-
Re: The talk your own language thread
Frags.
Ik heb gereageerd op die Israeldraad. Vind je misschien wel leuk
- Haks
-
-
Quote:
Originally Posted by
Paltmull
Packa pappas kappsäck.
Fem laxar i en lackask.
-
Quote:
Originally Posted by
Durango
Fem laxar i en lackask.
Fem? :tongue3:
-
Kijk, we worden hier multicultureel.
-
Det var en ko på ängen. Det var poängen.
-
Quote:
Originally Posted by
Paltmull
Det var en ko på ängen. Det var poängen.
Det var en gång en gång, som var sandad.
-
uch... viking invasion 2...
-
-
Ik speel mee! Mag ik Haggar de Verschrikkelijke zijn? En The Stranger Eddy Gelukzak? Dan kunt gij Helga zijn.
-
Quote:
Originally Posted by
The Stranger
uch... viking invasion 2...
Quote:
Originally Posted by
Peasant Phill
Ik zou dat spelen.
Quote:
Originally Posted by
Andres
Ik speel mee! Mag ik Haggar de Verschrikkelijke zijn? En The Stranger Eddy Gelukzak? Dan kunt gij Helga zijn.
Ik ben bang dat we geen windmolens inval .... :laugh4:
(Met dank aan Google Translate, de nederlandse samenzwering is onmogelijk te verbergen. Althans in zijn correct gespeld vorm.)
-
Ik ben mijn kuhnstgehbiht verleuhren
-
tzegjij! moros... jesus. dikke ***
-
Quote:
Originally Posted by
The Stranger
tzegjij! moros... jesus. dikke ***
~:(:sorry:~:(:sorry2:
~:confused:
-
-
En toch heb ik de indruk dat het buiten heel erg koud is
edit lol http://www.geenstijl.nl/mt/archieven....html#comments
Laten we even wel wezen de ijsberen vluchten naar het zuiden
-
hehe XD
ja herinneringen voor bij het haardvuur. ik vond laatst m'n wanten die ik had gekocht in China toen het pas achterlijk koud was (-15 terwijl ik daar naartoe ging in de veronderstelling dat het zomer zou zijn daar... vraag me niet waarom -_-)
-
Heerlijk weertje buiten. Eindelijk winter. Ik vind die herfsterige regen en wind toestanden toch maar niks. 't Is zelfs beginnen sneeuwen nu. Hopelijk tegen morgen een dik pak sneeuw en week-endje sneeuwpret :jumping:
-
Afgezien van alle andere redenen waarom treinen niet op tijd kunnen (door)rijden, hadden ze vanmorgen bij de NS een nieuwe. Schapen op het spoor.
Politie busje aan de ene kant van de overweg, en de schapen stoïcijns in het veldje aan de andere kant. Brabant.
-
Werden de schapen op de bon geslingerd, gearresteerd of kregen ze gewoon een vermaning?
Of zijn ze met het politiebusje aan de haal gegaan en rijden de treinen nu niet wegens verbouwereerde agenten die zijn vastgevroren aan de sporen?
-
Quote:
Originally Posted by
Tellos Athenaios
Afgezien van alle andere redenen waarom treinen niet op tijd kunnen (door)rijden, hadden ze vanmorgen bij de NS een nieuwe.
In België lossen ze dat anders op. Breng het spoorbedrijf onder in drie nieuwe bedrijven. Gebeurt er wat, dan zegt elk van die drie bedrijven dat het de schuld is van de andere twee, doe verder niets en wacht tot het probleem vanzelf verdwijnt.
-
Weet niet. Schapen stonden een beetje bevroren grassprietes te kauwen aan de ene kant, politie busje aan de andere kant. Overweg ertussen.
Maar nu je het zegt, er was geen enkele agent te zien.
-
Quote:
Originally Posted by
Andres
In België lossen ze dat anders op. Breng het spoorbedrijf onder in drie nieuwe bedrijven. Gebeurt er wat, dan zegt elk van die drie bedrijven dat het de schuld is van de andere twee, doe verder niets en wacht tot het probleem vanzelf verdwijnt.
Ja maar zo'n oplossing kost geld hè? Wij hebben niet de miljoenen om in dubieuze bedrijfsconstructies te stoppen zodat ze lekker verlies kunnen lijden. Dus klagen over de NS dan maar. Dat is gratis, en nog geheel terecht ook (we zouden ook in Prorail kunnen investeren, maar de VVD zit in de regering dus dat mag niet.)
-
Heeft men toch tegen de NS, we hebben het op 1 na efficiëntste spoor dat er is. Blijft raar dat het altijd dezelfden zijn die net die overvolle trein die vertraging heeft pakken
-
ja... ach verwend he :P
NS is gewoon goed. de RET... nou dat is pas zooi.
mensen die vinden dat hier de trein overvol is moet maar naar Japan gaan.
-
Als er treinen ontsporen/crashen door de ontlasting die op de sporen ligt vanwege de oude toiletten, dan kunt ge echt niet spreken van goede treinen.
-
ken het nog wel efficient zijn. zo'n doorglijder over de *** kan net dat sprintje zijn wat je nodig hebt om als 2e over de finish te komen.
-
Wat een taal voor een campusdichter! ;)
-
Quote:
Originally Posted by
The Stranger
ja... ach verwend he :P
NS is gewoon goed. de RET... nou dat is pas zooi.
mensen die vinden dat hier de trein overvol is moet maar naar Japan gaan.
Japan is numero 1 qua efficientie, propt wat maar dan heb je ook wat. Maar de treintjes zijn hier idd gewoon goed, niks mis met de NS
-
Quote:
Originally Posted by
Moros
Wat een taal voor een campusdichter! ;)
wel in Rotjeknor he.