Oh klopt, liever beetje getrimmed. Doelde meer op oksels
Printable View
Over trimmen gesproken.
Het fijne van winter is dat je je helemaal niet hoeft te verzorgen, iedereen is onverzorgt. Perfect tijdstip om te proberen een suave baars te cultiveren maar ik ben denk ik hormonaal gemankeerd. Dit lijkt echt helemaal nergens op, trimmen heeft geen enkele zin want er valt niks te trimmen behalve babypluis. Ik heb meer haar op mijn zak dan ik op mijn kin heb, ziet er niet uit.
wen innaas? kull illi hone Holandiyyeen, ma bafhamhumsh!
yay https://img.photobucket.com/albums/v...ps858af54d.jpg
Art-deco, bijna in perfecte staat
Wel nog ff draadje fixen
Edit, en een erg luie kat als bonusplaatje, Erasmus is dingen aan het overdenken https://img.photobucket.com/albums/v...ps7a59b020.jpg
Opstaan, luilakken!!! 't Is al na 7h00 !
Jaja kweetut
Gadsammekraken. Vorige week op mijn plaat gegaan vanwege ijzel en nu doet de eerste vlieg zich al aan. Ik haat vliegen ze gaan op je zitten en dat jeukt. Rotbeesten.
Heppum. Glas en kaartje-methode vries maar lekker dood vanacht ik ga het niet makkelijker voor je maken
Vrouwen en schoenen wat is het toch. Tweestap-mechanisme, let er maar op. Eerst kijken ze naar je ogen en dan naar je schoenen. Schoenen zijn iets wat aan je voeten zit wat is er nou zo speciaal aan
Niet direct, wil niet opscheppen maar vrouwen vinden me leuk, en het gaat altijd zo.
ze kijken naar je ballen frag, je hebt weer eens liggen slapen tijdens biologie les.
=_=
en dan nog maar eens ergens 2e worden.
Edit
Μῆν ὁ Δαῖτς ἡ ἐπιστατεία εκπωνήσεως Ἑλληνιστοῦ; Πάν ὁν μεμάθηκαἀληθῆςpseudhs (:laugh4:) ἐστί!
Ὀυ ἐπιπράζομαι μύυαι συνταξίᾳ.
Wait, so are the subscripts pronounced or not?!
Omdat het in de aanbieding zat een euroshopper-biefstukje gehaald. Had eigenlijk taaie meuk verwacht maar ze waren prima op zich, verassend mals
Hola.
Que pasa
Compendre ;)
Muy bien!
Kachel weer stuk, tyfuskoud. Kan iemand niet koning winter van zijn troon stoten voor me, iemand heeft iets niet begrepen de lente begint 21 maart. Is er nou zo lastig aan.
Ja, die opwarming van de aarde hè. Je moet niet vragen hoe koud het niet wel was voordat de aarde begon op te warmen. - 15 °C was toen een warme zomerdag. Brrrr....
Maar goed, je kapotte kachel is natuurlijk uitstekend nieuws voor het milieu. De lucht wordt weer wat zuiverder dankzij jouw kapotte kachel. Je krijgt straks een medaille van de milieuactivisten.
Is het allemaal niet verschrikkelijk hehe, dekentje extra en pas de problem, twee bonzai-tijgers er bovenop. Moet wellicht toch eens een vriendin nemen om lepeltje-lepeltje te liggen als moeder natuur weer gaat bokken, KOUD!
Je maintiendrai, ga zo fles whiskey halen om ad thee met wat honing te pleuren en ik hoef gelukkig verder nergens naar toe
Nil desperandum
Ik lig niet graag lepeltje-lepeltje. Het enige wat slaapt als ik lepeltjes lig, is mijn rechterarm. En dat is heel vervelend.
Dat lepeltjes liggen is één groot feministisch complot. Tuurlijk, voor de vrouw is dat wel leuk en gezellig, maar voor de man is dat een verkrampte rothouding.
Ok goed dan neem ik wel een vriend, er moet iets gebeuren want KOUD
Whiskey is binnen, thee waar het in moet ook, en een paar vetbolletjes voor de vogeltjes buiten
tu-7ibbu ‘irâba-tî? lâ u7ibbu ’an akhadha al-‘adada ka-mithl-an li-l-7urufi. fî râ‘-î al-‘adadu hum gharîb-un.
Mezelf cadeautje gegeven, beste mes evar http://www.knivesandtools.nl/nl/pt/-...htm#tabbutton3
Glijd gewoon overal doorheen, inclusief het vingertopje van een dronken vriend gister die niet wilde geloven dat het echt heel scherp is. Dus moet weer eens rotzooi opruimen. Of het nu biefstuk is of brood is het werkt perfect en heeft levenslange garantie. Koopje.