Klopt. Is larie is nog voorraad genoeg ten opzichte het aantal ingezette soldaten. Soldaten in opleiding etc,... Schieten toch met losse flodders. Nee ze zeggen niet pangpang. (hoe grappig het ook geweest zou zijn)
Printable View
Niet voor 't een of 't ander, maar is dat nu echt nodig van niks meer te zeggen in de TYOLT?
Zijn er hier fans van Paul Severs?
Dam dam dam, dam dam die doe die doe die
Dam dam dam, dam dam die doe die doe die...
Waar is de tijd naartoe...
nope... maar waar is dat schild in je sig vna?
Weer een feestelijk moment, heb me rijbewijs gehaald ! ~:cheers:
:balloon2:
lol 10.000 posts van bedroevende kwaliteit :balloon2:
Gij hebt toch ook gee zelf respect hé? Altijd maar uw eigen posts deleten. Anders had ge er ook al minstens bijna zoveel zijn. En dan waren ze niet eens vzn bedroevende kwaliteit. Al moet ik toegeven dzt frag's posts ook niogal eens een meerwaarde kunnen toevoegen. En nee, ik ben niet gek ggeworden.
Wat een beschuitfluiter is onze Tosa ook droger vind je ze niet :beam:
Slagen. En dan een hele week achter elkaar dronken zijn. En dan op vakantie gaan. Zucht.
Da's lang geleden...
:thinking2:
Gefeliciteerd TS!
Lekker weertje vandaag. De dag begonnen met een lekker ontbijtje buiten op het terras, afgerond met een lekker kopje koffie, ondertussen genietend van de zon en het getsjilp van de vogeltjes. Daarna rustig boterhammetjes gesmeerd en de fiets op. Aangename temperatuur, rustig fietstochtje.
En dan...
Werken... Binnenzitten in een stom gebouw, achter een bureautje, smachtend kijkend naar buiten.
Bah. Wat een stomme uitvinding, dat werken.
Maar goed, nog effe en ik kan weer naar huis en lekker van m'n avondmaal genieten op ons terrasje.
dankje adrian :)
Vervelend of niet Andres, lekker de dag begonnen op zijn Frans, om 12 uur precies een karafje witte wijn bij de niet echt goede (lol) Griek waar ze zo'n leuke serveerster hebben, Adrian zal als mede-Amersfoorter wel weten welke tent ik bedoel. Lekker boekje lezen terwijl de werkmensen bezig zijn met mijn vloer schuren, jep je hebt koningen en je hebt knechten.
Paar uurtjes op strand gelegen gisteren en in zee gezwommen. Zalig! Jammer genoeg kan ik nu wel meedingen daar de prijs 'kreeft van het jaar'
Moet het hier doen met lullig riviertje en zelfs dat gaat niet op want die drijvende hoestbui heeft weer eens panne. En de havenmeister is boos op me en moet misschien nieuwe ligplek zoeken. Diepe zucht. Maar goed! Volgende week eens Belgie doorkruizen, en ja, met de sleurhut. Even Ieper aandoen en daarna naar het zuiden om lekkere franse brunettes aan de klabanus rijgen :balloon2:
3 dagen, 3 katers. morgen weer eentje en dan kan ik donderdag, vrijdag en zaterdag snacht aat gaan tappen op werchter. Om daarna maandag te beginnen met vakantie werk. Daarna naar Lissabon.
Geen gezonde volgorde ben ik bang, maar ach wat. Als de tweede zit maar niet te gewledig wordt. (Morgen krijg ik mijn punten pas.)
:sweatdrop:
Anyway op naar Werchter!
En ik ben geslaagd:2thumbsup:
Wel 12% minder deze semester maar de combinatie zon + een vriendin bevordert het leren niet echt :)
1e Bachelor Rechten afgerond met 730/1000. Ik mag niet klagen
nu VAKANTIE!!!!!
Goed gedaan Conradus :balloon2:
En awwwww wat lief meisje van de slager raakt een beetje in de war van ome Fragony. Gaat hij riblappen halen en wenst ze hem er veel plezier mee, als ze nog roder werd was ze ontploft :laugh4:
Juij, m'n eerste ballon :p
En tja Fragony, wie weet wat dat meisje allemaal met riblappen doet...:2thumbsup:
Die slagers en bakkers zijn allemaal viezerikken. Of hoe denkt ge dat ze Donuts maken?
Anyway Werchter was letaal, wegens groot gebrek aan slaap. Mijn punten waren dat ook. Dus dat wordt een beetje tweedezitten.
Jawel wertcher was kei goe.Maar letaal voor mij. Aangezien ik een tot een totale zombie ben gereduceerd owv slaapgebrek. Digitalism bvb was geniaal. Jammer dat de mense bij oudere bands altijd zo onsfeevol zijn. Meestal kennen ze maar een lieke of twee en zijn ze alleen met die twee liekes bezig. Terwijl ze van de nieuwe bands, vooral die typische tienerquatsh, elk lieke meezingen. Al zijn ze nog stukken minder. Ach ja.
Ik was door op recht... En gij gaat naar Gent ik bedoel maar... ~;p
MEh allemaal de schuld van de dodelijke combinatie van geld en goedkoop bier. Driejandubbeltjes!