Ik krijg het van geen stijl.
Printable View
Ik krijg het van geen stijl.
Ypparleg tråd dette her, sidan ingen moderatorar kan eigentleg sjekka om mine innlegg gjer meining, eller om dei berre er [sett inn namn på billig kjøttprodukt her].
Of hoe men niet vaak post in een semi-spam thread... ~;)
Zo dus niet;
http://www.hetvrijevolk.com/files/di...statistics.png
lol! :laugh4:
Man man man... :wall:
:laugh4:
Waar hebt ge die flauwe zever gevonden?
:laugh4:
lol
is this just a way of gettin spam in without us english only speakers nowing...
U ook brutus? Lach me beroerte, van 'Frontaal Naakt' geplukt, erg goede en vooral smaakvolle ietswat rechtse weblog maar niet zo smaakvol dat ik mag linken; maar kan wel plaatsen, dit greep mij om een of andere reden aan;
Paardestaart berichtte me onlangs dat afgelopen zomer Marijke de Jonge is overleden aan een hartstilstand. Mijn hersenen begonnen onmiddellijk te grossieren in clichés: ‘Wat erg, zo jong nog!’; ‘Ongelofelijk, met Oud en Nieuw zat ik nog naast haar aan tafel’; ‘Zo’n knappe vrouw, zo zonde’.
We hebben elkaar in de nacht van 31 december op 1 januari een Gelukkig Nieuwjaar gewenst. Ze heeft, geloof ik, net de helft van 2007 volgemaakt. Je houdt er natuurlijk geen rekening mee dat dit het jaar kan zijn dat je ophoudt met bestaan. Niet op die leeftijd.
Wat een banale gedachte.
Ik heb Marijke (niet de naam waarmee ze bij de burgerlijke stand stond ingeschreven) een paar keer ontmoet. Ze was één van de eloquentere vaste reageerders op deze site en af en toe schreef ze een stukje. Altijd pittig, ze veegde de vloer aan met multiculti’s, bevooroordeelde, linkse journalisten (welhaast een pleonasme) en zelfs met cabaretiers die geen harde grappen over de islam maakten, dat is je plicht als cabaretier, leek ze te denken. Ze was van de take-no-prisoners-beweging binnen de vrijdenkerij. Een scherpslijpster op haar eigen manier.
Ze bleek aanzienlijk kwetsbaarder dan ze voorgaf in haar schriftelijke betogen, ontdekte ik toen ik haar in het echt zag. Een frêle vrouw. Charmant, maar onzeker. Verdrietig, niet boos, zoals in haar stukken. Een goed gevoel voor humor, maar wel enigszins bitter. Een intelligente, aantrekkelijke vrouw die nooit goed tot haar recht was gekomen, was mijn indruk. Ik denk dat ze meer pijn had dan ze wilde toegeven. Dat geldt trouwens voor meer Internetstrijders die ik heb ontmoet. Een krokant buitenlaagje, maar ze smelten allemaal in de mond.
Toen ik begin dit jaar korte metten maakte met een aantal militante schreeuwlelijkerds op Frontaal Naakt, voelde Marijke zich aangesproken of solidair met de kwajongens en – meisjes. Ze heeft nooit meer een bijdrage op deze site gezet en vond een podium op Hoeiboei. Ik vond dat jammer, wie iets te vertellen heeft – en Marijke had iets te vertellen – komt naar mijn bescheiden mening beter tot zijn recht op Frontaal Naakt dan op het sektarische Hoeiboei, maar goed, dat was haar keuze.
Sinds ik in 1997 het Internet ontdekte, heb ik talloze vriendschappen – of misschien is verbonden een beter woord – gesloten met mensen die ik nooit in het echt had ontmoet. Van wie ik niet wist of ze echt waren die ze zeiden dat ze waren, waar ze woonden, wat ze precies deden, hoe ze er uitzagen. Met sommigen heb ik samengewerkt zonder ze ooit in het echt te hebben gezien. Op een Deense site sta ik, samen met een Britse kinderarts die ik alleen ken als ‘Jake’ en een Deense filmacteur, Kristian Leth, vermeld als coauteur van een artikel dat ik zelf niet kan lezen en waarvan ik vergeten ben waar het over gaat. Anderen heb ik wel ontmoet, Marijke was er daar één van. Ze is niet de enige van wie ik opeens niets meer hoor. Ik weet niet of ze opeens genoeg van dat geïnternet kregen, of dat ze misschien dood zijn, of ze een wereldreis zijn gaan maken of gingen vechten in Irak of Afghanistan.
Van Marijke wist ik iets meer – ze woonde bij mij in de buurt – maar ik zou waarschijnlijk nooit van haar dood hebben gehoord als Paardestaart me niet op de hoogte had gebracht. Zo gaat dat vaak, je ziet regelmatig mensen, ze raken op een bepaalde manier vertrouwd, dan verdwijnen ze uit het oog. Je realiseert je pas na weken of misschien wel maanden dat je ze al een hele poos niet meer hebt gezien.
Marijke, als er toch een hiernamaals blijkt te zijn vanwaar je dit kunt lezen: maak het ze flink moeilijk, daar. Be a pain in the ass.
Woepie, ik heb weer autopech gehad ! de tweede auto in net zoveel weken die naar de garage mag !
(Geen ongeval dit keer)
Kan je ook koken?
Niet voor t een of t ander, maar k zou toch niet graag in een voertuig zitten met doc_bean achter het stuur... :creep:
"Поначалу я медлил и оттягивал не из уверенности в том, что любое добытое подобным путем знание не принесет мне добра; события тех дней столь тяжким грузом лежали у меня на душе, что я еще многие месяцы провел погруженным в меланхолию и вялость. По обыкновению я искал убежища среди книг и заметок, читая и снабжая примечаниями с жаром, какой едва был в силах сдерживать. Деяния давно умерших стали мне величайшим утешением, и я почти превратился в отшельника, лишь с преходящим интересом замечая, что моя слава, как человека сухого и со странностями разрослась и стала непоколебимой. Полагаю, меня считали невоспитанным чудаком со скверным характером и раздражительным и кислым нравом, а я об этом даже не подозревал.
Теперь это действительно так: я мертв для мира и с большим упоением беседую с умершими, нежели с живыми. Не находя себе места в моем собственном времени, я ищу убежища в прошлом, ибо только там я могу выказать чувства, какие не способен выказать своим современникам, которым неведомо то, что знаю я, и которые не видели того, чему я был свидетелем."
Слова, предписываемые Антони Вуду (1632-1695), историку и собирателю древностей, автору "historia et Antiquitates Universitatis Oxonienses". Вчера в два часа ночи совершенно случайно наткнулся. Вот спасибо большое, какая радостная находка, очень вовремя.
Ik zou niet graag met Andres op een wijnfles zitten.
It seems to be trying to communicate... what would he try to tell us? :book:Quote:
Originally Posted by Mouzafphaerre
probably something similar to "OH GAWD I CAN FEEL IT!!! HOLLAND!! HOLLAND!!!"
lol.. geweldig plaatje Fragony :laugh4:
.Quote:
Originally Posted by MiniMe
Tercümesi:
Spoiler Alert, click show to read:
~D
.
~D
2Mouzafphaerre:
I've always wanted to know: Turks are muslim, right? Why then do you have (and always had) "EFES" beer and rakia?
.
Quote:
That depends on how much an individual aims to live up to his religion. ~:) I never drink (even in pirate role plays I drink the tamarind juice ~D) but my uncle owns a restaurant and a meyhâne. ~;)
Bu arada, popüler kanaatin aksine rakı Türklere mahsus bir içki olmayıp XIX. asır başlarında Araplar tarafından yayılmıştır. Türkler arasında, an'anevî olarak, en çok tutulan şarap... Kırmızı şarap. :yes:
.
为什么没有一个人说中文?
.
Çince bilen pek yok da ondan. ~;p
.
不知道:laugh4: 我说一点儿中文!beefy也会说中文,但是他是日本人。:2thumbsup:Quote:
Originally Posted by Xdeathfire
*Sigh* If only i knew what you were saying Cimmerian. As long as you dont start it at school again :tongue:
Quote:
Originally Posted by Ronin
:jumping: :jumping: OMG!!!!11!!!ONE!!!1
uma lingua que eu entendo o.O (fora ingles, claro)
No, Turk either applies to an ethnicity, or (arguably) race. Not all people living in Turkey are muslim (though it is the official religion in Turkey). I know several Christian and Jewish Turks who fled Turkey because of religious persecution, but still have Christian and Jewish families in Turkey. If you told them that Turks are Muslims, I'm sure that they would very heartily disagree.Quote:
(and if you are referring to Turk as an ethnicity, then I am sure that you would find many more Turks who would disagree)
Just for future reference. :bow:
Vuk
Wat is dat hier allemaal? Sinds wanneer wordt hier geen Nederlands meer gesproken?
Er begint er hier al ene te praten over rassen en religies.
O tempora, O mores ! :drama2:
Waar gaat dat naartoe, waar gaat dat naartoe?
Nederlandstaligen aller landen, verenigt U! De TYOLT is in gevaar. Als dat zo voortgaat, wordt hier geen onzin meer uitgekraamd en dat kunnen we niet laten gebeuren.
Fragony: post nog een paar van die grappige plaatjes; Moros: post nog wat absurditeiten; Drisos: lach met Moros z'n absurditeiten; doc_bean: vertel eens wat meer over je autoperikelen; Conradus: post nog wat oneliners, TheStranger: kom terug en post nog wat constructieve en zinvolle "hmmm...'s", Stig: spui je ongenoegen over geenstijl en vertel ons over je laatste archeologische perikelen, Dutch_guy: maak een paar zinnige posts om het niveau wat op te krikken en ikzelf, ehm, ik, eh, zal nog wat, mmm..., constructieve bijdragen toevoegen. En waar zijn Baba, Kralizec, Tosa, Bijo en Adrian? Het is alle hens aan dek. En waar blijft Mith met z'n kamelen?
Red de TYOLT!
:knight:
Dit gaat inderdaad de verkeerde kant op, de schaamteloosheid waarmee ze denken onze behaaglijke idylle te kunnen verstoren is gewoon volkomen van de zotte. Eigen onzin eerst.
Dus daarom coole clip van Koninginnedag http://nl.youtube.com/watch?v=7r_VZIGn6jc
Oneliners? Ik post nooit oneliners.Quote:
Originally Posted by Andres
Ow wacht, misschien toch wel.
Nee toch niet:yes:
Meir språk, mindre nederlandsk. ~:wacko:
Quote:
Originally Posted by Conradus
Drie lijntjes zijn ook goed. Zolang het maar Nederlands is.
Buffy de vampierendoder is weer op Kanaal2. Als ik me naar huis rep van het werk, ben ik nog net op tijd om op de hometrainer te zitten of met de gewichten te trainen om ondertussen te kijken naar deze eh, hm, wel zeer interessante serie :sweatdrop:
Tja, het was dus toch gewoon mijn batterij die niet meer oplaadde en iets van de servokoppeling dat kapot was, nogal makkelijk te maken beweren ze, alleen hebben ze natuurlijk dat kleine stukje weer niet in stock.
Batterij plat in een pas aangeschafte auto? Ik neem aan dat de herstelling en de (spontaan aangeboden?) vervangwagen gratis zijn...Quote:
Originally Posted by doc_bean
Stouterikken :whip:
.Quote:
Originally Posted by Vuk Brankovic
Spoiler Alert, click show to read:
:bow:
.