Waar beren winterslapen houden doe ik aan een zomerslaap
:idea2:
Geen slecht idee trouwens
Printable View
Waar beren winterslapen houden doe ik aan een zomerslaap
:idea2:
Geen slecht idee trouwens
Slapen als beren wakker zijn, weet je wel helemaal zeker dat dat een goed idee is
Beren in Nederlands? Zelfs in Twente niet
We hebben officieel nog niet eens wolven in Nederland, zou wel eens tijd worden trouwens, uitzetten die beesten ... niet op de racistische/fascistische Wilders manier dan
Mijn moeder is mijn tante. Biers in de koelkast! Yeah that's all I know sadly vocab-wise excluding cognate words :p
Wolven zijn niet zo gevaarlijk. Ze hebben alleen de neiging om mensen aan te vallen in hele grote groepen.Quote:
We hebben officieel nog niet eens wolven in Nederland, zou wel eens tijd worden trouwens, uitzetten die beesten ... niet op de racistische/fascistische Wilders manier dan
...maar dat hebben we ook met een andere immigratiegroep, volgens Fragony.
Of anders wat?
Ik dacht dat er wel aanvallen van wolven richting mensen waren, vooral in het oosten. Ik kan het ook mishebben, hoor.
Geweldig weer, mijn oom is opgenomen, zo hard kanker in zijn nek dat hij niet mag bewegen anders breekt het en is hij verlamt voor dat kleine beetje tijd dat hij over heeft. Ik begin deze ziekte een beetje zat te worden, weet iemand waar hij woont? Gah. Zo verschrikkelijk kut. Bij bosjes, lijkt wel of ik ieder jaar op de eerste rij mag zitten om te zien hoe iemand dood gaat, heb het wel gehad zo nu. Is er een dokter in de zaal.
Oh, dat zuigt ... maar we zijn nog veel te druk met zogenaamde belangrijke dingen als DSB en de Islam, we kunnen ons nog geen zorgen maken om de echte belangrijke dingen in het leven, zoals het genezen van mensen met AIDS en kanker :no:
Veel sterkte, Fragony :bow:
Kanker is een vreselijke ziekte. Zoveel nog relatief jonge mensen die eraan dood gaan. Ik hoop dat je oom niet teveel pijn lijdt. Is hij terminaal of bestaat er nog een waterkans op genezing?
Ongeveer net zoveel kans als dat Stig van huis iets over goede manieren heeft meegekregen. Dat zou tenminste mooi zijn maar het resultaat daar gaat het uiteindelijk om en erg fraai is het niet uitgevallen. Nee hij is de pineut het zit overal kwestie van weken, veel zal hij er niet van merken maar het gaat me eerlijk gezegt meer om mijn moeder dan om mijn oom, het is de broer van mijn pa, en ze hebben ons destijds in alles bijgestaan, en mijn moeder is er nog steeds niet over heen dit gaat heel moeilijk voor haar worden en het gaat al niet zo goed. Ik heb eigenlijk geen idee hoe ik dit moet gaan aanpakken en ik had al genoeg aan mijn harses.
I don't get the point of this thread.
Het punt van deze draad is een komma,
¿Hay alguien quien habla español?
The hell?Quote:
Ongeveer net zoveel kans als dat Stig van huis iets over goede manieren heeft meegekregen.
Hij wees er alleen op dat we ons bezighouden met "potientiele" gevaren inplaatsvan directe gevaren. Mijn tante heeft kanker, evenals de moeder van een van mijn beste vrienden. Ik zie de Islam of de DSB bank niet hun huis opblazen. Laten we ons alsjeblieft even bezighouden met dingen die belangrijker zijn.
Ten eerste dit is de frontroom, ten tweede het was een onbeschofte opmerking, of het extreem ondoordacht was of gewoon ronduit smerig weet ik niet, als je dat niet ziet dan denk ik eigenlijk dat dat zo gaat blijven.
Well, y'know, ik denk dat mijn idee van waarheid verschilt van die van jou, eh. Ik zou het niet zien als een onbeschofte opmerking. Het is maar hoe je het wil zien.
Dan voorspel ik dat je nogal wat verbaaste blikken gaat krijgen als je zo in het leven staat, dit was duidelijk een persoonlijke aanval en wel een hele nare, woordje Islam stond er niet voor niks hoor. Goede neus heeft aan een halve scheet genoeg, maar dit meurt gewoon echt.
Als dat betekent dat ik niet iedereen direct veroordeel, y'know, so be it. In any case, volgens mij kan je niet zeggen dat je niet Islamofobisch bent.Quote:
Dan voorspel ik dat je nogal wat verbaaste blikken gaat krijgen als je zo in het leven staat,
Ik snap echt niet waar je in hemelsnaam het idee vandaan krijgt dat Stig je persoonlijk aanvalt. Ik zou het alleen maar toejuichen als ik jou was, ik zie liever een medicijn tegen kanker of aids dan dat de Islamitische wereld zich zou overgeven, en overgeven waaraan? Er zijn altijd mensen die je mening niet delen.
Religie en politiek zijn voor de achterkamer :bow:
Grandaj mamoj estus belaj!Quote:
Originally Posted by Andres
:balloon2::balloon2:
Hahaha, die Louis toch!
estus belaj, hoe verzint ie het!