Almost thought that was Arabic at first, Turkish right? :inquisitive:Quote:
Originally Posted by Mouzafphaerre
Printable View
Almost thought that was Arabic at first, Turkish right? :inquisitive:Quote:
En wat anders, trouwplannen Doc_Bean las ik dat goed? Net huwelijk zussie achter de rug, best wel sprookjesachtig zal later eens wat foto's plempen. Erg chique allemaal.
Nee, het is wachten op de akte.Quote:
Originally Posted by Andres
In het najaar als alles goed gaat :2thumbsup:Quote:
Originally Posted by Fragony
Gefeliciteerd man :2thumbsup:
Kwam net dit tegen, http://www.nieuwnieuws.nl/archives/b...rijkste_r.html, goede tijden in Vlaanderen
Mag ook wel als ik zie hoeveel ik ze betaal !
en bedankt voor de felicitaties :medievalcheers:
ummm if you dont speak chinese keep reading if you do you should skip this
(Edit: actually i just got a warning for swearing scratch the whole thing i wrote.)
.Quote:
Originally Posted by Shogun
Evet. :yes: Arapça az buçuk anlarım ama konuşamam.
.
was' di nomo?
Pas afgestudeerd en al bijna huiseigenaar én echtgenoot :2thumbsup:Quote:
Originally Posted by doc_bean
2x Gefeliciteerd ~:cheers: ~:cheers:
Zag ik pas later, rare manier om rijkdom te meten. Sluit me aan bij Andres, doe je goed, vraagje, is het gebruikelijk om zo jong te trouwen in Belgie?Quote:
Originally Posted by doc_bean
Gelukkig Nieuwjaar! :balloon2: :balloon2: :balloon2:
Proost! ~:cheers:
.
Glücklich Neuesjahr(?) :thinking:
.
Prosit Neujahr und Guten Rutsch! :2thumbsup:Quote:
was er HOF dit jaar? nee he
Heb je je jaarlijks lidgeld al betaald? nee heQuote:
Originally Posted by The Stranger
En voor de rest: een GELUKKIG NIEUWJAAR!! Mogen al je wensen (voor zover ze geen nadelige effecten hebben op schrijver dezes) uitkomen! ~:cheers:
oh sorry mister andres, wist niet dat je boos werd...
beste wensen ook voor jou... en sorry dat ik hier niet zo vaak meer ben, ik weet dat het moeilijk voor je is...
Ben nog brak als het zijn kan en moet half colombia er nog uit peuteren, gelukkig nieuwjaar allemaal :) :2thumbsup:Quote:
Originally Posted by DukeofSerbia
? ik hoop dat die hint niet bedoeld wat ik denk dt het bedoeld... waar moet je colombia uit peuteren? je neus?
Sorry, sorry. Daarmee kan ik geen brood betalen bij de bakker hoor. Afdokken gaat ge doen! Gierige Hollander :whip: En vergeet niet je favoriete moderator een dikke fooi te geven.Quote:
Volgens mij moet hij peuteren in *** censureert zichzelf om te beletten dat hij een nietvoorkamerige uitspraak maakt ***Quote:
Dat was het weer voor vandaag...
:creep:
nuhu... hij heeft sowieso iets gedaan dat bij de wet verboden is... iets poederigs :P
maar frag zou zoiets niet doen... tog frag
Frag is volwassen, zoals met alles rustig aan, leuk met feestjes. Zou je verbazen hoe normaal het is.
hmm oke...
kunnen jullie aub helpen met een schoolopdracht... we moesten dit gedicht lezen en zeggen waar het over gaat... ik denk dat ik t wel goed heb maar ik wil ff checken of "volwassenen" dat ook zo zien...
kunnen jullie me vertellen waar jullie denken dat dit gedicht over gaat en wat jullie ervan vinden? Alvast bedankt.
De persoon die vertelt is een ruit...en het slachtoffer een glas of zo?
Zomaar een idee...
Je wilde de erasmusbrug opblazen? ~;)
are you being sarcastic? Kralizec??? :inquisitive:... en Frag ff meewerken pleasseeee....
Gaat denk ik over de onverschilligheid en het mechanische karakter van de moderne tijd TS. Er is iets gebeurt, een mens vermoord, de boel word schoongeveegt en het is alsof hij nooit bestaan heeft. Ik denk dat de ik hier een beveiligingscamara is.
dankuwel heer frag :) alleen nog een ding kunne jullie ook zeggen wat jullie er van vonden? mooi, saai, spannend weetikveel wat...
Pin me er niet op vast, bedoelde trouwens degene die het scherm bekijkt. De moord was ook niet in een kamer maar gewoon op straat.
edit, je hebt het zelf geschreven of niet (en zit ik goed?)
Eh, ik moet zeggen dat ik net hetzelfde dacht als Kralizec. Misschien is z'n interpretatie nog zo gek niet?
Ofwel zijn Kralizec en ik allebei gek :juggle: