-
Re: The talk your own language thread
https://www.youtube.com/watch?v=2z4S...e_gdata_player
Zohé, het was gelukkig geen herhaling van Pukkelpop maar er zijn aardig wat mensen gewond geraakt. Hoe kan het KNMI dit nou niet zien aankomen meestal geven ze voor een halve natte scheet een weeralarm af. Dit was waarschijnlijk een moddervette supercel die zo een tornado had kunnen worden. Wat een prutsers.
-
Gister gescoord met een meisje. Woohoo! Dat noem ik nog eens terugkomen uit het Midden-Oosten.
-
-
Quote:
Originally Posted by
Hax
Gister gescoord met een meisje. Woohoo! Dat noem ik nog eens terugkomen uit het Midden-Oosten.
#high five
-
muhahahaha onze hockey-heren zijn OOK goed bezig, 9-2 tegen Engeland, laat die finale maar zitten en geef gewoon maar alvast die gouden plak
-
Goud voor onze hockeysletjes oh yay, die bunkerharde amazones maken het serie-falen van die voetbal-diva's weer een beetje dragelijk
-
maar de heren slechts zilver... was het toch beter als ze ze gewoon die gouden plak hadden gegeven he, want zelf grijpen doen ze blijkbaar niet...
-
Lullig voor Roderick en Jaap-Jan en hun vooruitzichten bij het douchen maar die dames hebben ons wel mooi even op de kaart gezet, met zowel mooi spel als gewoon lekkere wijven zijn. Als je een benen-man bent oh yay
-
-
Net terug van Schiermonnikoog en het gaat hier nog steeds alleen over katers...
-
Quote:
Originally Posted by
The Stranger
Net terug van Schiermonnikoog en het gaat hier nog steeds alleen over katers...
Heeft die Schiermonnik nu een blauw oog met dat gij daar heel de tijd zijt op gaan staan?
-
hell on wheels season 2 is begonnen!
-
Hell bij de kaakchirurg is gelukkig net afgelopen. Ging allemaal niet zo soepel deze keer, en pijnloos zou ik het niet noemen heer. 5 kwartier bezig geweest
-
-
Lol, Project X feestje in Haren is een beetje uit de hand gelopen. Is nog geen 5 kilometer van mijn huis vandaan dus ik had er nog aan gedacht om er naar toe te gaan om de ellende van dichtbij mee te maken, maar dat heb ik dus niet gedaan. Heb ik nu wel een beetje spijt van...
-
-
Quote:
Originally Posted by
Kralizec
Lol, Project X feestje in Haren is een beetje uit de hand gelopen. Is nog geen 5 kilometer van mijn huis vandaan dus ik had er nog aan gedacht om er naar toe te gaan om de ellende van dichtbij mee te maken, maar dat heb ik dus niet gedaan. Heb ik nu wel een beetje spijt van...
Die mafketels gaan er niet zonder 20.000 pp vandoor wees maar blij dat je bent weggebleven. Moet je er trouwens nou, beetje dorpje molesteren dat is toch helemaal nergens voor nodig.
-
Quote:
Originally Posted by
The Stranger
hell on wheels season 2 is begonnen!
En het is zalig!
-
Moet de eerste nog zien, veel goeds over gehoord, bij de DVD boer heb ik het nog niet gevonden.
-
Quote:
Originally Posted by
Fragony
Die mafketels gaan er niet zonder 20.000 pp vandoor wees maar blij dat je bent weggebleven. Moet je er trouwens nou, beetje dorpje molesteren dat is toch helemaal nergens voor nodig.
Ik was natuurlijk niet van plan om met die lui mee te doen, alleen om het van een afstandje te bekijken, zoals het een goed ramptoerist het betaamt.
Lijkt me sterk dat de gemiddelde betrokkene van vrijdagavond 20.000 kan ophoesten, maar ik hoop wel dat ze helemaal uitgeknepen worden - iemand die uit domme baldadigheid andermans spullen sloopt mag wat mij betreft jaren in de schuldsanering zitten. Hoop dat ze nog een groot aantal daders kunnen achterhalen met videobeelden, 25 aanhoudingen is wel een heel magere oogst.
-
Quote:
Originally Posted by
Kralizec
Ik was natuurlijk niet van plan om met die lui mee te doen, alleen om het van een afstandje te bekijken, zoals het een goed ramptoerist het betaamt.
Lijkt me sterk dat de gemiddelde betrokkene van vrijdagavond 20.000 kan ophoesten, maar ik hoop wel dat ze helemaal uitgeknepen worden - iemand die uit domme baldadigheid andermans spullen sloopt mag wat mij betreft jaren in de schuldsanering zitten. Hoop dat ze nog een groot aantal daders kunnen achterhalen met videobeelden, 25 aanhoudingen is wel een heel magere oogst.
Maakt niet uit wat je kan opbrengen dat wordt gewoon op je loon/uitkering ingehouden, veel plezier met met 50 euro per maand boodschappen doen, het kan, maar even buiten de deur eten zit er de komende jaren niet in. Ergste vind ik nog dat een hoogbejaarde man in zijn woning zwaar is mishandeld door zo'n doorgesnoven gek, vol neergeslagen met een stoeptegel. Hoe komt het in je malle harses om zoiets te doen, hoop dat ze hem snel hebben.
-
the huna'i sha'e, og je tidiak tabaluak.
1.nom speak-trans.nom-prog 3.acc , conj.juxt 4.def1.nom neg-manner say-affected
I speak to them, but they do not understand.
~Lyra
-
Quote:
Originally Posted by
Lyra
the huna'i sha'e, og je tidiak tabaluak.
1.nom speak-trans.nom-prog 3.acc , conj.juxt 4.def1.nom neg-manner say-affected
I speak to them, but they do not understand.
~Lyra
What language is that? I say Gaelic, bets are open
-
titak'ije.
neg-intense-few-4.def1.nom
not at all.
~Lyra
-
somewhere asian or native american.
-
No n'és pas cap d'aquelles llengües reals que heu dit, ni ho sera mai. És una llengua construïda meva per a un món que estic fent. Ara mateix està recibint uns tocs molt importants (decelsions de numero i defiinivitat) així que les frases anteriors són incorrectes/obsoletes. Per això escric en Català. Una llengua ben real i bastant coneguda arreu al món.
Parlar en una llengua contruïda té molt més sentit en aquest fil que en qualsevol altre, ja que segueix fins la lletra el de "Parla en ta pròpia llengua".
~Lyra
-
მეფე აქაა. ის ნორვეგიელია.
-
هل يمكم ان نكلّم بالعربية؟
-
Dat gaat me echt te ver, niet dat ik niet ruimdenkend ben maar dat past gewoon niet
-
ja he, dat Frans... zo schandalig