans hebben af en toe wel wat aandachtspuntjes.
-
Quote:
Feyenoord stelt geen ene reet meer voor. Ajax had mazzel dat het won van Twente, anders konden zij ook vast gaan douchen. AZ is wel aardig bezig, maar als je 4-2 verliest van Newcastle ben je ook niet goed genoeg.
Nederland heeft een fatsoenlijke club en dat is PSV ... en die hebben nu een geblesseerde Alex.
Even een eind opvliegen met je boeren uit Eindhooooovah. Je hebt gelijk over Feyenoord, maar tsja, je moet opkomen voor je stad, hè. Nou ja, in het geval je niet in Rotterdam woont "dorp," maar da's jullie probleem. ~D
-
Quote:
Originally Posted by Fragony
Feyenoord heeft even een dipje maar ik vind het een sympathieke bende. De fans hebben af en toe wel wat aandachtspuntjes.
Frag, ik had jou toch hoger ingeschat dan dat... :shame:
-
Quote:
Originally Posted by Dutch_guy
Frag, ik had jou toch hoger ingeschat dan dat... :shame:
Hoor hem, met zijnen Duitse custom title.
Al goed dat die generaal van het Heilig Roomse Rijk niet Oliver "de neanderthaler" Khan of, nog erger, Bastiaan "Basti Fantasti" Schweinsteiger heette.
Bah, Duitse voetballers :no:
-
PSV is zon gierig spelende ploeg die in de laatste seconde van de blessure tijd een mooi spel spelende ploeg in de rug steekt... ronduit smerig... om van overeenkomsten met duitsland maar niet te spreken... bah!
-
Pfft Hollands voetbal...
KRC! KRC!
Geen woorden maar daden Racing Genk voorruit!
-
Re : The talk your own language thread
Pff, ben al jaren gestopt met Nederlands voetbal kijken. Het is alleen maar slechter geworden. Ja, ja, ik kijk voor het voetbal zelf, ja, en wat dan nog? :P
-
Gaat mij om die stevige kuiten
-
Quote:
Gaat mij om die stevige kuiten
Ik had het kunnen denken...
-
Quote:
Originally Posted by AndresTheCunning
Ik had het kunnen denken...
Hmmm...ik had hem overschat, dacht dat hij voor andere stevige dingen die met een k beginnen zou kiijken.
-
Als ik dat probeer te zien bij voetballers dan gaat mijn moeder zich zorgen maken. Nee dan liever kameeltenen kijken bij vrouwentennis
-
Quote:
Als ik dat probeer te zien bij voetballers dan gaat mijn moeder zich zorgen maken. Nee dan liever kameeltenen kijken bij vrouwentennis
Kamelen stinken.
Wat kameeltenen betreft...
K zal mijn klep maar houden zeker. Anders ga ik nog iets zeggen dat niet conform is met de regels hier.
-
Quote:
Originally Posted by Moros
Pfft Hollands voetbal...
KRC! KRC!
Geen woorden maar daden Racing Genk voorruit!
Ik trek deze post terug...
-
Quote:
Originally Posted by Moros
Ik trek deze post terug...
En terecht. 6-0 op uw kas krijgen is niks om fier over te zijn. Maar er zijn verzachtende omstandigheden natuurlijk: het was tegen de beste ploeg van t land :smug: