-
Re: The talk your own language thread
-
Quote:
Originally Posted by
Cantemir
Hei baieti, Ce se întâmplă? Are there any more Romanians here in the Org? I'm starting my TW forum career here in the Org and I might start one in TWC soon.
Welcome @Cantemir.
You can always introduce yourself in the Entrance Hall.
There is also a 'Visit Romania'-thread somewhere in the frontroom.
En nui aanzetten, Tis ier enkel voor Nederlandstaligen en aanverwante dialecten. :wink:
-
Quote:
Originally Posted by
Moros
Wie zal het zeggen? Umeu hopelijk, hij alleen kan het weten.
Voor mensen die werkelijk ergens in geïnteresseerd zijn!
www.philosophers-rally.nl
-
Wat echt interessant is is dat de steak van 750 gram gelukt is, met maiskolf, frietjes en coleslaw, en veel bier. Was even afzien maar hij is binnen. Volgende project is de kilo wat een beest moet dat zijn, nil desperandum.
-
750 gram? :jawdrop:
Had ge al een week niet meer gegeten ofzo? Daar zijt ge toch een dag ziek van?
-
Quote:
Originally Posted by
Andres
750 gram? :jawdrop:
Had ge al een week niet meer gegeten ofzo? Daar zijt ge toch een dag ziek van?
En toch voel ik me waarschijnlijk beter dan het arme beest waar het vanaf kwam. Jazeker 750 gram, bijna 5 centimeters dik het was even doorbijten. Kilo is next en ik wil het woord decadentie niet horen zolang mensen een nog levende slangenleren slaapzak thuis hebben liggen voor hun knaagdieren en dat allemaal gewoon mag
-
-
Quote:
Originally Posted by
Fragony
En toch voel ik me waarschijnlijk beter dan het arme beest waar het vanaf kwam. Jazeker 750 gram, bijna 5 centimeters dik het was even doorbijten. Kilo is next en ik wil het woord decadentie niet horen zolang mensen een nog levende slangenleren slaapzak thuis hebben liggen voor hun knaagdieren en dat allemaal gewoon mag
Als je dat blijft doen wordt het even een rondje sportschool:whip:
-
Quote:
Originally Posted by
rickinator9
Als je dat blijft doen wordt het even een rondje sportschool:whip:
Als je een steak van 750 soldaat kan maken dan heb je geen school nodig dan kan je het al
-
Welkom @rickinator9. Altijd leuk om en nieuw gezicht te zien hier.
-
... wie ben jij dan? :O FazantPhill?
-
Quote:
Originally Posted by
Fragony
Wat echt interessant is is dat de steak van 750 gram gelukt is, met maiskolf, frietjes en coleslaw, en veel bier. Was even afzien maar hij is binnen. Volgende project is de kilo wat een beest moet dat zijn, nil desperandum.
Ik sta wel bekend als iemand die ontzettend kan schranzen en doorgaans voor twee eet (wat vreemd is want ik weeg nog geen 80 kilo) maar het zou mij niet lukken om 750 gram vlees te eten, laat staan al die andere rommel er nog bij...respect!
-
Quote:
Originally Posted by
Kralizec
Ik sta wel bekend als iemand die ontzettend kan schranzen en doorgaans voor twee eet (wat vreemd is want ik weeg nog geen 80 kilo) maar het zou mij niet lukken om 750 gram vlees te eten, laat staan al die andere rommel er nog bij...respect!
Dank u! Nu nog even kijken of ik de kilo ook aan kan, een steak van een kilo hoe episch is dat
-
ik vind het pas episch als je m zelf vangt en slacht.
-
Quote:
Originally Posted by
The Stranger
ik vind het pas episch als je m zelf vangt en slacht.
Is al te laat om hem zelf te slachten want is al dood, en als ik het moest vangen dan had ik een klacht ingediend want het s wel zo beleefd om het gewoon op tafel te serveren
-
Ik heb voor mondeling nederlands en engels beide een 7 gekregen!
-
In welke klas zit je en waarom was je om vijf voor 2 nog wakker? :D
EDIT: Of vijf voor één? Ik ben in de war.
-
Je afvragen waarom iemand 's weekends om 5 uur wakker is tsssss ben zelf net thuis
-
Quote:
Originally Posted by
The Stranger
... wie ben jij dan? :O FazantPhill?
'T is een onschuldig grapje.
Soms is het beter om de roodjes niet uit te dagen.
-
de dames of de admins of de communisten? ik snap er niets meer van. Wat is er gebeurd met FazantPhill?
-
Quote:
Originally Posted by
Hax
In welke klas zit je en waarom was je om vijf voor 2 nog wakker? :D
EDIT: Of vijf voor één? Ik ben in de war.
Ik zit in 5HAVO. Om het een beetje snel te zeggen kom ik met de smoes dat ik een heel eigenaardige slaaproutine heb.
-
Welkom in het Bastion der Nederlandse Taal rickinator9 ~:wave:
-
Quote:
Originally Posted by
Andres
Welkom in het Bastion der Nederlandse Taal rickinator9 ~:wave:
Bedankt. Ik zit meestal te lurken in het EB forum(met die gasten die extreem veel van geschiedenis weten, dus daar kan ik niet echt bij meepraten). Het verbaast me hoeveel Nederlandstaligen er op dit forum zitten.
-
Quote:
Originally Posted by
The Stranger
de dames of de admins of de communisten? ik snap er niets meer van. Wat is er gebeurd met FazantPhill?
Ik ben een onschuldig slachtoffer geworden van de daden- en geldingsdrang van ons heilig triumviraat (beter gekend als de admins, aka team rood, aka het vrouwenclubje)
:drama1: Oh, verlos ons van hun tirannie.
-
Volgens mij luister je gewoon te veel naar rap
-
Quote:
Originally Posted by
Peasant Phill
Ik ben een onschuldig slachtoffer geworden van de daden- en geldingsdrang van ons heilig triumviraat (beter gekend als de admins, aka team rood, aka het vrouwenclubje)
:drama1: Oh, verlos ons van hun tirannie.
Oh Schande! Oh oh oh... Berlusconi?
-
Quote:
Originally Posted by
Fragony
Volgens mij luister je gewoon te veel naar rap
Zwijg er mij van. Ik word er hoorndol van, van die rommel die onze Phill constant zit te draaien.
-
Quote:
Originally Posted by
Andres
Zwijg er mij van. Ik word er hoorndol van, van die rommel die onze Phill constant zit te draaien.
Ik kan rap eigenlijk niet uitstaan op een heel specifieke groep dialectrappers na (wegens jeugd sentiment).
Trouwens wees blij dat ik jullie niet het ouwewijvenclubje heb genoemd. Dat zou niet fair zijn ten opzichte van Secura.
-
Zeg boer, je bent nu nog steeds geen fazant.
-
Quote:
Originally Posted by
Andres
dan moet je m ook geen content manager maken.