Kent ge de uitslag van uw examens al?Quote:
Originally Posted by Moros
Printable View
Kent ge de uitslag van uw examens al?Quote:
Originally Posted by Moros
I spit gangsta, y'all!!!! I'm in da hood!!! :bling:
3 van de 4. Goed genoeg voor mij. Zeker als ik bedenk da'k voor die ene een nul had gevraagd.
3 van de 4, bedoelt ge daarmee dat ge op 3 van de 4 examens geslaagd zijt? Valt best mee in 1e kan. Doe zo voort en ge hebt nen tweede zit die best wel te doen is :2thumbsup:
Wie had dat ooit gedacht, onze Moros die zowaar in 2de kan zal geraken zonder te bissen. Ze worden toch zo snel groot :cry:
Heb net gemerkt dat ze TS z'n tactieken gids hebben opgerakeld in de Inkomhall. Er zitten nog een paar van m'n eerste posts tussen. Och wat een schone tijden waren dat, toen ik nog jong, onervaren en onbezonnen was.
En nu loop ik hier rond met een paar vodden rond mijne kop en mijne naam in een groen kleurke. De tijd vliegt toch zo snel voorbij :hourglass:
If only I knew what you guys were saying I could out your plan to destroy the world.
.
Erkekliğin onda dokuzu kaƧmak :eeeek:, biri saklanmaktır. :hide:
.
bump.
Die TS toch.Quote:
Originally Posted by The Stranger
De ene waardevolle bijdrage na de andere blijft ie posten.
Die man verdient een standbeeld. Een standbeeld zeg ik u! Van minstens 1000meter hoog.
Fragony, jij als zelf verklaarde tuinman weet misschien raad: wanneer is de beste periode om laagstammige fruitbomen in de tuin te planten?
Maakt niet zo veel uit, zou even wachten tot de vries uit de lucht is, je moet hoe dan ook bemesten dus periode maakt niet zo uit, zorg er alleen voor dat ze vrij staan; hou gras minimaal een meter er vandaan.
En rododendronstruiken? En taxushaag?
Misschien moet ik eens een "Tuinier-draad" openen.
The cat sat on the mat, the rat sat on the mat, the bat sat on the mat, they had one hell of a fight...
We hebben die planten omdat ze tegen een stootje kunnen, fruitbomen hebben wat meer water nodig, vergis is niet in een lappie gras in de zomer pakt het alles voordat je boompjes wortel kunnen schieten.Quote:
Originally Posted by Andres
Wat aan de hand hierzo, allemaal heli's in de lucht
ik neem aan dat iedereen weet op wie die stemmen moet!
@Andres: Niet zo flauw en ook niet zo gemeen AUB! Oh en ken je toevallig Eric Rosseel?
Nee ik ken geen Eric Rosseel.
Hoezo gemeen? Ik zal nog eens pleiten om voor u een standbeeld op te richten. Het is ook nooit goed.
het sarcasme druipt er vanaf...
Fakfeestweek gehad, en ik leef nog. IQ wederom gehalveerd wegens bier denk ik maar ach. Dat moet wel eens af en toe wil ik deze draad ooit kunnen begrijpen.
gwn de draad weer oppakken
Muha, mop. Beetje politiek incorrect maar moet kunnen.
Man is op vakantie in Marokko, en besluit een praatje te maken met de bewoners. Hallo meneer, is dat uw paard? Mooi beest. 'Ja dat is mijn paard ja'. Zou ik misschien even met hem kunnen praten? 'Paard kan niet praten'.
Dat zullen we wel eens zien. Hallo paard! 'ah, hoi, alles goed?' Dit jou baasje? En is hij een beetje goed voor je? 'Ja, en prima ja, genoeg te eten genoeg te drinken, ik ben erg tevreden'. De marokkaanse man is sprakeloos.
Is dat uw hond? 'Ja dat is mijn hond ja'. Mag ik even met hem praten? 'Hond kan niet praten'. Dat zullen we wel eens zien. Hallo hond! 'Ah hoi alles goed?' Is dit jouw baasje en is hij een beetje goed voor je? 'Ja, en prima, wordt iedere dag uitgelaten, krijg goed te eten en een aai kan er ook vanaf'. De marokkaanse man is sprakeloos.
Is dat uw schaap? 'Ja dat is mijn schaap ja'. Mag ik misschien even met hem praten? 'Het schaap is een leugenaar'
:laugh4:Quote:
Originally Posted by Fragony
:balloon2:
Ne dýon?
Zeker dat ie niet in Wales op vakantie was?:egypt:Quote:
Originally Posted by Fragony
Ich versuchen zu lernen Deutsch, aber Ich konnen einziger sprechen auf mein Liebe fur das Pferde auf jetzt.
Bitte sein angenehm im ihr Antwort.
That's german we are dutch ~;)
Anyway, if you were looking for a horse-person here is one, horses dogs and cats, the most awesome creatures on earth.
Ha ha ha, thank god!
I was getting very worried I had not yet come upon all of these, "aa", and "je" words!
I am learning German for Austrian reasons.
Can anyone tell me if the Kultur auf Osterreich greatly affects the language?
Or will the Austrian people be so accustomed to the German it shouldn't matter?
I am searching in my area for an Austrian - I have found two - I intend to converse with them both soon enough!
Please tell me if I made any great mistakes in what I said!
How different is Dutch to Deutsch? Will the knowledge of one aide the learning of the other?
Linguistics, next to the art of Horsemanship, is a great interest of mine.
Verzeihung!
Ich werden einziger sprechen im Deutsch aus hier.
Ich muss danken Sie fur ihr Geduld!
AUSGABE:
Es ist sehr gross zu treffen ein Reiter anlich zu mein selbst!
Very different but we do share a few words. Will only make it complicated, but if you understand one of the two you will pick up essentials. Dutch is closer to english really, in logic and humour it's a bit weird how it differs there from french and german.Quote:
Originally Posted by Glenn
Nog een mop
Deze week liep ik bij het gemeentehuis in Amsterdam waar de Nederlandse driekleur vrolijk wapperde. Toen zag ik dat een Amerikaanse toerist in alle ernst naar die vlag stond te staren. Tot hij mij vroeg wat nu eigenlijk de betekenis was van de kleuren rood, wit en blauw. Ik zeg tegen hem, "dat heeft alles te maken met de belastingen in Nederland. Als we de belastingaangifte in de bus krijgen, worden wij rood van woede. Als we vervolgens het te betalen bedrag lezen, trekken we even wit weg. En dan betalen we ons blauw'. De Amerikaan knikte begripvol en antwoordde, "Bij ons is dat precies hetzelfde, alleen zien wij er nog sterretjes bij".
Mir ist fad, deswegen schreibe ich hier etwas rein :)
Charleroi
Volkskrantreizen.nl heeft eveneens de lelijkste plek ter wereld gevonden; Charleroi in Belgiƫ. Tweede werd het Belgische Luik. Het Russische Nikel belandde op de derde plaats. De drie mijnsteden zijn lelijk door de verouderde industrie, zwarte sneeuw, smog en bleke gezichten die het straatbeeld bepalen.
http://www.nieuwnieuws.nl/archives/i...wicepoland.jpg
Ach zo erg is het toch niet :beam: