Pappie en mammie supporten me gedeeltelijk. Ook, stufi, yay.Quote:
=_= wat een gigantisch bedrag voor een kamer in zo'n stad. wel lekker grote kamer maar daar kan je bijna een appartementje van huren van dat geld.
Printable View
Pappie en mammie supporten me gedeeltelijk. Ook, stufi, yay.Quote:
=_= wat een gigantisch bedrag voor een kamer in zo'n stad. wel lekker grote kamer maar daar kan je bijna een appartementje van huren van dat geld.
.
Hoc e Carminibus Buranis heri didici:
Volo virum vivere
viriliterDiligam, si diligar
equaliterSic amandum censeo
non aliter
Vero bonum! :yes:
.
[QUOTE=Hax;2053347665]Veel geld maar dat is een behoorlijke ruimteQuote:
Nee sorry, maar is een saaie met agressief , waarom zou je er in jezusnaam een kamer willen.[/QUOTE}
Mijn studie, ja ja.
Desondanks heb ik misschien toch een kamer! 30m2, inclusief eigen wc, douche en keuken, 475 euro per maand. Hopen hopen hopen.
[QUOTE=Hax;2053347665]wat ga je studeren btw?Quote:
Nee sorry, maar is een saaie met agressief , waarom zou je er in jezusnaam een kamer willen.[/QUOTE}
Mijn studie, ja ja.
Desondanks heb ik misschien toch een kamer! 30m2, inclusief eigen wc, douche en keuken, 475 euro per maand. Hopen hopen hopen.
Arabische taal en cultuur
Veel succes Hax. Toch durf ik te wedden dat je niet veel op je kamer zal zijn (uit eigen ervaring) dus veel ruimte is niet echt een must.
ai but dont rule out ancient thai (south east asia)
hieroglyps are most beautiful but arabic is much prettier than latin or greek or slav.
since ive become an american citizen
Ach zo. En doet dat pijn, Amerikaans staatsburger worden?
https://www.youtube.com/watch?v=DWEn9PMyACk
Ik dacht dat die gasten niet goed konden zingen, maar blijkbaar hebben ze u dan ingehuurd. Ik wist niet dat ge een zuster had en al helemaal niet dat ze Ursula heette.
ja ze heet ursula puts. leuk he
Hm, toch maar niet deze kamer. Ik wilde juist verhuizen om weg te komen van enge oude vrouwtjes en sociale controle.
did she have a curfew?
Godzijdank niet. Nee, maar ze was wel eng. En oud.
Ik herinner me mijn eerste zoektocht naar een kot nog. Veel geluk ermee!
Ge leert waarschijnlijk voornamelijk klassier Arabisch? Wat de dialecten betreft stond er vandaag nog een interessant artikel in de New York times over hoe afhankelijk van het genre, anderstalige series en films gedubt werden in een bepaald dialect. Zo slaat bijvoorbeeld Syrisch aan bij serieuze en dramatische series en is Egyptisch vooral in gebruik voor comedy. Series die het tegengestelde deden zijn zelfs helemaal geflopt.
Voorts wil ik verhuizen naar Berlijn. Stad naar mijn hart. Ook al zijn er veel Duitsers.
Als je Berlijn niet moddervet vindt dan is er wat ernstig van het padje
Jazeker! Ik denk er echt serieus aan om later echt daar te gaan wonen. Als historicus zou ik er nog wel werk kunnen vinden in de culturele/toeristische branches. Nu ben ik in de meeste grote (westelijke) Europese steden geweest en Berlijn steekt er boven uit. Sommige hebben misschien wat meer mooie (echte) oude gebouwen, maar wat een stad.
Voorts was de reis een hele belevenis, maar daar vertel ik later misschien nog wel eens over.
Had er in de jaren twintig willen zijn, maar het is niet weg. Bruist gewoon daar. Kon er vanuit hier supermakkelijk heen ging een trein direct uit Amersfoort, paar uurtjes, is geloof ik opgeheven
Bruisen doet het zeker. Morosje zal aldaar nog meermaals wederkeren.
Cola bruist ook. Waarom gaat ge niet gewoon in een groot glas Cola liggen?
ik heb echt opeens heel veel problemen met posten. soms doet de typebox t niet. of duurt het echt heel lang
NY daar moet ik ook nog eens naar toe gaan. Barcelona is inderdaad ook prachtig, zeker aangezien toen ik er was Spanje het wk won. Vet feestje.
Oh, een arabische handtekening (Sultan Mahmud II):
https://upload.wikimedia.org/wikiped...Mahmuds_II.gif
Enige minpunt was dat ik met een Hollands meisje - en een lekker ding overigens - aan de praat was geraakt, maar die droop natuurlijk af direct na de match. Deed me denken aan die avond in Maastricht toen oranje blijkbaar Italiƫ had verslagen op het ek. Rete veel pinten gekregen terwijl ik enkel een paar toeten ging komen paffen. Dan maar de ochtend erop teruggekeerd.
Wat een muffe trut, wie loopt er nou weg van zo'n fuif. Was hoe dan ook een grimmige finale, blij dat we verloren hebben. Biertjuh por favor!
Mass cervezas por favor!