Quote:
Originally Posted by Mouzafphaerre
Spoiler Alert, click show to read:
Printable View
Quote:
Spoiler Alert, click show to read:
Krijgen blinden eigenlijk pijnlijke ogen van fel zonlicht?
Un petit de français ne fait de mal à personne...
Si seulement le français était plus facile à apprendre que l'anglais...
Gentlemen,
No politics in The Frontroom, please.
:beam:Quote:
Originally Posted by Beirut
:bow:
MUHA eerste najaarsstorm komt eraan, doen jullie zo een beetje voorzichtig in het verkeer? Vooral jij Doc_bean je cv tot nu toe is gewoon ronduit beschamend.
ennieweesch, van mijn moes een roedel belgisch bier gehad, gewoon zomaar, omdat het kan. Dus erg onverstandig daarnet een echte Kriek opengetrokken, niet die limonadetroep van bellevue maar een echte uit eikenvat met zure kersen zoals het hoort. Het is niet voor iedereen maar het is in ieder geval geen bananensap bij bier zoals de duisters plegen te doen.
Ich habe heute zwei Examen. I habe ein Geschichte Examen und ein Deutsch Examen. :P
Herr Vukstein
Kan ik niet aan doen, die anderen kunnen gewoon niet rijden. Deze morgen nog een sukkel gehad die vanuit de rechterrijstrook (verkeer stond stil) naar mijn rijstrook uitweek (ong 90 km/h) VLAK voor mij, ik ben moeten uitwijken half naar het rijvak naast mij en kon dan net de auto's links en rechts ontwijken.Quote:
Originally Posted by Fragony
Snijden bij nat weer is niet fijn mensen !
Heb effe in vet gezet wat m'n aandacht trok.Quote:
Originally Posted by doc_bean
Dus meneer vindt dat 90 km/u = stilstaan?
Hmmm, als je ooit de Ring neemt tussen Meise en Halle, laat je het me dan weten? Dan neemt m'n vrouw die dag wel de bus...
~;p
Dit gezegd zijnde, die mannen die bij traag verkeer om de haverklap van rijvak veranderen, moesten ze gewoon hun auto afpakken en een paar loopschoenen in de plaats geven. En dat haalt dus zo goed als niks uit hè! Het is alleen maar irritant voor de anderen.
Rechts inhalen is ook al zoiets.
Anderzijds zijn middenstrookrijders of, nog erger, van die onnozelaars die tegen 100 km/u op de linker rijstrook zitten te tuffen, ook wel bijzonder irritant.
Ik vraag mij toch af of heel dat gedoe van theoretisch en praktisch rijexamen wel enig nut heeft. Volgens mij is dat één grote geldklopperij. Een idioot blijft een idioot. Daar zal slagen voor een (debiel) theoretisch rijexamen en een paar behendigheidsproefjes heus niks aan verhelpen.
't Zal geld opbrengen zeker?
Ronduit bedroevend, je zou die petjes met hun golf gti'tjes de kost moeten geven. Dacht altijd dat het een rustige jongen was maar geef ze iets met wielen en ze worden accuut een borderline tosteronstoornis.Quote:
Originally Posted by Andres
MUHA het gaat los. Zeg The Stranger en BabaGaon, wolkenkrabbertje opzoeken dan maar want dat word blub daarzo in rotjeknor
http://www.nieuwnieuws.nl/archives/2...ordwester.html
Neen, de rijstrook naast mij stond stil, mijn rijstrook ging vrij vlotjes vooruit (90km/u op de autostrade). Ik zit dagelijks in de file en ben vaak al blij als we 30 rijden. Ik zou 90 dus zeker niet stil staan noemen.Quote:
Originally Posted by Andres
excuseer voor de verwarring.
.
Allah zihin açıklığı versin. ~;)Quote:
Originally Posted by Vuk Brankovic
Târih zevklidir ama târih dersleri işkence... :wall: Almanca'yı halledersin gibi gözüküyor. ~:)
.
Quote:
??
:P
Even ter uwer informatie maar iets dat ik pas ontdekt heb:
"kastagnetten" zijn geen kleine kastanjes, en aldus niet eetbaar. Wou het evenmeedelen. Zodat u niet de zelfde fout maakt al mij..n...vriend.
hèhè.
Quote:
Originally Posted by Vuk Brankovic
Sen n00bmusun. :confused: Ben türk yok, ben norvecce.
^ I think that partially made sense, I just like to boast about my enourmous language knowledge. ~D
.Quote:
Originally Posted by Viking
That's how they dubbed Tarzan over here. ~D
.
http://www.nieuwnieuws.nl/archives/b..._vlaander.html
80% vind Vlamingen sympathiek, wat een hoop liefde verspild aan dat stelletje chagrijnige azijnzeikers ~;)
Zo, oordoppels op het vuur zo eens lekker stampen, met dit weer is niks lekkerder dan een stevige zuurkool met een goede grove rookworst en meer spek dan volgens welk criterium dan ook redelijk is. Kennen jullie dat eigenlijk in Vlaanderen, weet van de snert, maar deze oerhollandse lekkernij?
Persoonlijk ben ik niet zo gek op zuurkool, maar ieder z'n meug. In deze tijd van het jaar heb ik het meer voor gezellige gerechten.
Alles wat uit de oven komt bijvoorbeeld. Ruikt lekker en dan die gezellige warmte van de oven.
Ik krijg plots zin in Orloff gebraad. Mjammie. Komend week-end misschien. Of fondue (komt wel niet uit de oven, ma soit), is ook altijd lekker en oergezellig.
Laat het buiten maar waaien en regenen :2thumbsup:
En hopelijk krijgen we deze keer eens n echte winter, mét sneeuw :jumping:
Op 11 januari trekken we definitief in ons nieuwe huis. Ik duim alvast voor een dik sneeuwtapijt in onze tuin.
Toen we het net gekocht hadden, vond ik het best wel jammer dat we ons appartementje gingen moeten verlaten. Hebben er 4 jaar gewoond en voelt ondertussen echt wel aan als thuis. Mooie herinneringen en altijd gelukkig in geweest enzo. Maar nu onze verhuisdatum met rasse schreden begint te naderen, kan het eigenlijk niet rap genoeg gaan :whip:
En hopelijk bevordert de verandering van omgeving de vruchtbaarheid, want een grote tuin zonder spelende kindjes is zoals een café zonder bier.
Vrijstaand? De kleine Amdresjes moeten een slag in de ronte kunnen renne gelijk hun pa kan lullen. Wil eigenlijk ook wel een tuin, zit hier uitermate luxe met de coolste tv ooit gemaakt maar in de zomer iedere keer stoel naar beneden is ook zo muf. Het uitzicht maakt weer veel goed natuurlijk
wat een pareltje is het toch, en geluid
https://img.photobucket.com/albums/v494/Fragony/001.jpg
Nee, niet vrijstaand. In de u welbekende regio Halle-Vilvoorde zijn de huizen tegenwoordig schandalig duur (naar Belgische normen dan toch), dus we moeten het stellen met een rijhuis. Staat op 4 a 95 ca (495m²), dus hebben wel een fatsoenlijke tuin.
Hebben al heel wat ideeën om die in te richten, maar voorlopig blijft het bij gazon. Later komen er waarschijnlijk een paar laagstammige fruitboompjes, misschien de tuin opdelen in verschillende compartimenten dmv een paar hagen, een moestuintje voor Mevrouw en waarschijnlijk ook twee à drie legkippen en een kat.
Het zal goed zijn om terug een eigen lapje grond te hebben om wat in te wroeten, en (en dat vooral!) om op een zonnige dag lekker in te luieren. Miste op het appartement soms wel de tuin van m'n ouders.
Maar eerst twee ramen vervangen, binnen wat schilderen, misschien wat tegeltjes plaatsen in de keuken, er moet nog een trapleuning/ballustrade tussen gelijkvloers en eerste verdiep, achterbouw moet nog opgevoegd worden, tussen eerste en tweede verdiep moet nog een deur komen en als er wat geld overschiet, kan de voorgevel misschien ook eens in 't nieuw gestoken worden en de grote kamer op het eerste verdiep alvast worden omgebouwd in twee kamers, voor t geval er meer dan ene kleine komt...
"Volledig gerenoveerde rijwoning" zeggen ze dan. Ma bon, dat zijn nu niet bepaald de hele grote werken, maar tel het allemaal bij mekaar en combineer het met een voltijdse job en dan is het toch wel meer dan genoeg. Anderzijds, zoiets dat helemaal af is, vind ik ook maar niets. Er moet wat eigen zweet insteken :sweatdrop:
495 m2 jezus christus te paard wat een ruimte, tja grond is een beetje een schaars goed hier dus hier dat Vlaanderen ~;)
Jaloers op de ruimte?Quote:
Oh, ik kan je wel een spade geven als je wil.
Om helemaal pico bello te zijn, zou de hele tuin immers eens moeten omgeploegd worden en het gazon opnieuw worden gezaaid. Daarna kan je overgaan tot de bemesting en de bomen kunnen misschien ook al geplant worden.
In je volgende vakantie dan je dan beginnen met de haag te planten en een oppervlakte van tien vierkante meter tot ongeveer 30 cm diep uitgraven, om die daarna op te vullen met beton, waar dan het tuinhuis op kan. Desgewenst kan je het huidige tuinhuis eerst afbreken. Bestaat uit een paar betonplaten, dus die zal je moeten uitgraven (zitten waarschijnlijk ook een halve meter ofzo diep in de grond). Je kan die beton dan verpulveren met een hamer en recupereren voor de fundering van het nieuwe tuinhuis.
Als je daarmee klaar bent, kan je de moestuin aanleggen. Oh, en de kippenren moet ook nog. En misschien zo'n houten terras aanleggen, achteraan de tuin. Is ook altijd gezellig, zo'n extra terras, als ik dan toch een goedkope Nederlandse werkkracht in huis heb...
Het staat je natuurlijk vrij om een kuil van tien meter op, laat ons zeggen drie, en een meter tachtig diep uit te graven voor een zwembad, maar dat is optioneel.
Toevallig klus ik 's zomers soms bij als tuinman, niet dat het hoeft maar iets extra's is altijd leuk, en ik hou van hard werken, van de handen uit de mauwen en het zweet op de rug, lekker knallen. Compleet afgemat thuiskomen en biertje opentrekken, jep ze krijgen waar voor hun geld.
Aha, goed om weten.Quote:
Dus als ik goede raad nodig heb of een beetje advies, hoef ik gewoon je pm-box te overladen met vervelende vragen :grin:
Ben net zoveel een tuinman als de huisschilder een abstract expressionist is, ben meer van de noeste arbeid, bomen eruit, graven, sjouwen. Klinkt misschien gek maar vind het heerlijk om me helemaal de tyfus te werken, zal de calvanistische inborst wel zijn
Stig gaat heel verdrietig worden
http://www.geenstijl.nl/mt/archieven/1088061.html
God ik lach me dood
Я, я, я. Что за дикое слово!
Неужели вон тот – это я?
Разве мама любила такого,
Желто-серого, полуседого
И всезнающего, как змея?
Разве мальчик, в Останкине летом
Танцевавший на дачных балах, -
Это я, тот кто каждым ответом
Желторотым внушает поэтам
Отвращение, злобу и страх?
Разве тот, кто в полночные споры
Всю мальчишечью вкладывал прыть, -
Это я, тот же самый, который
На трагические разговоры
Научился молчать и шутить?
Впрочем – так и всегда на средине
Рокового земного пути:
От ничтожной причины – к причине,
А глядишь – заплутался в пустыне,
И своих же следов не найти.
Да, меня не пантера прыжками
На парижский чердак загнала.
И Виригилия нет за плечами –
Только есть одиночество – в раме
Говорящего правду стекла.
=P
I smell poetry. :clown:
Boe de fakbar deze week twee keer helpen sluiten. En één keer tot sluiting gebleven = moe, moe, moe.
sjesus hou t ff nederlands hier... dat belgie uitelkaar pleurt betekent niet dat dat hier ook moet he