Andres studeert niet in Groningen.
Printable View
Andres studeert niet in Groningen.
Vooruit, meespelen in The Secret Formula.
The Stranger studeert niet in Groningen.
Moros studeert niet in Groningen.
Studeren kan je leren
MUHA Geert Wilders pwnage http://www.dumpert.nl/mediabase/2572....html#32080141
hihihi
Conradus studeert niet in Groningen.
Nou nou. Ge weet toch dat onze Canadese vriend met de grote bijl niet houdt van spammen?Quote:
Originally Posted by Moros
Post eens wat constructiefs. Maar niet over de Belgische politiek. En ook niet over licenties en tweede klassevoetbal, want dat is volgens betrokkenen ook al een communautaire kwestie :wall:
Als ik morgen een pakske "Petit déjeuner"-koekskes van Lu in een Vlaamse winkel zie liggen, ga ik ook naar de rechter stappen. Én naar het Centrum voor Gelijke Kansen :wall:
En den eerste die hier nog Frans praat tegen mij hier in Vlaams-Brabant moet een dwangsom betalen per woord Frans dat hij uitkraamt. T zal hier rap gedaan zijn met de verfransing als ze Frans moeten praten aan 5.000,00 € per woord.
En Mangain en Milquet moeten dubbel betalen.
Zoals ik al zei: geen woord over de Belgische politiek. K moet er niet van weten.
NON!
Geen regering, geen belastingen !
Andres est une poupée qui dit non, non, non!Quote:
Originally Posted by Andres
Edit: toch een sjans dat ik niet in Vlaams Brabant verblijf voor het moment. Ach ja dan zal ik maar leren geen Frans te praten in Louvain.
Maar we hebben een regering.Quote:
Originally Posted by doc_bean
Voor "lopende zaken"...
Wat "lopende zaken" dan weer mogen zijn, mag Joost weten. T zal in elk geval gene vette zijn, vermits de meeste zaken in België "tergend traag voortkruipende zaken" zijn...
Pfff, wat zijn we humorloos geworden op onze oude dag ...Quote:
Spoiler Alert, click show to read:
Gaan we ook eens pronostiekjes wagen?
ik ga voor 23 oktober.
Spoiler Alert, click show to read:
Ik gok op herverkiezingen en of er dan ooit nog een nieuwe regering komt ?
Hmmm doe mij maar 29 februari.
HOLLAND HOLLAND :balloon2: :balloon2:
2-0 yay. Beetje muffe bedoening maar wel gewonnen.
Juist, die Van Basten mogen ze er van mij wel uitgooien. 2-0 tegen Bulgarije, dat mogen er wel 4 meer zijn.
Dat doelpunt van Van Nistelrooij was zijn enige beetje fatsoenlijke actie in de wedstrijd, daarvoor liep hij alleen een beetje in de weg. En de verdediging is een aanfluiting.
Zo slecht is van Basten toch niet? Hij heeft in relatief korte tijd toch een fris team van de grond gekregen met veel nieuwe gezichten, en zo slecht zijn de resultaten niet.... Hij drukt zich soms wat ongelukkig uit, media-authistisch bijna, maar hij haalt wel de punten binnen.
Hij maakt een grote fout.
In elke oefeninterland stelt hij 63 nieuwe spelers op. Je moet juist met een team dooroefenen. Het hele elftal is niet op elkaar ingespeeld door deze ene fout.
Kijk naar sporten als hockey, honkbal en elke andere teamsport. Ze spelen steeds met een vast team, dat goed op elkaar is ingespeeld, en stopt er iemand, of is iemand serieus uit vorm dan roep je een andere speler op. Je moet gewoon een vast team van 15 spelers neerzetten dat goed op elkaar is ingespeeld. Kijk naar de verdediging, dan zie je wat het probleem is.
Of gister naar Van Nistelrooij, die alleen maar in de weg loopt, omdat Van Persie en Babel andere speelstijlen hebben.
En ja, hij haalt de punten binnen. 2-1 tegen Albanie, en we verloren zelfs van Zwitserland.
Kijk naar de Nederlandse namen in het internationale voetbal:
Voorhoede: Van Nistelrooij (een van de beste spitsen van ManU ooit), Kuijt, Babel, Robben (ookal struikelt hij vaak) en Van Persie.
Middenveld: Van Bommel, Seedorf (beste middenvelder van de Champions League), Sneijder (oke, ik vind hem slecht, maar hij is toch verkocht voor 26 miljoen), Van der Vaart (nog eentje die ik slecht vind maar hij houdt wel HSV in de Bundesliga).
Achterhoede: In potentie een paar goede verdedigers, maar absoluut niet op elkaar ingespeelt.
Doel: Van der Sar (een van de beste ter wereld).
Tegen Albanie moet zelfs onze verdediging goed genoeg zijn, en de voorhoede moet er minstens 5 maken.
Team moet altijd even indraaien, maar je hebt wel een punt.
kappen nu :furious3: :whip:Quote:
Ik had het al gezegd maar laat ik het nog een keer doen: voetbal is al vele jaren slecht. Nee nee, erger dan gewoon slecht... vreselijk slecht en onwaardig om aandacht te krijgen.
En over Van Basten... hij moet weg, het is simpel, en ze moeten een andere coach installeren die superieur is (tegenover hem) als die te vinden is. Als Basten een goede coach is (geweest), dan ben ik misschien een paard. Stig zegt goede **** die waar lijkt te zijn.
Pah, voetbal. Door de steeds slechtere kwaliteit zou het voetbal dat kennen nationaal en internationaal allang verboden moeten zijn geworden... al verdomde jaren lang. In sommige gevallen is het nog goed, maar kijk vooral naar.... arrrgh, laat maar.
In ieder geval: 'Basten moet weg. En die verdomde voetballers verdienen teveel. Gaat het nog om voetbal of gaat het alleen nog maar om geld dat het brengt?
Als ik aan de macht was, als ik de god van de wereld was, dan zou er niet eens voetbal meer bestaan omdat het zo slecht is geworden en te commercieel! Verdomde geldwolven. Tegen de muur met ze.
Van Basten is een goede coach, maar hij is geen Hiddink of Michiels. Hij is meer van het niveau Van Gaal (die ik helemaal niet zo goed vind).
Ik vind Beenhakker wel een toffe peer. Alleen een enge naam om te horen voor een voetballer. Klinkt alsof ie direct zijn hele ploeg het ziekenhuis in traint.
er zijn wel veel mensen die jij niet goed vind... en het viel me op dat ze allemaal en relatie hebben met ajax... rara :P:juggle2: :2thumbsup:Quote:
Originally Posted by Stig
Hiddink zou wel weten hoe hij ze moest aanpakken. Hij is een superieure coach.
Het bleek dat Van Basten al vanaf z'n installatie als coach weinig waard was. Ja ja, hij moet ervaring krijgen, oefenen, en zo, maar het is genoeg geweest. Hij zou er niet eens in de eerste plaats moeten zijn. Hij is simpelweg kaputt, zoals de Duitsers het zouden zeggen. Uiteindelijk is het effectiviteit (en mooi voetbal) waar het om gaat, en dit heeft hij niet bereikt. Hij mag dan wel een goede voetballer geweest zijn in het verleden, maar als coach... Als ik nog één wedstrijd van ze zie en ze spelen slecht, ...arrrrgh, geef me maar die cyanidepil!
Kijk hem nou. Hij heeft het nog steeds niet onder de knie na hoelang al? Wat? Lang genoeg? Precies ja, lang genoeg. De verdomde schlemiel. Zijn functie zou niet coach moeten zijn maar "oude gerespecteerde voetballer die in voetbalprogramma's, uitzendingen, en zo, meepraat als een criticus of iets dergelijks." En voor mij is-ie één van die typische Nederlanders die weer interessant doet wat z'n functie ook is. En dat zeg ik van het land waarin ik geboren en getogen ben :P
Als je iets doet, doe het goed of doe het niet of leer het binnen een acceptabele tijd. Na een bepaalde tijd wordt het teveel en moet-ie gewoon verdwijnen. Ik ga kijken of ik een aanslag op hem in beweging kan brengen: de middelen zijn er :laugh4: Okee, ik heb genoeg gepoost hier nu :)
(Voor de mods voor de zekerheid: die opmerking over een aanslag is niet serieus.)
Ajax is veel te overschat.Quote:
Originally Posted by The Stranger
De laatste 10 jaar is er maar een goede Nederlandse club geweest, PSV
Latest news: strange virus infecting only dutch languaged nerds has spread arround the world. Resulting in the death of all dutch geeks, all over the world.
Even the ever spamming geek überlords from the TYOLT.
Google v - 0.2% === Microsoft ^ + 1.2% === Crap.inc v - 100.23% === British national bank ^ + 0.3 ===
Wat is dit nou? Zijn er daar soms echt mensen aan dood gegaan, het is hier wel erg stil
ik ga genadig mijn eigen onzin geloven. Voor zover ik dat nu al niet doe...