Was Ome Fragonie
Een lekker stukje cake
Ik sopte hem in mijn koffie
Dan werd hij helemaal week
Printable View
Was Ome Fragonie
Een lekker stukje cake
Ik sopte hem in mijn koffie
Dan werd hij helemaal week
Kan me natuurlijk ook even lief aankijken, werkt als een driedubbele overdosis oestrogeen tihiiii XD
Was nonkel André
een lekkere kipsaté,
dan at de hele buurt
lekker gezellig mee.
Oh zalige verzamelwoede, grootste zwaard dat je ooit gezien hebt 1.60m, jammer dat het handvat vergaan is
Dat vraagt om een foto.
Maandag of zo, moet er eerst wat dingen mee doen het is zwaar verroest. Het is eigenlijk geen zwaard maar geld, puur ceremonieel ongeschikt om te knokken, zo ging dat vroeger in donker Afrika, zwaardje erbij als er zaken waren. Grote deal groot zwaard, huwelijken en zo, wapenstilstanden. Heeft absoluut een geschiedenis dat ding, nooit een grotere gezien
Even iets anders, Ik ben terug 'op de markt'. Waar gaan jullie jonkies naar toe om jullie zaterdagavonden te vullen?
nanananananana
Nou ja beetje ongepast
Naar voor je sterkte
Het blijft een eindbaas https://www.youtube.com/watch?v=gkX7ga_uR-U prachtig hoe het publiek de zaal overneemt, heel veel mensen hebben van die vette clown gehouden en de waarom behoeft geen uitleg
Niets tegen die vent, maar sdert mijn buren mij uit mijn slaap hielden de dag voor een examen met eenconcert van André Hazes kan ik die man horen nog zien (de buren ook trouwens).
jadajada!
Ik ben het volledig eens met TS.
Jadajada!
Ik kijk op het moment hoe mijn vriendin in slaap aan het vallen is.
Beste heren, ik heb de essentie van geluk gevonden.
hahah en dat deel je dan meteen met ons... meisjes zijn altijd het liefst wanneer ze inslaap vallen. het beeld blijft even mooi maar het geluid gaat uit
Jullie zijn MEER DAN FAMILIE
ik voel me gevleid. cupmaat?
A ikmoetnogietsbijtypenwantéénkarakteristeweinig.
[ Regardless of the language used, this sorta thing isn't appropriate for the Frontroom! - Sec ]
Don't start me talkin' about that
Ik vind dat anders vervelend. Dan pakt die van mij mij altijd vast op de meest onpraktische manier waardoor er altijd minimum één lichaamsdeel geen bloed toevoer meer heeft. Uiteraard zorgt dat er ook nog eens voor oververhitting en uiteraard ben ik dan niet eens moe maar moet, ja moet (waarom toch?) ik maar mooi stil blijven liggen. Nu ja als ze vast slaapt trippel ik wel lekker naar de fakbar ofzo.
im a funnymentalist.
Prille liefde é. Dan kan ze niets misdoen.
Zeker, zeker.
Laat het nog één dagje langer duren, denk ik elke dag. Daarna zien we wel verder.
Oh nee, wat is er met de voorkamer gebeurd? Overal zijn liefdesproblemen! Daarom kom ik niet hier.