:laugh4: film het alsjeblieft :P of is dat evil? :devil:
Printable View
:laugh4: film het alsjeblieft :P of is dat evil? :devil:
Ik had gelijkaardige problemen met UPC hier in Leuven, internetproviders (en telecom bedrijven) zijn nogal berucht om hun otnzettend slechte service.Quote:
Originally Posted by Andres
Beste grap die ik ooit heb gehoord was van iemand die telefonische enquetes hield en toen ik beleefd weigerde me vertelde dat ze dan de enquete zouden opsturen en dat ik de verzendingskosten moest betalen :laugh4:
Ik ben toen wel even kwaad geworden omdat ik intimidatietechnieken niet zo waardeer, beetje oude vrouwtjes bang maken en dan nog denken dat dat bij ook zou lukken :furious3:
@frag en de rest van de Nederlanders: altijd slechte ervaringen gehad met slechte ervaringen gehad met diensten uit Nederland. Zeker qua magazines zijn jullie verschrikkelijk, het concept opzeggen lijkt daar volledig vreemd. Ze blijven maar boekjes en rekeningen sturen, soms zelfs als je al jaren niet meer betaald, en dan maar dreigen...pfffff.
Anderzijds als ze besluiten met een boekje te stoppen mag je naar het geld dat je voor een abonnement hebt betaald fluiten (is een vriend van mij overkomen).
Pater Andres zal het met me eens zijn dat het filmen van dergelijke activiteiten op langere termijn juridische aandachtpuntjes kunnen opleveren. Desalnietemin is het een prachtige gedachte. Nah TS, ik had je toch hoger ingeschat, geweld lost niks op. Zwavelzuur daarintegen
@Doc, contracten worden hier stilzwijgend verlengt, iets om rekening mee te houden. Laat ze maar lekker dreigen, incassobureau's hebben amper rechten, als je het oorspronkelijke bedrag stort op de rekening van de oorspronkelijke schuldeiser kunnen ze je niks maken, met hoeveel ze de schuld ook verhoogt hebben. Weten ze ook wel, alleen deurwaarders hebben tanden.
oh, en je zal hier wel een kick uit krijgen, ultieme wraak op telemarketeer.
http://www.dumpert.nl/mediabase/1869...678/index.html
Waar heb ik die eretitel aan verdiend :inquisitive:Quote:
Originally Posted by Fragony
Nog zoiets irritants: tele-verkopers. Toen ik nog thuis woonde had ik er zo eentje aan de lijn: van PlanetPhone, idd, dezelfde *** als van Planetinternet en net op het moment dat ik met die lieverdjes in de clinch lag.
"Goeiedag mijnheer, wij zijn van PlanetPhone. Heeft u even tijd voor..."
"Neen."
"Mijnheer, wij bieden goedkope telefoontarie..."
"Het interesseert mij niet."
"Maar meneer..."
"Het interesseert mij niet!"
"Jamaar, wil u dan niet goedkoper bellen?"
"Nee!'
"Jamaar..."
"Nee! Ik bel liever duur. Het kan niet duur genoeg zijn. Ik betaal graag méér. Ik ben enkel geïnteresseerd in dúúrdere telefoontarieven."
"Eh..."
Tuut tuut tuut...
Zeveraars. Laat me gerust. Met hun opdringerig gedoe.
Verdienen heeft er niks mee te maken. Volg even link in vorige post, je lacht je een beroerte.
Had ik al eens gezien. Blijft hilarisch :laugh4:Quote:
Moet wel zeggen, heb voor privé-doeleinden enkel GSM, geen vaste lijn en heb nog nooit last gehad van zulke clowns. Op het werk durft er weleens zo eentje bellen. Het standaardantwoord, nog voor ze goed en wel hebben kunnen zeggen waarom ze nu eigenlijk bellen, is steevast: "Geen tijd en geen interesse. Nog een prettige dag verder." En onmiddellijk inhaken. Is toch alleen maar tijdverlies.
He... Frag het was jouw idee om er soep van te maken... mij leek het enkel grappig :P ongebluste kalk is leuker dan zwavelzuur!
Tuig is het, mijn moeder heeft er veel last van, ik kom uit een rijke familie en dan weten ze je te vinden. Moet soms op het huis passen en dan soms 3 per dag, laatst 1 die het over het pensioen van mij pa wou hebben. Toen ik vriendelijk uitlegde dat hij al 5 jaar dood is en dat we in de nabije toekomst weinig verbetering verwachtten hoorde ik wat gepruttel en tuut-tuut. Aanval is beste verdediging, meteen naam vragen, bedrijf, en zeggen dat je op een bel-me-niet lijst staat en dat je ze aanklaagt, kunnen ze nooit zo goed mee omgaan.
Frag, ik vind dat je teveel spamt... jouw postcount komt akelig dicht bij die van mij...!! hou daar eens mee op!!!
anyway... t is altijd leuk om te zeggen dat jij niet degene ben waar ze mee moeten praten en dan zeggen dat je die persoon gaat zoeken en dan gwn de hoorn neerleggen... niet ophangen...
of doen alsof jij ook van een callcenter bent en dan hun allemaal vragen gaan stellen.
oh hebben jullie nou al gestemd voor de poetrycontest!! wie vonden jullie t best?
Mijn spam is van hoge kwaliteit jongeman. Maar geef eens linkje naar contest, ben vandaag oud en bitter en heb zin om iets tot de grond af te fikken zonder ook maar een klein beetje rekening te houden met tere kinderzieltjes.
Ja, zo ben ik nu eenmaal.
meadhall 2e gestickiede thread... daar kan je voten, er is een link in die thread naar de entries... maar als ik het niet fout heb is de 3e gestikiede thread de thread met de entries...
en je weet natuurlijk wel op wie je moet stemmen he :P (t is allemaal anoniem)
TLS
Hi, my name is RoadKill (Yes I can sadly only speak english)
Welke is van jou?Quote:
Originally Posted by The Stranger
Martel methodes? Ja ik weet wel wat.
Je geeft de persoon een homecinema theather system met dolby all surround system en 199 zenders, maar er is alleen maar waspoederreclame op.
En voor chemicaliën natrium for the win. Het wordt pas echt grappig als het met water gaan afspoelen! ~;)
De beste :P... als de poll voorbij is dan komt mijn naam erbij te staan :)Quote:
proficiat dan. :2thumbsup:Quote:
Originally Posted by The Stranger
waarom... ik heb niet gewonnen... heb alleen het beste gedicht ;)
zie je wel: IEDEREEN NAAR DE STEM LOKALEN, NAAR DE MEADHALL :whip:
Ben jij een van de twee?
nee maar ik wil wel dat er een wint =D ik ben close met die person... ik werd er sadly uitgeknikkerd met 2 votes... :shame: +t is ook een beetje mijn contest... was mijn idee dus ik wil veel votes!
machtig ik had niet eens door maar ik zit blijkbaar over de 5000. (13% van mijn posts zijn trouwens hier gepost, 643 stuks! Maar na al die tijd je nog niet ingehaal Umeu! ben wel dichter als de vorige keer dat ik checkte.)
trouwens veel succes aan je close persoon! ~;)
ja ik ben niet meer zo vlug en actief als vroeger... maar ik klim nog steeds langzaam...
dank je :)
Ah de Tantalusmethode, al sinds de oude Grieken een must voor de liefhebber. Zo, maar eens update, mijn xbox360 is naar een boerderij waar hij de hele dag kan spelen met zijn xbox360-vriendjes, hij is daar heel erg gelukkig. Dat zou voor mij als trotse eigenaar natuurlijk fantastisch moeten zijn dat mijn poppeke het zo naar zijn zin heeft maar toch zuigt het skippyballen door een rietje want Bioshock komt eraan en ik wil hebben :thumbsdown:Quote:
Originally Posted by Moros
Das nie da hé.
heb je geen werk? :inquisitive: voor welke grote mafiamoord moet je getuigen... dat je undercover op een boerderij hele dag xbox mag spelen... ruilen? :yes:Quote:
Wat ik uiteraard bedoel is dat mijn xbox360 in xbox360-hemel is :shame:
De rode ring van de dood?
Geef mij maar de blauwe ring van het leven.Quote:
Originally Posted by Husar
Heb je geen garantie dan Fragony? Kan je hem niet kosteloos laten herstellen? Dat ding kan toch nog geen jaar oud zijn. Of was het een exemplaar dat, eh, "toevallig van de vrachtwagen was gevallen" :inquisitive:
Gawd yes :embarassed:
:shame: :shame: :shame: :shame: :no: :no:
May all their sons be camels.
AHUM edit, yes to Husar's question, jeppers gaat vervangen worden maar gaat maand duren, en Bioshock demo is uit.
Ah wel, een ode aan de vergankelijkheid van het leven.
Van http://www.skinz.org/celebrity/tara-...llpapers-3.jpg
naar
http://www.nieuwnieuws.nl/archives/i...n.tarareet.jpg
Nog kiddo's hebben Andres
De garantie is op drie jaar verlengd geworden.Quote:
Originally Posted by Andres