Babbelbidragsytarane må vera dei som legg inn babbelinnlegg; aka hollendarane :whip:Quote:
Originally Posted by Innocentius
Kan ikkje akkurat sei at nederlandsk er så forståeleg at det gjer noko.
Printable View
Babbelbidragsytarane må vera dei som legg inn babbelinnlegg; aka hollendarane :whip:Quote:
Originally Posted by Innocentius
Kan ikkje akkurat sei at nederlandsk er så forståeleg at det gjer noko.
Hey, ik babbel geen Hollands, ik spreek Vlaams.Quote:
Originally Posted by Viking
Fragony... Spijtig om te horen. Sterkte aan je zusje en de rest van je familie!
Ja inderdaad, sterkte Frag. Hopelijk valt alles op weer op z'n plaats.
:balloon2:
Vel, eg ser ingen forskjell. ~:thumb:Quote:
Originally Posted by Mediolanicus
.
Bunların hepsi birbirine benziyor ya! :gah2:
.
Oh jawel, subtiele verschillen, dat wel, maar verschillen! :yes:Quote:
Originally Posted by Viking
sterkte frag... ook voor je zus en zeker haar man
:laugh4: Was it so obvious :laugh4:Quote:
Yup .. Estonian I am :2thumbsup:
Het spijt me om dat te horen frag. Ik hoop dat alles goed komt.
Oke, even mijn frustraties uiten...
U bent gewaarschuwd.
Spoiler Alert, click show to read:
1ste of 2de kan rechten? Ah, de herinneringen! Schone tijden, schone tijden. Nu ja, met uitzondering van die quizjes...
Zit je aan de KUL?
2de bach noemen ze het ondertussen. ;)
Nog ziel die ze misvormd hebben? (Als ik een ongeval zie, ik denk echt niet meer "ocharme" ofzo, maar direct aan 1382 B.W.)
Ik zit bij de concurrentie (ik hoop dat je niet té KUL patriotistisch bent :p).
UGent'er dus.
Ma nee gij, patrio...?
Wat?
Gent?
AWOERT ! ERUIT ! NU !
Spoiler Alert, click show to read:
Heb rechten gedaan aan de KUL, licentie rechten behaald in 2001. Onrechtmatige daad was deel van onze cursus verbintenissenrecht. Dat fout, schade, oorzakelijk verband gedoe is één van die dingen die later in de praktijk best wel van pas komen.
Hoeveel martelsessies heb je dit semester?
In onzen tijd was alles op t eind van 't jaar. De plaatselijke horeca was niet opgezet met de invoering van het semestersysteem ~;)
Es nenācu šai vietāji savu vietu izgulēti
rai rai rīdi rai rai rā
Trādi ra ra lā
Ik heb juist m'n eerste examenperiode als rechtenstudent aan UGent achter de rug. Viel nog deftig mee:2thumbsup:
Eerste examenperiode zijn enkel privaatrecht en economie lastig (economie dan nog alleen maar wanneer je nooit economie in het middelbaar gehad hebt).
Van Verschelden moet je wel van oppassen hoor. Vorig jaar waren er slechts 38 van de 722 man die over de 13/20 scoorden op dat vak. De meesten in tweede bach hebben dat vak dus opnieuw mogen doen (ik ben er net doorgeslibberd met een 10 op dat vak).
Andres, ik had gelukkig maar 4 kwisjes dit semester (en 6 hetvolgende).
Volgend semester hebben we trouwens een volledig apart vak over onrechtmatige daad.
Edit : het examen is van 14u-17u, duim voor me :p
Doet me er aan denken dat ik volgend semester ook recht heb. bah!
Zo, gevaar is uit de lucht op naar volgende crisis.
Dat die volgende crisis maar uitblijft! Ik hoop het voor je.
En de prof was zo lief om dingen te vragen die ik wist bij de grote vragen.
De kleine detailvragen waren wel moeilijk. Dingen die je niet kon leren. Ofwel wist je het nog uit de les, ofwel niet.
Maar ik gok/hoop toch op een 15/20!
Edit : Moros, recht valt goed mee hoor, veel minder vanbuiten blokken als iedereen op heeft.
Mooi, laten we inderdaad hopen dat de volgende crisis maar op zich laat wachten :beam:Quote:
Originally Posted by Fragony
:balloon2:
Hmm, economie was nochtans een enorm simpel examen. Algemene inleiding daarentegen:jawdrop: Welke oen heeft ooit Rechtsmethodiek uitgevonden? En allemaal MC :s
Maar sibnds ik in Leuven zit (KUL baby! :laugh4: ) heb ik altijd héél veel op! :clown:Quote:
Economie is gewoon geluk hebben met de reeks vragen die je hebt.
Rechtsmethodiek.. achja, totaal overbodig examen, maar je haalt die punten meestal wel op met Bouckaert zijn deel. (Vorig jaar was dat echt een gemakkelijk examen)
Moros, veel ophebben helpt meestal wel voor je juridisch denkvermogen. Volhouden zo! :p
Rechten rechten, mijn opa zou zich omdraaien in zijn graf als we hem niet in de hens hadden gezet en in een urn gepropt, waarom hoor ik niemand over plichten? Here here heb meelij de casus-nostra van morgen :shame:
Nou The Stranger eindelijk erkenning en dat nog wel in dichtvorm.
https://www.youtube.com/watch?v=WgnrDwsCHxY
Die jongen gaat nog eens heel groot worden
Hih, over mij hebben ze rare turkse en spaanse (ofzo) liedjes.
bvb https://www.youtube.com/watch?v=rAfawkkagNY
Quote:
Bobo's deel was ook niet je dat, punten zullen we op dat van Verplaetse moeten halen, dat was redelijk easy.
Economie lijkt me gewoon als je het geleerd hebt, dan kon je het examen, if not, bad luck.
Economie was nochtans ook ferm buisvak.
Ik was er goed door, maar ik vond de 2 andere reeksen toch wel gemakkelijker dan wat ik voorgeschoteld gekregen heb. (was bij ons in 3 groepen)
Maar laten we het hierbij houden : examens zijn voorbij! En tot 1 maart denken we er niet meer aan.
Dat advies volg ik gaarne. Vakantie!
Oef. Hopelijk komt de volgende crisis er pas over een jaar of 60.Quote:
Originally Posted by Fragony