Tips on how to pick up a Dutch girl, who is very nice but hangs out all the time with the cool girls. :tongue:
~D
Printable View
Tips on how to pick up a Dutch girl, who is very nice but hangs out all the time with the cool girls. :tongue:
~D
Dutch girls aren't the easiest pickings theydon't know their placeare very confident, add to that that when abroad there isn't anything cooler then being dutch; good luck and land safely.
Vind de fransen altijd hardstikke aardig, vooral de jongere generatie.
.
Âzamî ciddiyetle bu bahsin isminin "The talk Dutch thread" olarak değiştirilmesini taleb ediyorum! :end:
.
We should stop converting this into "The talk Dutch thread"?
Rare jongen, die Mouzafphaerre...
Ja rare jongens die anders taligen.
Snappen jullie dat nou?? Dat heeft zo'n jongen toch niet nodig :whip:
hey edyz,
you should toss her an euro and promise there is more to come, that will work!
So young, so wise.
Maar goed ik ben het nu echt zat hoe de neuk doe je zo'n e met een streepje op een door vista-burdened schootpoetertje.
Sorry wil helpen maar op de Belgishe pc's (met azerty) is dat hetzelfde gebleven: gewoon het knopje dat dat tekentje heeft gebruiken. Geen idee hoe dat moet op een hollands klaviertje.
Als je wilt helpen stuur me dan een paar blikken bonen in tomatensaus, moddervette beurscrash hierzo. Yikes.
Só uma pergunta. O que é que vocês estão a falar?
Beetje leedvermaak daargelaten, sorry moeten jullie maar wat aardiger doen,
http://www.geenstijl.nl/mt/archieven....html#comments
Heeft dit serieuze consequenties?
ja ich esse kaninchen, mein Deutscht ist sehr gut, ja?
Ich bin Rhyfelwyr. Ich bin 19 Jahre alt. Mein Deutsch ist sehr gut, oder nicht gut?
Verwacht jullie maar aan een peperduur wegenbiljet, lawaaitaks en een verbod op sleurhutten :jester:
Eerlijk gezegd, ik ben allang blij dat m'n spaarcentjes terug veilig zijn. Na twee mindere ervaringen had ik gelukkig al een aantal jaar terug voor mezelf uitgemaakt dat spelen op de beurs niet aan mij besteed is. Vermits de spaartegoeden weer min of meer veilig zijn (en echt, mij maakt het niet uit of het nu België of één of andere Franse bank is die de plak zwaait, zolang m'n geld maar veilig is), heb ik geen directe verliezen geleden.
Maar het zou een illusie zijn te denken dat al deze lolligheden de belastingbetaler geen aardige duit zullen kosten, maar dat is een rekening die we met z'n allen gepresenteerd zullen krijgen.
Beangstigend is het wel allemaal, maar ook best wel spannend.
Anyway, dit is meer achterkamer materiaal me dunkt, dus zal het hier maar bij laten.
Hallo ich spreche nicht Deutsch, aber Englisch. Ich möchte zu lernen Deutsch so ich werde spreche am hier im Deutsch für du hilfen mich.
Zo een mooie zonnige dag, niks aan de hand behalve dat een kennis van me net is overleden vanwege die smerige ziekte die we kanker noemen en die we terecht als scheldwoord gebruiken. Wat een kankerziekte is kanker toch hoop dat hij het zelf krijgt wie het ook mag wezen. Van een normaal mens naar een uit alle lichaamsopeningen bloedende zak botten in twee weken wat een kutzooi.
Innige deelneming, Fragony.
curioso... segun yo "Andres" era un nombre hispano jejeje
sterkte man :S
Man, denk ik hier even leuk mee te gaan ouwehoeren met het nederlandse contigent, lees ik fragony's post.
fokt op, man. veel sterkte.
Sterkte, Fragony.