-
Re: The talk your own language thread
~;p
Er is een verschil in smaak, maar ik ben niet zo goed in het omschrijven van smaken. Persoonlijk vind ik dat de zwarte pensen een iets krachtiger smaak hebben en ik vind ze dan ook de lekkerste. Maar witte pensen vind ik ook heel lekker. Wij maken meestal een witte en een zwarte pens per persoon klaar. Vaak enkel met appelmoes en een paar boterhammen of stokbrood, soms met aardappelen en appelmoes. Of met wortelpuree.
-
Heb die fransoos even mailtje gestuurd, hij krijgt bezoek uit Parijs en die nemen wat mee, ben benieuwd. Wortelpuré huh, kan me er niet echt iets bij voorstellen maar zal het eens proberen. Op de plaatjes lijken witte pensen wat steviger te zijn, het lijkt me vrij onmogelijk een zwarte pens in een grillpan te maken dat barst meteen. Heb je niet wat tips, het lukt me maar niet om ze een beetje knapperig te krijgen. Met een paar gaatjes prikken blijven ze intact maar heb begrepen dat jullie Vlamingen daar een beetje verdrietig van worden als je dat doet. Hoe bak jij ze, hoe lang, met welk bakmiddel
-
Gewoon in de pan met boter en op tijd omdraaien. En uw vuur niet te hoog zetten zodat ze rustig kunnen garen :shrug:
-
-
ik heb ook lekker gekookt vandaag :D
-
Koken is een leuke bezigheid. Trouwens harde woei hier het gaat me toch tekeer
-
Over koken gesproken, restaurant waar ik boven woon heeft een ster gekregen, welverdiend dacht ik zo die lui werken zich helemaal uit de naad
-
Quote:
Originally Posted by
Fragony
Over koken gesproken, restaurant waar ik boven woon heeft een ster gekregen, welverdiend dacht ik zo die lui werken zich helemaal uit de naad
Is dat die Italiaan?
Lekker eten, dat wel, maar een ster?
In ieder geval kan ik zeggen: "Done that before it was cool".
-
Quote:
Originally Posted by
Peasant Phill
Is dat die Italiaan?
Lekker eten, dat wel, maar een ster?
In ieder geval kan ik zeggen: "Done that before it was cool".
Nee, het is geen slechte maar ook geen goede. Ik bedoel Blok's. http://www.bloksrestaurant.nl
Ik heb er zelf nog nooit gegeten omdat ik ze niet zo mag, maar schijnt wel heel goed te zijn. Niet mijn soort lui, type arrogante Amsterdammer. Woon er precies boven ik heb de tweede etage
Edit: Boelies heeft blijkbaar ook een ster gekregen, Amersfoort heeft nu dan drie restaurants met een ster, de Safraan heeft er ook al één. De Safraan raad ik overigens niet aan je gaat met meer honger weg dan dat je mee binnenkomt, belachelijk kleine porties. Wel leuke ruimte, zit in een oude Rijnaak
-
Nou ja zeg http://www.hln.be/hln/nl/1901/reisni...te-nemen.dhtml
Niet iedereen kan het helpen een tonnetje te zijn, vrouw van mijn oom is moddervet vanwege een stoornis in haar schildklier. Wat overigens lullig voor mijn oom is want toen hij met haar trouwde was het een lekker Deens slank vikingmeisje met dikke tetten. Maar deze mensen hebben notabene twee tickets voor haar gekocht vanwege haar gewicht. Schande.
-
Quote:
Originally Posted by
Fragony
Ik mag hopen dat ze meer smaak in de keuken hebben dan op hun website...
Quote:
Originally Posted by
Fragony
Nou ja zeg
http://www.hln.be/hln/nl/1901/reisni...te-nemen.dhtml
Niet iedereen kan het helpen een tonnetje te zijn, vrouw van mijn oom is moddervet vanwege een stoornis in haar schildklier. Wat overigens lullig voor mijn oom is want toen hij met haar trouwde was het een lekker Deens slank vikingmeisje met dikke tetten. Maar deze mensen hebben notabene twee tickets voor haar gekocht vanwege haar gewicht. Schande.
Op de heen reis ja, en die ging dan ook goed. Op de terug reis klassiek geval van lullige omstandigheden, niet echt de fout van de luchtvaartmaatschappij meer -- gezien het feit dat ze simpelweg niet in het vliegtuig gehezen kon worden.
-
Heb er zelf nog nooit gegeten maar ze zullen die ster vast niet voor niks hebben gekregen. Goed voor het aanzien van de straat en de waarde van appartementje in ieder geval.
-
Oh dat zal wel, maar hun site draagt het niet bepaald uit. Dat was 10 jaar geleden ook al niet stijlvol.
Het begint met die doodszonde tegen alle goede smaak: de "intro". Daar zit nog geluid in ook. Op dat moment heb je dubbel gefaald. En dan de hoofdpagina: wat is dit? Een MBO student z'n project of zoiets?
https://imageshack.us/f/547/snapshot1x.png/
En alles is nog in flash gedaan ook. Geef mij het desinfecteermiddel eens aan, s.v.p?
PS: Vooral niet klikken op de link naar hun "webdesigner".
-
Heb je suggesties? Zal ze doorgeven. Ik ben er zelf niet in thuis maar ze kunnen dergelijk amateurisme, zowaar, niet meer veroorloven. Goede site is een visitekaartje
-
Kent iemand nog een goede game voor de ps3 of pc ?
-
wat voor genre? waar hou je van :P goed is nogal subjectief
-
Veel Nederlandstaligen hier (groeten uit Leuven)
-
Quote:
Originally Posted by
xxrulerofswedenxx
Kent iemand nog een goede game voor de ps3 of pc ?
Standaardantwoord: Dark Souls. Als het legaal zou zijn dan zou ik ermee trouwen
Pc versie is de beste
-
Raar avondje. Vriend heeft bekend dat hij eigenlijk op mannen valt. Het was al wat raar dat ik met zijn vriendin naar bed mag maar is nu wel wat duidelijker. Het maakt me helemaal niks uit en ik had al een beetje een vermoeden, ga het in ieder geval voor me houden.
-
en dus vertel je t op een forum omdat het eigenlijk toch even gezegd moet worden? :P
ja idd wel een beetje raar, vond die vriendin dat ook goed?
-
Waarschijnlijk wel, zonder intentie op te scheppen, het vrouwelijke geslacht is zeer gecharmeerd van me. Maar ik ga niet vozen met vriendinnen van vrienden daar komt maar gelazer van.
-
Quote:
Originally Posted by
Darth Feather
Veel Nederlandstaligen hier (groeten uit Leuven)
Wacht, wacht ...
Ben jij het nageslacht van Andres die door een nbuitengewone mix van fantastische genen het internetten al onder de knie heeft op een heel jonge leeftijd?
Of heb ik het nu totaal mis en komt Andres helemaal niet uit Leuven?
Quote:
Originally Posted by
Fragony
Raar avondje. Vriend heeft bekend dat hij eigenlijk op mannen valt. Het was al wat raar dat ik met zijn vriendin naar bed mag maar is nu wel wat duidelijker. Het maakt me helemaal niks uit en ik had al een beetje een vermoeden, ga het in ieder geval voor me houden.
En zat zijn vriendin erbij toen hij je deze suggestie maakte?
-
Nee tuurlijk niet, en ik ga dat ook echt niet doen het is geen ruilhandel of zo hij moet maar met zijn eigen onzekerheden leren leven, geen enkele intentie om dit makkelijker voor hem te maken hij doet het er maar mee. Hij moet gewoon een leuke vriend nemen als hij meer van de herenliefde is vind ik, ik ben geen toyboy die een leugen voor hem in stand moet gaan houden.
-
Quote:
Originally Posted by
Fragony
Nee tuurlijk niet, en ik ga dat ook echt niet doen het is geen ruilhandel of zo hij moet maar met zijn eigen onzekerheden leren leven, geen enkele intentie om dit makkelijker voor hem te maken hij doet het er maar mee. Hij moet gewoon een leuke vriend nemen als hij meer van de herenliefde is vind ik, ik ben geen toyboy die een leugen voor hem in stand moet gaan houden.
Daar heb je een heel goed punt.
Heeft zijn vriendin weet van zijn twijfel over zijn geaardheid? Wat is haar mening daarover?
Uit ervaring (jammergenoeg) kan ik alleen maar zeggen dat negeeren niet helpt.
-
Quote:
Originally Posted by
Peasant Phill
Daar heb je een heel goed punt.
Heeft zijn vriendin weet van zijn twijfel over zijn geaardheid? Wat is haar mening daarover?
Uit ervaring (jammergenoeg) kan ik alleen maar zeggen dat negeeren niet helpt.
Denk dat ze het wel weet, fluit me maar terug als ik te ver ga Andres, maar ik heb wel eerder signalen gekregen dat hij nou niet bepaald een heer tussen de lakens is. Ik denk dat hij gewoon zijn frustraties te hard van zich afneukt nu. Het is belachelijk dat hij wilt dat ik mijn zijn vriendin naar bed gaat, hoe kan je mij dat nou vragen, hij zou toch echt beter moeten weten. Ik ben weekendjes op vakantie geweest met vriendinnen van vrienden, zelfde kamer geen probleem soms zelfs zelfde bed. Geen probleem, gewoon vrienden op stap.
-
Quote:
Originally Posted by
Peasant Phill
Wacht, wacht ...
Ben jij het nageslacht van Andres die door een nbuitengewone mix van fantastische genen het internetten al onder de knie heeft op een heel jonge leeftijd?
Of heb ik het nu totaal mis en komt Andres helemaal niet uit Leuven?
Ik heb gestudeerd aan de KUL, maar ben niet van Leuven.
-
Quote:
Originally Posted by
Andres
KUL
In Tilburg is er ook een katholieke universiteit. Maar hij heette de Katholieke Universiteit Brabant. Ik vraag me af waarom.
-
Quote:
Originally Posted by
Kralizec
In Tilburg is er ook een katholieke universiteit. Maar hij heette de Katholieke Universiteit Brabant. Ik vraag me af waarom.
Gebrek aan lef en zelfvertrouwen.
-
Quote:
Originally Posted by
Andres
Gebrek aan lef en zelfvertrouwen.
We noemen het hier de KUT, (katholieke universiteit Tilburg), en er is niemand die een onderzoek dat van de KUT komt nog serieus neemt die krediet is ruimschoots verspilt. Reden numero één is fopwetenschapper Diederik Stapel die voor linkse mensen op bestelling gelijkhebbend fraudeerde, maar de echte nekslag was een tien voor een broddelwerkje dat de pvv aan het fascisme linkte, een broddelwerkje dat keihard op dag één alle hoeken van de kamer heeft mogen verschilligen. Het is nu een lachertje met de geloofwaardigheid van Sinterklaas niemand neemt iets wat van de KUT komt serieus
-
het heette toch ook KUT voor een (korte) tijd? of niet