En morgen vroeg naar London!
Printable View
En morgen vroeg naar London!
De groeten uit londen!
Groeten terug! En kom niet terug voordat je iets dronken en lelijks rond de klabanus hebt gevouwen!
Groeten uit België (enfin, ik neem aan dat je nog niet terug bent) ~:wave:
En vergeet niet een paar fotootjes te posten.
Groeten uit Paros! En we hebben heerlijk weer hier. Hahahaha!!!
Maion
Ben terug. Maar zoals je aan het uur van de post kan zien zullen de foto's voor morgen zijn.
@Andres niets kunnen opscharrelen wegens het gezelschap. Al had ik een paar keer prijs kunnen hebben. Vooral bij een barvrouw indruk gemaakt wegens het demonstreren van puur Belgische/leuvense zwelgkunst. En niet alleen van dat aangezien haar telefoon nummer op de rekening was bij geschreven... maar ach.
Ge zijt dus braaf geweest... :inquisitive:
Pas maar op, straks wordt ge nog volwassen :dizzy2:
Raar woord eigenlijk, "volwassen". Wat zou halfwassen betekenen? Of kwartwassen? Zijn er hier linguisten?
Half-vies, driekwart vies, etc.
Maar waar woorden vandaan komen is leuk om uit te zoeken, zo ook uitdrukkingen. Je zegt het, maar wat zeg je nou precies. Zo is 'emmeren' een hele leuke, een koekje voor wie het weet. Ik heb trouwens een tijdje Nederlandse taal en cultuur gestudeerd gewoon voor de pret, begon het een beetje te druk te krijgen, uitzendbureau runnen en en studeren ging slecht samen je zit zo op 60 uur, misschien pik het nog eens op maar eerst geschiedenis afmaken.
spammers... allemaal spammers!
gelukkig leven jullie nog allemaal en houden jullie tyolt op page 1 :) dank daarvoor :P
waarom is andres geen mod meer?
mod van de gameroom... waar ben je nu mod van?
see you in CDTC
Ale, en in ene keren explodeerde hij he http://www.spitsnieuws.nl/archives/r...f_met_baz.html
Nyaa lei. Yi zaicida ciyipii beeinyada.
Hello how are you? My name is Kenneth
and my own personal language:Quote:
hmm nmmm fmmm! jmmm
minder drinken en roken, bobbin!
Moros! Wat lees ik daar in de achterkamer over uw losbandig seksleven? En waarschijnlijk gecombineerd met veel zuipen ook nog.
En ik dacht dat gij nen deftige jongen waart!
Foei, driewerf foei! :furious3:
Voor uw penitentie: doe zo voort :2thumbsup:
Baggerzooi! Sorry Vlamingen dit is redelijk schandalig :shame:
HA je weet wat ze zeggen, wie een kuil graaft voor een ander kan beter voor zichzelf beginnen. Uit solidariteit met de zuiderbuurtjes heb ik een sixpack Jupiler gekocht! Afspraak is afspraak ook al had ik het nooit afgesproken. Trouwens niet onze schuld, en erg dubieuze rechter en millieulobby's er is geloof ik een of ander kutkreeftje gevonden.
En die milieulobbytjes worden niet toevallig gesponsord door dezelfden die de afspraak gemaakt hebben?
Ik vind dat jullie uit plaatsvervangende schaamte allemaal maar aan het graven moeten gaan.
Vooruit :whip:
Die millieuclubs zijn machtiger dan je denkt, ze houden ook al jaren de Maasvlakte tegen, en daar hebben we veel belang bij dat ie er komt. Maar ik denk dat we ons in deze willig laten saboteren het komt ons natuurlijk niet zo uit. Belgie kan ons ook dwarszitten ik zie meer in samenwerking.