Laten we het netjes houden. Dat k-woordje voor bruine substantie zal je wel braafjes spontaan weg-editen hè, liefse Umeu van me.
Printable View
Laten we het netjes houden. Dat k-woordje voor bruine substantie zal je wel braafjes spontaan weg-editen hè, liefse Umeu van me.
mag dat woord niet?... wat blijft er dan nog over :S
Vloeken:
- Potvolkoffie!
- Driejandubbeltjes
- Driejandikkeme
- Verdraaid!
- Potverjandikkeme
- Nou zeg!
- ... van het zevende knoopsgat!
- Duizend bommen en granaten!
- Wel heb je ooit!
- Potverdorie
- ~+...nog eens aan toe!
- ...(,)zeg!
- ...
Een ruime keuze vloeken.
Nu wat beleefdere synoniemen van het k-woordje:
- ontlasting
- feces of faeces
- Stoelgang
- uitwerpselen
- mest
- excrementen
Dus in de plaats van "F**** wat een k** computer!!" kan dus Driejandubbeltjes nog eens aan toe, wat een excrementen computer, zeg!
Voila, een krachtig en gekleurd taal gebruik dat tevens keurig is.
Altijd ter uwe hulp. :)
als je hetzelfde zegt dan maakt t toch niet uit welk woord je gebruikt... dat is gewoon schijnheilig
Liefste Moros, hier in de voorkamer willen ze dat alle lettertjes van de vieze woordjes door sterretjes vervangen worden. Dus die F en die K moeten door een sterretje vervangen worden.
Het mag ook iets anders zijn als een sterretje natuurlijk. Bijvoorbeeld een vlaggetje, een minnetje, een plusje, een puntje, een vleugelpianootje, een strijkkwartet.
Vier madammen die strijken, dat is toch ook een strijkkwartet? Stel u voor dat ze u ticketten aansmeren om naar een strijkkwartet te gaan kijken en dan komt ge daar toe en moet ge een uur kijken naar vier dames die hemden strijken. Dat zou potvolkoffie wel testikel zijn.
Ja, TS, dat is een beetje stom, maar onze anglophone vrienden zijn wat gevoeliger voor taal. Eén van de voorwaarden voor het voortbestaan van deze draad, is dat hij even netjes blijft als al de rest van het forum. Dus vieze Nederlandse woordjes mogen niet.
Maar wat anders, gister werkelijk schandalig wezen bunkeren. Texas Rib House in Woudenberg, aanrader. Had een biefstuk van 500 gram, botermals. Met drank frieten en salade erbij iets meer dan 30 euro. Ook niet geheel onbelangrijk, alleen maar mooie meiden (en mannen als je dat liever hebt) die er werken en je mag een beste troep maken
:guitarist:
Moros, wil je me helpen.
Gelieve het volgende te vertalen:
******* de ********** heeft met zijn ******** kop ******** op de ******* canapee ge*********.
Oh hebbus http://www.newlaunches.com/entry_ima...mb-450x403.jpg
Blijven jullie paupers maar lekker naar je plasma-treurnis kijken en naar blikjes luisteren ik heb Norah Jones hier zo goed als in het eggie
Niks design, Bang&Olufson is het beste wat er is. OK dat is ook niet waar maar wel cogito ergo moddervet. Iets andets komt er hier simpelweg niet in.
Natuurlijk is het design, maar ik geloof je wel dat de kwaliteit ook dik in orde is. Jij audiofiel, jij.
intelligent?
Pffft. Er zijn koptelefoons die duurder zijn dan dat prulletje.
Leve de Sennheiser 800 HD!
Al moet je goed gek zijn om dat te kopen. Of werkelijk te veel geld hebben om te weten wat er mee te doen.
Platenspelers ZIJN beter, veel warmer geluid.
:whip: daar wil ik dan een foto van zien. ik krijg binnenkort les in platenspelerschap.
Ik heb er geen en het is ook onzin dat ze beter zijn.
jij veranderd ook snel van mening...Quote:
Platenspelers ZIJN beter, veel warmer geluid.
Beter zijn ze niet, maar digitaal durft wel eens leeg te klinken zonder de die constante ruis. Ook al mag deze feitelijk negatief zijn voor de klank het heeft toch iets gezelligs, zelfs als de muziek al gedaan is. Een beetje als de sigarenrook van weleer of het gebrek aan licht in een jazz of blues café. Het net iets te kleine en strakke hemdje van het net iets te mollige tapstertje, die net te kleine shuimkragen op haar pintjes tapt. U mag zeggen wat u wilt maar als ik een café open, dan zal daar ook een goede, oude platenspeler staan. :yes:
jippie dat gaat dus mooi niet door was ook wel erg goedkoop #baalt van wijsdoeners
Naar voor jouw. Ben zelf ook altijd kinderlijk enthousiast als ik iets kan op de kop tikken. En als dat dan niet doorgaat ....
Baal behoorlijk ja. Wat vroeger totaal onbereikbaar was is nu eindelijk enigzins betaalbaar, maar je moet ontzettend veel geluk hebben om het tweedehands te vinden, mensen doen het gewoon niet weg, en als ze het al weg doen dan gaat het naar zoonlief Roderik en Jan-Jaap van Hier tot Daar
Gewoon je vriendin stuk zeep geven en onder de douche trappen. TIP die stijvolle lingerie uit de dertiger jaren komt tweedehands nooit helemaal zonder geurtjes, je kan beter namaak halen.
Of bedoelde je dat niet
ik hou meer van tangas uit de 16e eeuw, echt heet spul hoor uit zuid oost duitsland, leer enzo!
OK, nu krijg ik beelden op mijn netvlies van Duitse soft(?) erotische programma's. Laat de saxofoons en alpenhoorns maar schallen.