Not everyone knows how to speak EnglishQuote:
Originally Posted by Insane834
and there are far more beautiful languages out there.
Printable View
Not everyone knows how to speak EnglishQuote:
Originally Posted by Insane834
and there are far more beautiful languages out there.
We do speak english just not here. This is the talk your own language thread so that's what we do. Talk in our own language.
HOLLAND HOLLAND
En Moros is natuurlijk helemaal correct, zitten we hier fijn de nederlandse taal te bezigen komen ze allemaal vet zuigend onze prachtige draad verkrachten met vreemde keelklanken en rare woorden die vast wel wat betekenen maar gewoon helemaal niks met taal te maken hebben.
Inderdaad.
Trouwens, een beetje diversiteit kan geen kwaad. Altijd maar dat Engels begint wat saai te worden op den duur.
inderdaad. Daarom dat we voor de variëteit alleen maar Nederlands zouden moeten toe laten in dit topic.
Noooooooooo!:furious3:Quote:
Originally Posted by Craterus
Wat de fak?Quote:
Alles beneden de rivieren moet afgezonkenn worden als je het mij vraagt maar mij vragen ze niet.
Ik woonde in Zeeuws-Vlaanderen, dus onder alle rivieren die we maar hebben, en ik voel me ongeveer een factor 20.000 keer meer verbonden met nederland boven de rivieren dan met vlaanderen..
Nu (iig doordeweeks) in Wageningen trouwens.
Dit is al tijden een agendapunt en moet nu eindelijk eens fatsoenlijk uitgewerkt worden!Quote:
inderdaad. Daarom dat we voor de variëteit alleen maar Nederlands zouden moeten toe laten in dit topic.
oh en alsnog gefeliciteerd Andres!
Ok ik was zeeland even vergeten, maar dat kan je me moeilijk kwalijk nemen, ik bedoel kommop. Maar inderdaad, zeeland is zo nederlands als het maar kan zijn gewoon lekker ouderwets protestant en bekrompen zoals het hoort, ik doelde op de reservebelgen die rond aan het hollen zijn in brabant en in het bijzonder natuurlijk limburg. Ik bedoel ze hebben een heuvel wat is op met dat. En nee geen woord over Geert je moet niet iedereen over 1 kam scheren dat is niet netjes.Quote:
Originally Posted by Drisos
Alles de fak verdikke! Leve mevrouw de fakbar!!! :yes:Quote:
Merciekes :bow:Quote:
Btw, aan je sig te zien, vertrouw je me nog altijd niet... ~:(
Ik ben toch braaf nu?
Geert? GeertGregoor? Waarom moeten we dienen duts over een kam scheren? Het arme schaap heeft niks misdaan!Quote:
Originally Posted by Fragony
Stoute Fragony :whip:
Andréke, hoe lang zitten we nu al op dit forum? En hoe lang zou gij al moeten weten dat ik GERT heet!
Och, gaan we muggeziften? Gert - Geert, da's toch maar één letterke verschil.Quote:
Originally Posted by Moros
Trouwens, gij moet niet veel zeggen hè. 't Is "Andres", niet "Andréke", da's twee letters verschil, drie als ge 'é' als een andere letter dan 'e' beschouwt.
De pot verwijt de ketel dat hij zwart ziet.
This thread inspired me to learn French, as I already know the basics. Also, to German speakers, what is that letter that makes a hard S sound? Im trying learn as many languages as possible this next year :)
Maar Andréke is een bijnaam dat telt niet. En Geert is duidelijk geen bijnaam, wortel!Quote:
Originally Posted by Andres
Oh, but I like to count English as one of my own languages. ~DQuote:
Men kva skjer? Meir babbel og det at innleggsteljaren min går til vêrs.
Mijnheer is een grappenmaker?Quote:
Originally Posted by BananaBob
Zitten wij hier meer dan de helft, wat zeg ik, 3/4de, van deze draad vol te lullen met Nederlands en dan komt hij doodleuk vertellen dat we hem geïnspireerd hebben om Frans te leren?
:bigcry:
Tijd om die Leffe uit de kelder te halen, want dees kan niet meer.
Allé jong, hoe is da nu mogelijk!
Leffe uit de kelder? Laat ie nog een paar jaar staan jongen.
Als het echt een leffe in zijn kelder is dan toch een opluchting je weet maar nooit met die joviale types.
Frag, ooit naar Awakenings geweest ?
Ben van plan juni te gaan, maar advies is altijd welkom natuurlijk :beam:
:balloon2:
Ahwel, ge zijt precies nog nen beetje verdacht ehQuote:
Ik moest het inderdaad maar weer 'ns terugzetten.
inderdaad... de ondankbaarheid.. niet te geloven.. sniff sniff..:embarassed:Quote:
Zitten wij hier meer dan de helft, wat zeg ik, 3/4de, van deze draad vol te lullen met Nederlands en dan komt hij doodleuk vertellen dat we hem geïnspireerd hebben om Frans te leren?
Beste feest van Nederland, altijd de beste techno en leuke mensenQuote:
Originally Posted by Dutch_guy
Is dat zoiets als de "Ontwaakt"? Je weet wel, dat tijdschriftje waarmee in het week-end geleurd wordt door ongure types die proberen uw ziel te redden.Quote:
Originally Posted by Dutch_guy
네덜란드 사람들은 대화를 독점해서 재미없어요.
Ik vind die ongure types nog wel lachen. En het grappige is dat ze het nog menen en geloven ook. :laugh4:Quote:
omgwut??Quote:
Originally Posted by MilesGregarius
Kva faen?Quote:
Originally Posted by MilesGregarius
If nothing else, my browser could view them. :laugh4:
U zegt?Quote:
Jongens! Fragony heeft weer een aanval! Hij kraamt onbestaande woorden uit.
Ik pak hem bij zijn nekvel. Moros, de emmer water! Vlug. En een vrijwilliger om z'n kousen af te trekken.
Hup, hup, hup. Geen tijd te verliezen.
:nurse:
Alleen een vat bier gevonden. Geen water. Maar het staat wel goed koud!
:barrel:
Overigens mannen de magische lijn van de 5000 posts is in zicht. Ik sta verdorie nog altijd maar tweede bij deze spam competitie. En nu Drisos en DG geen bedreiging meer vormen komen Andreéke en Frag wel steeds dichter. Het wordt tijd dat de spammer in mij terug wat meer naar boven komt.
Maar ik sprak liet! omgwthstooooooopidLOL
Maar goed eens even wat anders ik ben helemaal culinair heerschend bezig zijnde de laatste tijd. Vanavond ga ik eens een poging wagen tot risotto met kippenlevertjes en nee kippenlevertjes zijn niet vies. Integendeel, met spek en witte wijn een budget-delicatesse.
Ok, Moros, het is dringend, dus laat dat vat bier maar komen.Quote:
Maar eerst ne keer vóórproeven ~:cheers:
5000 posts? Bah, ik heb in m'n eentje al meer dan 5000 posts. De meeste daarvan eerlijk verdiend in mafia spelletjes.
En een kleine 500 weldoordachte, waardevolle bijdragen in onderhavige TYOLT :smug:
EDIT: Fragony is in z'n eentje bijna tweemaal zo groot als deze draad :jawdrop:
In zenuwinzinking. Het is een zenuwinzinking. Ik herken het duidelijk.Net het zelfde als toen mijn oom, zelfstandige, bezoek van de belastingen kreeg.