-
Re: The talk your own language thread
lo TS :sweetheart:
Vluchten bij jou ook de ijsberen naar het zuiden?
En dan staat er zondag nog nog zo'n huppeltrutje bij de appie die wil weten of ik CO2-neutraal ben. Natuurlijk niet helemaal te gek dat spul. Daar kwam ik thuis pas op maar goed net echt
-
nee want de treinen die rijden niet.
-
zijn in Nederland de conducteurs dan zo'n watjes?
-
Dat, of het spul is weer 'ns kapot. Kunnen de pendelaars lekker glijden met maximum snelheden van 50km/h op de snelweg.
-
Quote:
Originally Posted by
Moros
zijn in Nederland de conducteurs dan zo'n watjes?
zonder conducteurs kan een trein best rijden... graag zelf XD
-
In een klein stationneke
's morgens in de vroegte
stonden zeven wagentjes
netjes op een rij
'k zag een machinisteke
draaien aan een wieleke
ake ake tuut tuut
weg zijn wij (zwaai met de handjes)
-
Daar ga je nog veel lol mee hebben met de kleine.
-
(wieg het kind heen en weer)
Slaap Tellosje slaap,
daar buiten loopt een schaap,
een schaap met wi-i-itte voetjes
dat drinkt zijn melkje zo zoetjes
slaap Tellosje slaap.
(laat het kind op je knie op en neer huppelen)
Op een grote paddestoel
rood met witte stippen
zat kabouter Tellosje
op en neer te wippen
"krak" zei de paddestoel
en met een diepe zucht (beweeg kind plots naar rechts)
vloog kabouter Tellosje
hopla door de lucht. (beweeg kind plots naar links)
-
"Chérie" en "Ik vlieg uit een vliegmachien" van Eddy Wally zingen voor de kleine, is goed voor zijn ontwikkeling, toch? Toch? Niet?
En carnavalmuziek?
-
Quote:
Originally Posted by
Andres
In een klein stationneke
's morgens in de vroegte
stonden zeven wagentjes
netjes op een rij
'k zag een machinisteke
draaien aan een wieleke
ake ake tuut tuut
weg zijn wij (zwaai met de handjes)
Gaat stuk sneller met een stoommachine, of een dieselmotor. Een door electriciteit aangedreven motor werkt het beste, maar ach zo kom je er ook nietwaar
Belgen wat moet je er mee
-
Hela hela, op uw gemak hè Hollanderke, of ik pak sebiet uwe kaas af. Zie dat ge niet over uw klompen struikelt of met uw gezicht tegen een windmolen loopt, terwijl ge probeert te vluchten, het tulpenveld in.
Met uw Belgen clichés altijd.
-
En dan zegt hij dat ik vooroordelen heb, ben op de vlucht maar 1 keer tegen een windmolen aangelopen en hij stond midden in een weiland.
-
Quote:
Originally Posted by
Fragony
En dan zegt hij dat ik vooroordelen heb, ben op de vlucht maar 1 keer tegen een windmolen aangelopen en hij stond midden in een weiland.
Toen ge met uw sleurhut op weg waart naar Frankrijk zeker, voornemens onze Belgische wegen kapot te rijden, bij voorkeur door op 't linkerrijvak tegen 70 km/h de slak uit te hangen. Trouwens, ik had u toch gezegd dat ge van de Heineken moest afblijven. Maar nee, meneerke gaat het combineren met wiet en paddestoelen en dan ziet hij plots windmolens in weilanden. En loopt hij er nog tegen ook. Was de windmolen niet groot genoeg voor meneer? Moest er een plakske opstaan met "Opgepast, niet tegen de windmolen lopen aub"?
-
Als je het zo stelt het kan inderdaad gewoon een boom zijn geweest, maar gaf hoe dan ook weinig mee
Belgische wegen kapotrijden?? Beetje slijtage egaliseert die kuilen juist. Sleurhut, tja ben schuldig reuze makkelijk en gezellig, heb een agte kip 75 pleuro
-
t is zeker vakantie dat iedereen hier aan t lullen is over koetjes en kalfjes en autowegen...
-
Dat is nou overrwegen de schaal ruikt de vloer, koetjes & kalfjes houden ons allen welgevoed
-
Koetjes en kalfjes? Waarom altijd over die arme koetjes en kalfjes? Waarom nooit eens over eendjes en kuikentjes? Of paardjes en veulentjes? Waarom zijn het altijd dezelfden die moeten opdraven. Zijn de koetjes en kalfjes linguistische slaven? Wanneer komt er een einde aan de discriminatie van deze nobele runderen?
-
-
Weinig is zo zwart-wit als koetjes en kalfjes, vandaar
-
De koe
De koe
is een merkwaardig beest
wat er ook in haar geest
moge zijn
haar laatste woord
is altijd
boe
-
Als die gekke koeien boe roepen is dat ook alleen maar om varkens te pesten, gewoon ziek man kzweer
-
Ongewassen varkentjes verdienen het om gepest te worden. Wat denken die wel, met hunne vieze stank. Bovendien mag je het kalf niet uit de gracht halen voor het verdronken is (zoek de drie spreekwoorden - bezigheidstherapie voor bejaarden en mensen met veel congé).
-
Varkentjes zijn leuk en lief, en de stank tja daar wennen ze maar aan, mijn poetspool is even helemaal weg voor de kerstdagen. Trut
-
Ochgot, meneerke zal zelf een stofvod, emmer en dweil ter hand moeten nemen en er wordt alweer gescholden op het werkvolk. Tamzak.
-
HA schoonmaakwerk is voor schoonmakers, bespaar op pedicure
-
vrolijk kerstfeest allen!
-
Fijne dagen allen, vriendin van maat van me is net bevallen, een echt kerst-kindje. Hoop dat hij zich nu wat verantwoordelijker gaat gedragen, lastig opvoeden als je steeds vastzit maar dat is denk ik niet erg realistisch.
-
Vrolijk Kerstfeest, mia muca's ~:cheers:
-
Vrolijk kerstfeest beste fantasten!
-
Zeau even grof ingeslagen, altijd welkom die 35% korting op kerstvoer. 1 van de weinige dagen dat ik niet stikjaloers op de Belgen hoef te zijn over wat er te koop is. Poeliers, goede slagers, waarom zijn ze er niet. Kippetje aan het spit om de hoek, is het nou zo lastig