Nou, niet met Bavaria.
De enige reden om het te halen zou de prijs kunnen zijn, maar Huismerk Euroshopper bier klinkt dan nog steeds beter.
Gewoon Grolsch drinken, als elke andere boer.
Printable View
Nou, niet met Bavaria.
De enige reden om het te halen zou de prijs kunnen zijn, maar Huismerk Euroshopper bier klinkt dan nog steeds beter.
Gewoon Grolsch drinken, als elke andere boer.
Je merkt het ook gauw van hollanders dat het hollanders zijn, als het over bier gaat zucht.Quote:
Mijn proefstelsel proeft sowieso niet veel verschil tussen het ene en het andere bier, maar als het er al is gaat het gegarandeerd over na een paar biertjes. Gewoon stug volhouden en het wordt steeds beter.
hou hety hier levend in mijn afwezigheid
Mijn stad staat in de fik heb ik weer, mag niet naar buiten of niks. Overal helikopters, politie, doe ik toch ook niet. In ieder geval de score: 1 museum en 1 kerk, foto's http://www.xs4all.nl/~joossea4/files/
Quote:
Originally Posted by Fragony
Sad...
Most of all because it is happening right now 50 meters from my place, helicopters everything, whole city taped, gah.Quote:
Originally Posted by Vuk Brankovic
WOW! Good luck.
Ik hoorde het op de radio, maar dat had ik er niet van verwacht.Quote:
Het herinnerd me aan Enschede 7 jaar geleden. Het zijn van die beelden die je je hele leven niet meer vergeet (hoewel dat we een aantal schaaltjes kleiner is dan Enschede)
Zo erg is het niet, maar is oud stadje he, alles brand als een fakkel hier.
Dat noem ik pas eens een flamewar op het .orgje
Cursusje flauwe woordspelingen aan het volgen?Quote:
Originally Posted by Moros
Man man man :wall:
Nee een cursus heuristiek. Wat minder is vlinder.
Ik zal voor de rest mijn flauwe grapjes maar acher wege laten aangezien Andres me het vuur aan de schenen legt. Ja het wordt me een beetje te warm onder de voeten met die heethoofd. Och ja het laat me eigenlijk ook wel koud.
Moeha ik leef nog, maar leek er even slecht uit te zien, moest pand uit snel poezen pakken best eng. Gebied is nog steeds afgezet, wat een rotzooi.
Dat is best wel eng hè, als ze je komen zeggen dat je naar buiten moet wegens brand?Quote:
Ons hebben ze begin dit jaar op een zondagochtend, om een uur of 5 wakker gebeld, terwijl ze keihard op de voordeur stonden te bonken. Van zodra de buurvrouw op het gelijkvloers de deur had opengedaan, werd er op de gang geroepen: "Iedereen naar buiten. Onmiddellijk!" Vermits ik in m'n blootje sliep en het buiten nogal koud was (om 5h00 's ochtends, in de winter), rende ik naar achter, om vlug wat extra warme kleren aan te trekken. Bleek dat er vlakbij twee huizen in lichterlaaie stonden. Tussen ons appartementsgebouw en die twee huizen, was maar één huis.
Man, man, man... Meer dan drie uur hebben we buiten gestaan. Na een uurtje dachten ze dat de brand geblust was en begonnen ze wat na te blussen. Plots laaide het vuur weer op. Gelukkig kregen ze het vrij snel onder controle en is (voor ons althans, de twee andere huizen waren volledig uitgebrand en werden later onbewoonbaar verklaard) alles goed afgelopen, zonder enige schade.
Je staat daar dan wel wat gezellig te keuvelen met je buren, maar eigenlijk sta je doodsangsten uit. Een zuchtje wind vanuit de verkeerde richting en het is "bye bye, zwaai zwaai" naar je apppartementje en al wat erin zit.
Maar wel weer een date aan overgehouden met de persoonlijke assistent van meneer Wilders. Toch netjes
Moros, ga juist vooral zo door met dergelijke humor! Precies de humor die ik het meest geweldig vind :yes: :beam: Ik heb er hartelijk om gelachen! :2thumbsup:
En Frag, leg uit.. hoe zit het met die persoonlijke ass.. ehhh.. wat was het, assistent?
Hopelijk is zij wel iets meer in de bovenkamer dan haar baas.. ~;)
negeer me maar as usual...
Laten we hopen van niet want dan val ik door de mand. Zij deed zijn campagne, slim vrouwtje denk ik, best goed voor iemand van 26. Of ze daar net zo goed in in is als de kansenjongeren slotervaart valt natuurlijk te bezien. Ga waarschijnlijk zondag mee varen, alleen al leuk om de pimpfactor van het kunnen zeggen dat ~;)Quote:
Originally Posted by Drisos
Je kan natuurlijk even vertellen wat je hebt uitgespookt, je post namelijk steeds minder. Kijk ik ben gister bijna kansloos afgefikt dat is zuiver spraakwater. Vast wel wat te vertellen, bijvoorbeeld hoe je op het idiote idee komt om naar Australie te gaan. Acute liefde voor kangaroes? Je hebt de plaatjes gezien van het wereldrecord 'bikinibabes op 1 plek'? Een bloemetje voor Steve Irwin? Een bosje voor zijn vrouw? Tijgerhaaien zijn lief?Quote:
Originally Posted by The Stranger
haha meen je dat ? Goede zaak, meteen wel het beste gemaakt van je bijna dood ervaring :laugh4:Quote:
:balloon2:
Ik heb er ook een vurige passie voor! :2thumbsup:Quote:
Maar ik zou er dan toch wel weer niet mijn hand voor in het vuur steken.
Dat zal al wel als een lopend vuurtje verspreid zijn, zeker? Is ze eigenlijk heet?Quote:
Maar wel weer een date aan overgehouden met de persoonlijke assistent van meneer Wilders. Toch netjes
Bij deze,
Ik was moros, nog een prettige avond en rijdt veilig!
: (warm) Applaus:
Soms heb ik het gevoel dat we ondanks alles te weinig water hebben.
Huh, negeerde ik jou? Je leek afwezig, dus ook niet negeerbaar. Echter, deze post is niet te negeren, dus logischerwijze negeer ik hem niet.Quote:
Originally Posted by The Stranger
Wat Fragony zei.. wat brengt je op het idee? Kangaroes? etc Wat is er in Australiƫ waar je zo dringend naar toe moet?:book:
Hmmm hij negeert ons ~;)
Zo dat wijf is gek niet normaal, uit de buurt houden van alles dat leeft. Ga met haar varen mijn reet.
Hmmm... waarom ga je niet varen met de jongedame? Wat jammer nou, ik keek echt uit naar een sappig verhaal.
Was hier gisteravond, een wat vreemd gevalletje zullen we maar zeggen, kan wel artikeltje van haar plaatsen maar dat zou zo'n beetje iedere regel hier breken :beam:Quote:
Originally Posted by Andres
Hmmm...Quote:
Kan je het vertellen in bedekte termen? Hier en daar een beetje verbloemen, af en toe een :daisy:-tje gebruiken enzo.
Zijn er horizontale oefeningen bij te pas gekomen?
Wie ben ik om je mijn rampspoed te onthouden. Het was warempel de campagneleider van meneer Wilders maar is gewipt door de partij, en dat heeft blijkbaar effect op de effectieve massa want de foto was beter. Wist al meteen dat horizontale bewegingen geen optie was. Schrijven is leuk, maar de creatieve oplossingen die ze voor ogen heeft voor de huidige relletjes in Amsterdam zijn me weer iets te veel, ik blijf een wezen van het licht.
goh blij dat ie niet naar Afrika gaat, want daar wordt veel genegert!Quote:
Zwarte humor