-
Re: The talk your own language thread
Veel bravoure, denk niet dat het echt nazi's zijn, hardcore heeft natuurlijk van nature veel satanische trekjes. In belgie is het wel wat erger met die schattenbouten, zie hier nooit hakenkruizen of zo, kan me in Amersfoort een belg herinneren met een swastika-tattoe en die is er toen afgesneden door lokale motormuizen. Kon er maar weinig medelijden mee hebben, ben maar doorgelopen.
-
Quote:
Originally Posted by Fragony
Veel bravoure, denk niet dat het echt nazi's zijn, hardcore heeft natuurlijk van nature veel satanische trekjes. In belgie is het wel wat erger met die schattenbouten, zie hier nooit hakenkruizen of zo, kan me in Amersfoort een belg herinneren met een swastika-tattoe en die is er toen afgesneden door lokale motormuizen. Kon er maar weinig medelijden mee hebben, ben maar doorgelopen.
Die neonazi's hadden weinig met satanisme te maken. Het was natuurlijk voor een groot deel pose en stoerdoenerij. Er was in die tijd ook een kleine 'oorlog' (gelukkig zonder al te veel slachtoffers, meestal gewoon wat vechtpartijen) tussen de gabbers en de marrokanen (en alles wat er op leek), of dat nu oorzaak of gevolg van die neonazi praktijken was weet ik niet.
Het hielp natuurlijk ook niets dat al die lieve gabbertjes 24u per dag stijf stonden van de pep, niet bepaald bevorderlijk voor het goede humeur.
-
We noemen het hier Lonsdale jongeren, omdat ze graag in dat merk lopen. Het is tamelijk onschuldig eigenlijk, de harde deftige kern van nazi's kan ze ook wel schieten. Het zijn irritante mannetjes die meestal laag zijn opgeleid en vaak racistisch zijn maar ik denk 90% meeloperij. De aandacht voor deze groep is altijd als een een soort tegenhype op me overgekomen.
http://www.minbzk.nl/contents/pages/...egistreerd.pdf
Veel geschreeuw weinig wol
-
Yup Frag je hebt gelijk, ooit had je de gabber-scene, onschuldig. Daarna werd dat eigenlijk overgenomen door de Lonsdale-jongeren, waarschijnlijk puur omdat die het er wel stoer uit vonden zien.
Het leuke is nog dat je die Lonsdale jongeren veel meer in de kleine steden en dorpen vindt dan in Amsterdam of Rotterdam, tuurlijk daar zitten ze ook, maar anders.
-
Ik denk dat ze pas naar ons is overgewaaid nadat ze besmet is geraakt. Spijtige zaak misschien, al herkende je zo wel direct de eikels op straat :laugh4:
-
Hallo,
Dit is de voorkamer, niet te veel afdwalen graag.
-
-
En een doodse stilte valt over het anders zo bruisende TYOLT'je.
-
Quote:
Originally Posted by Moros
En een doodse stilte valt over het anders zo bruisende TYOLT'je.
Zal aan het succes van de retro thread liggen. Al die filmkes zoeken en links posten, daar kruipt tijd in zulle. Als ge dan nog eens uw portie onzin waardevolle bijdragen moet posten in de spreek je eigen taal draad...
Ma bon, je hebt gelijk, dit pareltje mag niet verwaarloosd worden. Lanceer eens een goed onderwerp. Alles kan, alles mag, behalve de formatiegesprekken en al zeker niet de Belgische communautaire kwesties. Als ge dat doet, ga ik rechtstreeks naar Hertoginnedal om Mangain z'n kousen af te trekken en zijne nek in te smeren met curry ketchup!
T zal rap gedaan zijn met dat gezever daar. K hoor het hem al zeggen: "Oh non, pas avec curry ketchup!" Sidderen en beven zullen ze ginds.
-
Curry Ketchup? What a waste...
Maar ja, er moet mayonaise bij de fritten gedaan worden, niet waar?
Welke film moet ik in de bios gaan kijken? Ik ga een dezer dagen maar ben niet zeker van de film. Iemand een aanrader. Ohja niet Transformers. Wat je ook mag zeggen, wie die film gaat kijken verdient een kroegentocht met Daerden! En da's niet niks weet ik van horen zeggen.
-
Quote:
Originally Posted by Moros
Ohja niet Transformers. Wat je ook mag zeggen, wie die film gaat kijken verdient een kroegentocht met Daerden! En da's niet niks weet ik van horen zeggen.
Ja jong, die film gaan bekijken was wel het laatste wat in me opkwam, maar nu hebt ge het wel heel verleidelijk gemaakt... Mezelf een stuk in mijne frak gaan drinken met niemand minder dan den Daerden. Ge zou voor minder ne slechte film gaan bekijken.
-
Ach zo slecht was Transformers toch niet? Geen verhaal natuurlijk en acteren laten we ook maar even achterwege, maar die robots en Fox zagen er toch wel :jawdrop: uit...
Die Hard 4 is nog wel de moeite als je er fan van bent
-
Transformers... ik hou er gewoon niet van... net als Fantastic 4... hou ik ook niet van... :P zijn er nog goede films in de bios nu?
-
-
The Simpsons, nu dat was pas een teleurstellende film, ik kan niet zeggen dat ik ooit gelachen heb. Enkel bij Spiderbig een glimlach.
Ik ben gisteren nog eens naar Ocean's 13 gaan kijken.
-
-
Niet zo goed als de eerste Ocean's, maar degelijk. Er zitten zeker grappige momenten in.
-
Stig, heb uw hulp nodig, jij hebt vast wel ergens een databaseje ergens daar op de lopende band met info over opgravingen en andere locaties rond amersfoort, vriend van me is hobbyafstoffer en ik had belooft te vragen naar interessante plekken om de piepstok boven te houden.
-
De enige vindplaats uit Amersfoort die ik zo kon vinden was de Leusder Heide, waar een aantal vuursteenbijlen zijn gevonden.
-
Met een metaaldetector op zoek naar vuursteen, jij komt er wel alleen op enthousiasme :laugh4:
Bij Hoevelaken gisteren nederzetting van +/- 1000 voor christus gebliept, daar was ik eigenlijk meer naar op zoek, paar munten en een stempel maar verder weinig, etters zijn hem voorgeweest. Moet daar ergens op de uni wel wat meer te vinden zijn.
-
Voor munten enzo moet je bij mij niet zijn, de boeken die ik hier heb liggen gaan allen over vuursteentjes.
-
Meh, dit doet me denken aan die keer in Turkije. Waren we daar één of andere ruïne aan het bezoeken, komt er daar een kerel op ons af met muntjes: "These are real, I found them here. At least 2000 years old." Ja, tarara. Toen ik hem vriendelijk trachtte duidelijk te maken dat het mij niet interesseerde wegens 0,00 % geloofwaardigheid begon hij over "Human bones. Real! Follow me, I'll make you special price". :inquisitive: Vermits ik ook niet geïnteresseerd was in zijn "human bones", zijn we maar gaan lopen. Hadden geen zin om te eindigen als nieuwe koopwaar.
Rare jongens ginder :inquisitive:
-
Kan maar zo zo zijn hoor, munten worden heel veel gevonden, de meeste zijn bijna niks waard. Musea kopen/verkopen ze nog net niet per kilo, moet wel een heel gaaf exemplaar zijn wil het echt geld opbrengen. Geld met eigenlijk bijna alles, ik heb bijvoorbeeld thuis een romeins parfumflesje van circa 500 voor christus, meer dan 50 euro doet hij niet.
-
Een volledig talent zal nu nog wel wat waard zijn, niet?
-
Quote:
Originally Posted by Fragony
Geld met eigenlijk bijna alles, ik heb bijvoorbeeld thuis een romeins parfumflesje van circa 500 voor christus.
Een parfumflesje van 2500 jaar oud. En nog steeds geen nieuw gekocht? Die spreekwoordelijke Hollandse zuinigheid gierigheid toch... :no:
~;)
-
Ik ben geen kenner. Waar het meeste geld in omgaat is antieke wapens, heb een paar antieke krissen uit Indonesie en die zijn goud geld waard. Mijn favoriete item is een hybride boksbeugel, met mes, en revolver. Dat is pas overkill, konden ze vroeger wel chique wapentuig ontwerpen :yes:
HA andres gewoon jaloers!
-
Als je nou een coole naginata had...
-
Kekke dingetjes maar echt oud japans spul is onbetaalbaar. Echt japans spul is zowiezo onbetaalbaar, zit heel wat werk in zo'n unit.
-
Daarom zou het wat geweest zijn moest je er een gehad hebben. Kinky shit ouwe.
-
welk gedicht in de contest vonden jullie het beste? en als je nog niet gevote heb.. DAN MOET JE NU GAAN :whip: