Hehehe ja jij moet kleine Andresjes maken he, wil het een beetje vorderen of neem je consequent de verkeerde afslag ~;)
Printable View
Hehehe ja jij moet kleine Andresjes maken he, wil het een beetje vorderen of neem je consequent de verkeerde afslag ~;)
Sasaki is een spammer... hij mag spammen :S tssssssss die gast post teveel... hij zou een structureel verbod moeten krijgen op het spelen van mafia en gelimiteerd worden tot het spelen van maximaal 1 mafia per keer.
Tja, die Belgische wegwijzers hè...Quote:
Originally Posted by Fragony
Hee Andres, ik zie dat je nu een van de senioren bent! Gefeliciteerd ~;) :balloon2:
Ja inderdaad, gefeliciteerd Andres !:2thumbsup:
Meer dan verdiend, dat is zeker.
:balloon2:
Dank u, dank u :bow:
Voelt wel een beetje onwenning.
Het zal wel aan m'n diepzinnige posts en waardevolle bijdragen in deze draad liggen zeker?
Кто-нибудь по-русски или украински тут говорит?
Voor een senior heb je toch ook weer niet zoveel zelfkennis, hé?Quote:
Originally Posted by Andres
:egypt: ~;)
haha, dat was in mijn geval zeker zo - dus ik zou niet verbaasd opkijken ! :beam:Quote:
:balloon2:
De tij gaat toch rap hé. Het lijkt wel vorige week of hij nog aan't twijfelen was of hij een goede vader zou zijn en ondertussen is hij al bijna een echte opa.Quote:
Moest er nu nog een vet pensioen aanhangen, ma niks hè. Ik kan gewoon blijven verder werken. Niks respect voor nen ouwe mens lijk ik.
Gierigaards!
Baczu, tut lysze Holandśkoju rozmowy weduťsia...
En terecht! ~;pQuote:
Gefeliciflapstaart Andres! Zo respectabel :beam:
hehehe bord uut het lanjd van laaf, vind je het gek dat ze ontsporen :beam: :yes:
http://www.dumpert.nl/mediabase/foto...ygroundfun.jpg
ahum
~:cheers: Gefeliciteerd Andres
Dank je, Fragony en Stig ~:cheers:
Dank je voor deze kans om er weer eentje toe te voegen aan m'n berichtenteller :grin:
Btw, ben ik de eerste Belg aan wie deze eer te beurt is gevallen?
Senior Belgian = Ouwe Belg ? :viking:
Awel ge bedoelt de Oude Belgen, zulle
http://mediatheek.thinkquest.nl/~jrc...suskewiske.jpg
http://www.kevinwankenobi.com/tonger...e-en-wiske.jpg
Dat ik me die nog herinner
Suske en Wiske - Lambiorix?
Die moet nog ergens in een kast liggen bij m'n ouders. Da waren nog de goeie Suske en Wiske's, bedacht door de goeie ouwe Willy Vandersteen himself, God hebbe zijn ziel.
De eerste uit De nerveuze Nerviërs en de tweede uit Lambiorix
Suske en Wiske heb ik niet zoveel van, 10-12 stuks en nog wat in de Eppo (ook wat verhalen van Jerom trouwens) die ik op de kop heb getikt op diverse rommelmarkten
Ja, ik vind ook dat die Hollanders net zo ruiken als Duitsers.Quote:
Originally Posted by paul_kiss
T zal wel aan het feit liggen dat beide volken geen fatsoenlijke eetcultuur hebben.
Wa wilt ge, als zuurkool of pindakaas het summum van uw vaderlandse keuken is :no:
idd, heerlijk gewoon hoe weinig wij in wezen bespreken in die duizenden posts. :yes: :clown:Quote:
Originally Posted by The Stranger
ik ga ook eens even dat draadje lezen (danku voor de link, A) en op de grond liggen lachen denk ik :laugh4: :balloon2: :help:
hmmm wiske...
In Belgie kun je kiezen tussen Vlaams, chinees en italiaans, maar daar houd het toch echt op. Belgische en Nederlandse keuken is overigens praktisch hetzelfde.Quote:
Wat krijgen we nu? Een dissidente Hollander? Wilt ge wel ne keer de clichés in ere houden ja?
:whip:
De Hollandse "keuken" is slecht. Punt. Dat is een feit.
Wat is dat tegenwoordig toch met die Hollanders hier. Eerst willen ze geen wegenvignet betalen en nu gaan ze nog eens onze clichés afpakken.
Sebiet gaat ge nog beweren dat Hollanders niétzuiniggierig zijn.
Gefeliciteerd Andres :bow:
Vrijgevigste volk ter wereld, nergens word zo veel aan liefdadigheid gegeven als hier :yes:
En je moet pataje bij adje of grootmoeders stamppot niet verwarren met de nederlandse keuken, bekijk eens een menukaart en laat je verrassen :beam:
mond dicht Frag! :P
He belgjes, weten jullie hiervan, geloof dat er wat mensen klappen nodig hebben.
http://www.dumpert.nl/mediabase/1648....html#27352401
Ik ook, die zielige mensen die GeenStijl bezoeken als eerste, god wat heb ik een hekel aan dat soort mensen.Quote:
geloof dat er wat mensen klappen nodig hebben
geen woorden voor...