Dat zal het zijn. Vandaar dat hij al spreekt van budget delicatessen.Quote:
Originally Posted by Moros
Hebben de Heren van de belastinginspectie een bezoekje gebracht aan je appartement Fragony?
Bye bye regendouche, Xbox en PS3?
Printable View
Dat zal het zijn. Vandaar dat hij al spreekt van budget delicatessen.Quote:
Hebben de Heren van de belastinginspectie een bezoekje gebracht aan je appartement Fragony?
Bye bye regendouche, Xbox en PS3?
Mag jij als mod eigenlijk wel zoveel spammen? Moet jij niet het goede voorbeeld geven? Want hoelang zit je hier nu al? Bijna evenveel posts als mij en bijna evenveel in de TYOLT. Dat kan maar één ding betekenen: SPAMMER GESIGNALEERD!!!Quote:
Originally Posted by Andres
Trouwens sinds wanneer moet Kasteelbier voorgeproefd worden? Ik denk dat we beter eens kijken of de bodem niet lekt. Maar ja, hoe kan je dat nu zien met al dat bier in dat vat?
Nooit aan mij twijfelen Andres. Misschien moet ik maar voor dokter gaan leren? Dat verdiend meer en ik heb misschien nog wel talent ook! :juggle2:Quote:
Valse beschuldigingen aan het adres van iemand met een geladen instagib?Quote:
Tsk, tsk, tsk...
Vat optillen en onderaan een kijkje nemen?Quote:
Zolang ge maar niet voor leraar Nederlands gaat :no:Quote:
Nee maar breng de roverheid niet op ideeen! Ze hebben wel weer heel hautain mijn gemeentelijke lasten met 200 euro verhoogt omdat, eh, waarom eigenlijk zal wel weer inflatiecorrectie zijn of 26.000 andere smoesjesQuote:
Ah, maar ge moet naar België komen, het land van de lastenverlagingen!Quote:
Originally Posted by Fragony
Onlangs zijn de lasten op bouwgrond ingeval van aankoop bij een sleutel op de deur firma verlaagd van 10 % naar 21 %!
Olé! Daar moet op gedronken worden :barrel:
Is onze driekleur he, we lopen rood aan als we een aanslag krijgen, trekken wit weg als we het bedrag zien en daarna betalen we ons blauw.
Maar ja in Belgie beginnen ze het ook aardig door te krijgen, vooral die struikrovers die vanuit de berm geld uit je zak schieten. Al is het leven nog zo'n hel, de staat krijgt zijn centen wel.
Nu ben ik verlegen. :embarassed:Quote:
Maar van dat vat oplichten dat vind ik maar niks. Mij mama zei me altijd dat ik niet aan oplichterij mocht meedoen. Trouwens dat is misschien wel de snelste oplossing maar zeker niet de beste. Je moet ook op lange termijn kijken!
Het vat leegdrinken lijkt me niet echt een lange termijnoplossing.Quote:
Uitgekookt....erg uitgekookt.... van je familie moet je het hebben zeggen ze dan...Quote:
Als we het vat leegdrinken weten we iig zeker dat het niet meer zal lekken.
ik...
ga...
voor...
...zoveel mogelijk posts per zin?
Dadem miek nekier gedoan. Wadenkte? Twien tigfrenk vuer ne neetensjokoo! Des gliekdun lesten kiergewist.Quote:
drisos... nee dat niet... mn pc trekt t gwn niet... de eerste poging is mislukt. ik komt zo voor een tweede. ik wil de 5000 post hebben!
ach man
IK haal het
WEL!
EDIT: Gelukkige 5000ste TYOLT post iedereen!!!!
:barrel: feest in de keet :barrel:
Jullie zijn allemaal spammers!
En een gelukkige 5000ste post aan iedereen.
Is dit nu 5001?
vuile zakkenwasser!!!! gefeliciteerd iedereen wooooooooooooooot!!!! :balloon::balloon::balloon::balloon::balloon::balloon::balloon::balloon::balloon::balloon::balloon:: balloon::balloon::balloon::balloon::balloon::balloon::balloon::balloon::balloon:
hij kan het niet hebben, hij kan het niet hebben hé!?Quote:
Originally Posted by The Stranger
gnagnagnagnaa!
Waar is de tijd naartoe dat ne warme choco maar 20 frank kostte...Quote:
Originally Posted by Adrian II
En gefeliciteerd TYOLT :balloon: ~:cheers: :barrel: ~:cheers: :balloon:
Proficiat aan de bedenker van dit heerlijke concept: The Stranger ! :bow:
Istnu gedoan meeda spammen of meutiek nognekier noar Belgiekeumen?Quote:
Moros woont in het reservaat Limburg.Quote:
Originally Posted by Adrian II
Toegangsticketten te verkrijgen aan de grens. Verboden de inboorlingen te voederen.
Waar moetiek van draagstoel wiesselen?Quote:
Is AdrianII nou Folkert Jensma of Douwe Kroetz dat is de vraag
Drank geven mag wel.Quote:
Trouwens dréke, hebben niet alleen administrators een instagib?
Tiesnieks asge oeweigen taoldraod wielt, moar danmeut gewel van staovast zaan en diejetaol schrijvuneeh? Kheur ier nieksas ollants.