Nou, dat hangt ervan af Moros. Sommige kinderen zijn gewoon fantastisch, als je jezelf een beetje aanpast zijn de meeste zelfs wel ok. Enkelen daarentegen zijn zelfs met een uitgebreide bijsluiter een grote uitdaging.
Printable View
Nou, dat hangt ervan af Moros. Sommige kinderen zijn gewoon fantastisch, als je jezelf een beetje aanpast zijn de meeste zelfs wel ok. Enkelen daarentegen zijn zelfs met een uitgebreide bijsluiter een grote uitdaging.
eigenlijk heb ik niks tegen wat koters, als ze niet te veel lawaai maken of alles onder kwijlen. De meesten onder het kleine grut vinden mij zelfs tof, maar dat ligt waarschijnlijk aan mijn hekel aan regels, mijn beroerd niveau en aan mijn gekte. Maar ik blijf erbij niks beter als een goede oude dode babymop.
Kleine kinderen zijn heersers. Je ziet wel eens zo'n buikschuiver in de supermarkt geef dat kreng gewoon een draai om de oren wie is er niet groot mee geworden? Maar kinderen zijn tof ben er ook heel goed mee, vind het helemaal geen straf als ik eens moet oppassen ome Fragony veegt die billetjes wel schoon pas de problem.
Dat laatste laat ik toch liefst aan mij passeren.
Echte mannen staan in contact met hun vrouwelijke kant, niet mauwen maar schoonvegen die kadetjes.
Vrouwelijke kant allemaal goed en wel maar niet in contact met baby poep. Waar is de tijd van de echte mannen heen? Een tijd waar een vrouw niet mocht stemmen, stil was, haar werk deed en nooit hoofdpijn had in bed. Je mag ze zelfs niet meer slaan. O tempora, o mores! Die Islamieten in Iran zijn de slecthtste nog niet weet je.
~;)
aaaaaaaay! lesh btitkallamu bilholandiyye??:dizzy2:
wallahi intu dawwakhtuni zayy frank il-washingtoni
halla had wahid mish tabee3i! :surrender2: :surrender:
does anyone speak an eastern arabic dialect? preferably leventine.:yes:
Ok, nu zijn ze helemaal gek geworden...
Tegen 20/02 moet ik een scriptie (Bachelor proef) maken over Europees recht 10-15 pagina's over een lastig onderwerp.
Nu hebben ze een nieuw praktische oefeningen systeem ingevoerd waardoor we praktische oefeningen hebben over vakken van vorig semester, zoals Europees recht er een was. Vandaag krijg ik opdracht om voor die praktische oefening van EU recht een scriptie te schrijven van 3 bladzijden...
Blijkbaar willen de proffen de studenten uit hun auditoria mijden door ze allemaal naar de bibliotheek te sturen voor opzoekingswerk?
(Aah, het lucht op om frustraties te luchten... Zelfs al interesseert dit waarschijnlijk niemand een zak...)
Lastig onderwerp, heb wel een tip voor je, nationaal vs internationaal recht, we hadden hier in Nederland een zaak waar het Europese hof onze hoge raad buiten spel zette (wat ongekend is, ieder hoger beroep moet via de hoge raad lopen) omdat ze geen vertrouwen hadden in een eerlijk proces, ging om een Somalische Asielzoeker die uitgezet ging worden. Daar kan je wel 30 pagina's mee volkwakken, kan het wel even voor je opzoeken als je wilt.
Dank je voor je aanbod, Fragony.
Ik heb al een onderwerp hoor. Trouwens is dat niet voor het Europees Hof van de Rechten van de Mens die zaak? Met Europees recht bedoelde ik Europese Unie enzo.
Het opzoeken is trouwens geen probleem. En ik schrijf graag, dus paar bladzijden volkwakken is ook niet onoverkomelijk. Het is gewoon het gebrek aan communicatie binnen onze faculteit en het gebrek aan tijd om alle werkjes af te krijgen dat mij mijn keel uithangt...
Finns det någon här som kan svenska? Kul tråd förresten; jag älskar språk :)
oi...
Es ist gar tragisch dass kein echte Deutscher herein spricht. Oder Oesterreicher.
Mijnheer heeft niet voor de KUL gekozen?
Foei, foei, foei :no:
Dat is een interessante gedachte die u daar poneert, m'n beste. Kan u daar enige verduidelijking bij geven? Een grafiekje of 7 en een bibliografietje misschien?
Het lijkt mij alleszins een boeiend onderwerp.
Sziasztok!
Guten Tag!
Blegh, moet nog een bureau onderzoek schrijven en mijn gedeelte van een literatuuronderzoek over de swifterbantcultuur afmaken. Iets wat ik deze week had willen doen aangezien ik nu voorjaarsvakantie heb, maar ik ben helaas weer alsmaar aan het uitstellen.:no:
Wat is er in vredesnaam bekend over de cultuur van die luitjes behalve een veenlijkje hier en daar.
Waarom aardewerk, beetje projectie vind je niet.
Dat is de enig unieke indicator die het als een aparte cultuur aanduid. Voor de rest verschillen ze niet zoveel met bijvoorbeeld de trechterbeker cultuur. Er is maar op éen locatie bewoningsresten aangetroffen, en hier ging het om vrij late resten circa 4100 BC en men is ook niet helemaal zeker of ze wel echt landbouw hebben beoefend aangezien de leefomgeving niet erg geschikt was.
Om in een paar scherfjes een cultuuromslag te zien, geef apen wat kwasten en een pot verf en ze zullen er lol mee hebben, zou nog verkopen ook.
Ik. Ze hebben ooit eens apen kwasten en verf gegeven en ze eens lekker aan de slag laten gaan, om vervolgens een paar kunstbobo's uit te nodigen, je weet wel van die mannen die amice zeggen en vrouwen die goed kunnen trouwen. Nou wat waren ze onder indruk. Wilt u de kunstenaar ontmoeten? Ja gaarrrrrne. Je had die koppen moeten zien als blikken konden doden :beam:
Als we't dan toch over Papers hebben ik moet nog wat paperen over onze goede vriend Augustus. Als je denkt dat de Story erg is, moet ik nog even na roddelen over die man's privé leven en dat 2000 jaar na zijn leven. Zelfs de flair gaat zo ver niet. Och ja ik gebruik tenminste bronnen... En nu nog maar wat verder Suetoniussen.