Groot nieuws:
http://www.vrtnieuws.net/cm/vrtnieuw...theek/1.207601
!!!
Printable View
Groot nieuws:
http://www.vrtnieuws.net/cm/vrtnieuw...theek/1.207601
!!!
Ik dacht al dat het weer zoiets banaals ging zijn als een nieuwe regering voor België.Quote:
Originally Posted by Moros
Ma nee, het is zowaar écht nieuws. Dit is echt wel gewaldig :2thumbsup:
what the..
waar gaat dat over.. die kerel is geschift? :embarassed: :inquisitive:
kerel? Kerel!?
Wel respect voor Eddy hé!
tssk... kinderen van tegenwoordig, geen respect meer. Zelfs niet voor grote iconen als Eddy.
Het is dat we allemaal gaan verzuipen anders had ik een mening gehad, hebben jullie vlamingen eindelijk jullie zin ~;)
http://www.elsevier.nl/opinie/weblog.../35/index.html
He the stranger, woon je hoger dan 5 meter daar in rotjeknor? Zou even droge sokken kopen...
welke eddy? :S
Welke Eddy!? :furious3:Quote:
Originally Posted by Drisos
De enige persoon ter wereld die cooler is als Benny Lava, en jij vraagt: "welke Eddy?" Zieke geest, zieke geest. :no:
nou weet ik het nog steeds niet.. ~:mecry: leg 'ns uit? :book:
je bent niet alleen
Hoe weet jij dat nu?Quote:
Originally Posted by The Stranger
Is het zo, Drisos? Ben je niet alleen? Wie is er bij je? Komaan, niet zo verlegen, wie is er bij je?
Kijk maar uit met wat je uitspookt, blijkbaar is The Stranger aan het gluren.
Hmmm...
Dat groen worden heeft me precies niet veel deugd gedaan.
:creep:
lol, ruik je haar? :dizzy2:
~;p
Nou hop Drisos wij willen de WAARHEID en dat is wel het minste wat je ons verschuldigt bent....
En niet weer die verhaaltjes dat je die kleren droeg omdat je een rol oefende voor een toneel stuk. We weten allemaal al dat de tijd dat alleen mannen acteerden en dus ook de vrouwenrollen op zich namen al lang gedaan zijn!
Het moet ook niet gekker worden. Vind het lange uitblijven van een reactie nou niet direct voor je spreken, mischien word het eens tijd om de duimschroeven uit het vet te halen want zo komen we natuurlijk nergens.
ja vertel op
(heerlijk, het gaat weer ouderwets over niets)
Nergens over? Dat kan je serieus niet menen, terwijl wij hier op kantoor papieren vliegtuigjes naar elkaar aan het gooien zijn om de boel bij elkaar te houden loopt meneer mosseltjes te kraken? Onacceptabel.
Komaan TS, jij was degene die zei dat Drisos niet alleen was.
Vertel ons wat je hebt gezien.
Of moeten we de duimschroeven eerste effe op jou uitproberen?
En Fragony, papieren vliegtuigjes gooien dateert vanuit de prehistorie. Tegenwoordig verdoet men z'n tijd op kantoor door te posten of forums, de krant te lezen op internet, mailtjes te sturen, surfen naar allerlei niet werk-gerelateerde websites.
Een kopje koffie slurpen en ergens blijven staan leuteren wordt wel nog altijd gedaan.
Werken doe je uiteraard enkel tijdens je overuren...
Ken uw klassiekers, ook het wiel dateert uit de prehistorie maar er is nog steeds geen echt alternatief. Zo ook een goedgemikte precies in het oog, het vereist precisie, stealth, en de juiste timing.Quote:
Originally Posted by Andres
Was het maar al zomer, dan kunnen de waterpistolen weer eens bovengehaald worden.Quote:
Originally Posted by Fragony
En kan ik de tuinslang eens uittesten op m'n lieftallige deerne :grin:
U kent uw klassiekers! 'Wet T-shirt contest zonder wederkerige instemming'!
Ook leuk, iedereen kent ze wel, slijmballen. Altijd leuk ok een jamcakeje te kopen met een briefje 'voor mijn baas die ik zo waardeer, [slijmbal]'. We destijds de terreur geperfectioneert, mooiste was een mailtje met een 'extraatje', naar die trut van een manager gestuurt via een andere afdeling, klik, sirene met op een flitsend scherm 'ik wil NU keihard genomen worden', vraag me af waarom mijn contract niet verlengt werd :laugh4:
Muha nog een mooie, kregen een nieuwe, en ik moest haar inwerken (lekker wijf!). Begonnen met wat brieven, met van die handige enveloppen met een strip zodat je niet hoeft te lebberen. Dus 'ok ik doe ze in de envellop en jij likt ze, ieder de helft ok'. Dus ik iedere keer snel die strip eraf trekken, ze hoeft wel van denk ik 50 enveloppen de lijm eraf gelikt voordat ik eindelijk knapte en ze me moesten reannimeren.
În sfârşit un loc unde pot sa scriu în propria mea limbă. Super tare idea:2thumbsup: . Salut tuturor celor care mă înţeleg, dar şi celor care habar nu au ce scriu eu aici.
.
Rumence! :jumping:
.
Quote:
Ha, ik heb er net een halfopen bebouwing gekocht !
wel een are minder grond ...
Dus we worden buren?Quote:
Originally Posted by doc_bean
Gefeliciteerd Doc_Bean :2thumbsup:
Ik denk dat we een paar gemeenten van elkaar zitten, maar als je toevallig een van die mensen in mijn buurt bent die een zwembad heeft staan , zo veel te beter ! (Lang leve google earth !)Quote:
Bedankt Frag !Quote:
Originally Posted by Fragony
U is welkom, maar je was toch zo'n jong menneke, gaat toch niet stiekem meer heersend worden dan mij he das niet de bedoeling natuurlijk!
I, Caledonix Rhyfelwix, present the ancient alien language of Bartix.
https://forums.totalwar.org/vb/showthread.php?t=47080
The funniest thread on these forums ever!:2thumbsup:
Quote:
Originally Posted by ciprianrusu
Tja, eg er ikkje sikker på kva eg skal meina om slikt.
.Quote:
Originally Posted by Viking
Vikingce! :gah2:
.