.
I almost regularly lurk hereabout but scarcely find any reason to post. ~;pQuote:
Originally Posted by Fragony
I love autumn btw! :2thumbsup:
.
Printable View
.
I almost regularly lurk hereabout but scarcely find any reason to post. ~;pQuote:
Originally Posted by Fragony
I love autumn btw! :2thumbsup:
.
Houd het Engels a.u.b in de 9889789 andere threads die daarvoor bedoeld zijn.
Engels is mijn eigen taal
Bos is een wat ingerekt begrip hier, het is er namelijk bijna niet meer. Zo loop je er in en dan heb je een knakworst, gewoon uit het niets
>:|Quote:
Bos is een wat ingerekt begrip hier, het is er namelijk bijna niet meer. Zo loop je er in en dan heb je een knakworst, gewoon uit het niets
>:|
Spoiler Alert, click show to read:
Ja dat is een mooi lapje, ben blij dat ik het een beetje in de buurt heb, bij Soest en Leusden ook beste stukken, zou niet zonder kunnen ben niet zo van de stadservaring ik zou afsterven in de al te bebouwde kom.
en als straf 5 jaar stad voor fragony!
Schiet me liever af, moet helaas vaak naar Amsterdam ik haat het daar, hecht waarde aan beschaafd gedrag en het is daar ver te zoeken, kan pas weer ademen als ik weilanden met koeien zie. Koeien zijn tof. En nee Amersfoort is geen echte stad is een gezellig rustiek dorpje met stadsrechten
koeien zijn tofu... nu is het hek echt van de dam!!!
En maar goed ook! Welke onnozelaar zet er nu een hek op de dam? Of staat dat daar om de koeien tegen te houden misschien?
Vandaar het spreekwoord: Als het hek van de dam is, volgen de koeien.
Een hek is een afsluiting. Een sluiting of rits. Ritsen.
Vandaar: Wie niet op de dam ritst zal een overvloed aan biefstuk hebben, maar niet in de herfst, want dan eten we hert, fazant en everzwijn.
't Is groen en 't heeft een gewei.
Spoiler Alert, click show to read:
En veroordeeld? Of zijn de feiten verjaard? Zo ja, viert ge elk jaar de verjaardag van de feiten met taart of met een gastroscopisch onderzoek? Hebben de feiten al grijs haar? Krijgen ze elk jaar Sinterklaas en Kerst? Prangende vragen en ik eis NU een antwoord. Let wel: eis, niet ijs. Ijs is om in drankjes te doen, maar niet in whisky, dat is heiligschennis. En heiligen schenden, dat mag niet. Er is ook ander ijs, om op te eten, maar dan hebben we het over roomijs, niet over ijsblokjes.
Dat zijn wel erg veel vragen, droog me eerst even af als je het niet erg vind
Op jouw leeftijd, kan je dat gerust zelf doen.
Of ben je al zo oud dat je 't niet meer zelf kan? Beef je teveel om de handdoek lang genoeg te kunnen vasthouden?
beefstuck, zoals de britten zeggen. maarja. die fratsen he. ja die fratsen. we zijn het zat. de belgen moeten weg of een regering.
Woha! wie heeft hier gratis paddo's zitten uitdelen!?
Ooh maar ik ben één en al vermoeidheid hoor, als boemelaar met slaapstoornissen en ADHD... En ge kunt idd zeer vreemd gaan doen en rare dingetjes zien of denken als ge moe zijt. Zo erg dat men er verslaafd aan kan worden.
Mijnheer is verslaafd aan slapeloosheid?
Er moeten er van alle soorten zijn, zeker :shrug:
Weet ge, ge weet dat het erg wordt als ge in een conversatie plots vaststelt dat ge niet meer weet wat uw gesprekspartner zonet gezegd heeft (en niet omdat ge niet aan 't luisteren waart, ik spreek over een conversatie tijdens dewelke ge aandachtig volgt) én ge, volgens hem althans, net hetzelfde zegt als hetgeen ge daarnet gezegd hebt voor hij dat stuk heeft gezegd dat ge u blijkbaar niet meer herinnert dat hij gezegd heeft.
U afvragen waarom ge eigenlijk in uwen auto zit en wat de weg naar huis weeral is, is ook vreemd.
Al goed dat ze niet kunnen controleren hoeveel ge geslapen hebt of 'k zou al een paar ferme boetes aan m'n broek gehad hebben :freak:
Ik ben niet verslaafd aan niet/weinig slapen. Ik zeg enkel dat dat wel kan voorvallen.
Erkenning als stap naar ontkenning? Dat is wel een beetje vreemd. Aan dat derde heb ik geen gebrek overigens...
Hij bedoelde waarschijnlijk 'onthouding van', vergeet ik ook wel eens
Meh sneeuw, dat word erwtensoep met veel te veel rookworst spek en een paar sneetjes roggebrood. Jummie zoooooo lekker
Daarom dat ik het schreef.