Ge zijt misschien de citroen te gewoon geraakt. Och ja. Ik drink meestal zonder iets. Maar volgens het boekje zou je er geen citroen in mogen doen alleen eventueel sinaas. Maar ja weg met het boekje.
Printable View
Ge zijt misschien de citroen te gewoon geraakt. Och ja. Ik drink meestal zonder iets. Maar volgens het boekje zou je er geen citroen in mogen doen alleen eventueel sinaas. Maar ja weg met het boekje.
Een wat zuurdere sinaasappel gebruikt, veel beter. Idd beter dan citroen het is wat minder aanwezig. Dat wordt vreemde blikken op het terras als de zon weer eens een beetje doorzet :beam:
Dat dacht ik ook!
Ovaj forum je stvarno dobar i ekipa je stvarno prijateljska i smiješna :2thumbsup:
inderdaad appelsap!
Amai iedereen heeft het nogal druk met de examens. Vooral de afgestuurden...
Morgen filosofie. Wat een boel zever dat in dat boek staat. Kan die man nu nie gewoon zeggen: Aristoteles dacht dit, en Plato dat. Kant dacht dit, Maar Hegel zus en zo. Eer ge halverwege zijt hebt ge al 3 keer de hele geschiedenis van de filosofie en in het algemeen gezien. En dan moet ge nog beginnen over die bende flurken.
Ik ben de afgelopen twee dagen geweest met een filosofisch keuzevak. Je kreeg een aantal vragen mee naar huis en moest met rond de 4000 woorden overal antwoord op geven. Heb hem 3 uur geleden eindelijk opgestuurd.
Veel plezier morgen ~;p
Had ook filosofie als eindexamenvak, dacht beetje lullen in de klas koekie, nou dat viel toch een beetje tegen examen filosofie was moeilijker dan nederlands en dat zegt toch wel wat.
Ja héhé, dikke lul aan die geschiedsfilosofie. Eerste onvoldoende uit mijn studententijd, en dan net met een herkansing in mijn geplande vakantie. Wat mij betreft kunnen ze die gereviseerde geschiedstheorie danwel colligatory concepts opvreten en uitschijten op papier, dat heeft meer meerwaarde dan dat gelul in de leegte dat we dienden te leren... Alsof ze überhaupt geen talent hebben om iets relevants te doen, dus boeken gaan schrijven/colleges gaan geven waar ze studenten met hun abstracte ongein kunnen lastigvallen! :wall:
Gooi het er maar uit, jongen. Het komt allemaal heus wel goed :yes:
Goed is relatief zouden mannen met slippers en baarden zeggen. Maar dat doen ze niet want ze zijn al een hele tijd dood, en dat moet dan slim zijn, doet me kat nog beter.
Ik heb nog een leraar met slippers en een baard, maar of ie ook slim is is vraag 2...
Net examen sociologie achter de rug, wat dat even het meest nutteloze vak tot nu toe.
Nu op naar strafrecht. Zie'k nog wel wat tegenop.
Was een keuze vak.Na 15 minuten slapen bad ik besloten dat ik dit niet ging nemen. Filo is ecter verplicht. En het examens was kut, het is er op of er onder. Locke, met Kant en Bacon vergelijken. Terwijl we Bacon nooit eens echt gezien hebben, alleen hier en daar een kleine referentie naar hebben gezien.
Anyway nu latijn dat echter wel zou moeten lukken. Zowel gezien als ongeziene.
Ps: sory voor eventuele spel taal en logica fouten, mar Wodka plus duvel en pils zijn geen geweldig idee (zeker op dit mome,t).
Verpielekes nog aan toe!
Zo, net terug uit Kreta en zo brak als maar kan. Was een geslaagd examenreisje, enige jammere is dat ik de beste wedstrijd van het legioen in tijden dan net heb gemist - maar goed. We kregen in ieder geval de stand doorgegeven van de piloot wat natuurlijk voor de nodige tafarelen op tien kilometer hoogte zorgde.
En ben ook nog eens geslaagd, altijd mooi.
:balloon2:
Je hebt een ontzettend leuke wedstrijd gemist, het Nederlandse team was gewoon goddelijk, het wat anders noemen zou ze tekort doen. Hoop dat iedereen nu wat liever gaat zijn voor van Basten en hem gewoon zijn werk laat doen.
oh, en gefeliciflapstaart!
Ah sportevenementen boeien me totaal niet. En aangezien ik toch geen tijd heb in examens ervoor komt dat wel goed uit.
Maar je mag best wel even blij zijn voor je noorderbuurtjes :2thumbsup:
HOLLAND!!!!!!!!!!
Je voldoet aan m'n verwachtingen, m'n beste. Van harte gefeliciteerd :2thumbsup: Van de eerste keer erdoor zonder herexamen(s) in je eerste jaar unief, het is weinigen gegeven ~:cheers:
En hoewel het me moeite kost om het toe te geven, maar die Hollanders hebben het uitstekend gedaan gisteren.
HUP HOLLAND HUP !!!
Dat zeggen gaat mij als trotse belg niet lukken dus roep ik maar:
Hop, Holland, Hop!!
pik ook nog ff een postje mee...
kijk mn nieuwe blog :)
http://pathofthestranger.blogspot.com/
gefeliciteerd DG... maar serieus hoe krijg je het voor elkaar dat nu al te weten? ik hoor het donderdag pas...
maar wat vinden jullie van mijn blog?
OK people, enough with the Dutch! I have been hearing that constantly for the past 2 weeks! :whip: :sweatdrop: :wall: :laugh4:
been to holland?
btw what is with this new stuff... can't quote or use smilies in the smilieslist anymore...