-
Re: The talk your own language thread
Vette meh. Hartje van baby van maat heeft het opgegeven, ze waren er zo gelukkig mee. Gelukkig had ik de wenskaarten nog niet verstuurd. Klote.
-
Nieuwe hobby, je eigen appartement naar de tyfus schieten. De m4 deedt dat redelijk maar de pistolen doen het beter die flessen hebben weinig antwoord zolang je ze me met water vult. Nil desperandum buurtjes is vet lachen
Maakt wel echt herrie BAM, bijna echt in terugslag en herrie
-
:inquisitive:
Hebt gij nu niks beters te doen?
-
Quote:
Originally Posted by
Andres
Zolang hij maar niet oefent voor een aanslag, zeker?
-
Wie is er aan slag?
Hierzie, koekes troef!
-
Quote:
Originally Posted by
Andres
Machtig mooi man, mijn huishoudster wordt er wel een beetje naar van
-
Cha Ayjn Ewa Har Gawjana Aresn ?!!! Gum Krda Naw Urupa w Eslam !!
Bzhi Kurdstan !!!!! Bzhi Mad u Bzhi Eran u Bzhi Zartosht !! Marg u Nang bet la Eslam !! ~;)
-
Quote:
Originally Posted by
Andres
Wie is er aan slag?
Hierzie, koekes troef!
Euhm ik had dus wel troel hé!
-
-
Quote:
Originally Posted by
Empire Of Kurdistan-Medya
Cha EwAyjn a Har Gawjana Aresn ?!!! Gum Krda Naw Urupa w Eslam !!
Bzhi Kurdstan !!!!! Bzhi Mad u Bzhi Eran u Bzhi Zartosht !! Marg u Nang bet la Eslam !! ~;)
????
I don't think there are any other Kurds here....Arabs of Kurdish descent, yes, but not other Kurds.
anyways:
ehmta hatintihi il-i7tikaar il-holandi? :clown:
-
Quote:
Originally Posted by
Ibrahim
????
Arabs of Kurdish descent, yes,
What ?!!!! Arabs with Kurdish descent?!!! What do you mean ?!!!
and i was refering to to you all!! if you know what did i write !?!?!?!?:laugh4:
-
Quote:
Originally Posted by
Andres
Troela zeker.
Kalm, hé maatje!
-
Quote:
Originally Posted by
Fragony
Nieuwe hobby, je eigen appartement naar de tyfus schieten. De m4 deedt dat redelijk maar de pistolen doen het beter die flessen hebben weinig antwoord zolang je ze me met water vult. Nil desperandum buurtjes is vet lachen
Maakt wel echt herrie BAM, bijna echt in terugslag en herrie
maar over zn baan hoor je hem nooit :inquisitive:
-
Quote:
Originally Posted by
The Stranger
Dat doen superhelden nooit. Dan valt hun dekmantel in't water hé!
-
3ala ay 7aal, mar7aba u ahlan wa sahlan! :bow:
-
Quote:
Originally Posted by
The Stranger
Alleen idioten werken voor de belastingdienst, heb mijn eigen pecunia's
-
nee, de belastingdienst is er omdat de meeste mensen idioten zijn, dat is een belangrijk verschil.
-
Quote:
Originally Posted by
The Stranger
nee, de belastingdienst is er omdat de meeste mensen idioten zijn, dat is een belangrijk verschil.
Ga jij havo-scholiere Dijksman maar de trog volgieten als je er vertrouwen in hebt, ik heb alles ondertussen al alles elders ondergebracht. Dat heb ik vorig jaar al gedaan.
-
dat moet je zelf weten, wel een beetje jammer alleen dat de mensen die over de belasting zeuren het (vaak) geen probleem vinden om van de voordelen gebruik te maken. dat vind ik dan een beetje hypocriet. maar misschien geen topic voor de frontroom dit.
-
Quote:
Originally Posted by
The Stranger
dat moet je zelf weten, wel een beetje jammer alleen dat de mensen die over de belasting zeuren het (vaak) geen probleem vinden om van de voordelen gebruik te maken. dat vind ik dan een beetje hypocriet. maar misschien geen topic voor de frontroom dit.
Proportie mia muca, ik heb geen enkele zin om te mee te betalen wanneer het is scheefgetrokken, je kan maar zoveel verwachten. Nu is al mijn geld weg en krijgen ze niks, eigen schuld ze vragen te veel.
-
met het eerst ben ik het eens over het algemeen, over het tweede zal ik maar niet beginnen :P wie weet is de belastingdienst je nu wel aan het monitoren XD
-
Ze monitoren maar tot ze een ons wegen het is gewoon legaal, niks aan het handje Bea doet het ook en die heeft wel wat meer uiterst solidair liggen.
-
Quote:
Originally Posted by
The Stranger
met het eerst ben ik het eens over het algemeen, over het tweede zal ik maar niet beginnen :P wie weet is de belastingdienst je nu wel aan het monitoren XD
We wonen niet in Amerika...
-
Kokosnoot gekocht, stukjes. Waarom zou dat ding in godsnaam vreten tenzij ergens bent aangespoeld. Er zit geen enkele smaak aan en kauwt lastig. De melk is goed voor Thaise saus natuurlijk maar het slaat nergens op om het vruchtvlees te eten
-
Quote:
Originally Posted by
Fragony
Kokosnoot gekocht, stukjes. Waarom zou dat ding in godsnaam vreten tenzij ergens bent aangespoeld. Er zit geen enkele smaak aan en kauwt lastig. De melk is goed voor Thaise saus natuurlijk maar het slaat nergens op om het vruchtvlees te eten
Kokosrotsjes maken?
-
Quote:
Originally Posted by
Fragony
als het nergens naar smaakt is het geen goede kokosnoot... of er is iets mis met jouw papillen
-
Quote:
Originally Posted by
The Stranger
als het nergens naar smaakt is het geen goede kokosnoot... of er is iets mis met jouw papillen
Je zal wel een betere gekopt hebben, niet te vreten die meuk. Het is amper weg te kauwen en smaakt helemaal nergens naar. Het enige voordeel dat ik mogelijk aan een kokosnoot kan zien is dat er altijd een kans is dat hij, hoe klein dan ook, net op het hoofd valt van iemand die ik niet mag. Maar verder, echt niet te vreten.
-
gedroogde kokos is ook erg lekker om mee te koken, door de rijst enzo of over ijs en pannekoeken. verse kokos moet je ook van houden i guess, is even wennen aan de structuur maar als het nergens naar smaakt dan is het geen goede kokosnoot. t is natuurlijk niet zo zoet als meestal in afgewerkte producten maar toch best smaakvol vind ik zelf. niet iets wat je elke dag kan eten zoals een appel of een manderijn. maar zeker wel lekker op zn tijd.
-
Meh, niet weg te krijgen je moet wel twintig keer kauwen. Heb ook geprobeerd er 1 kapot te schieten dat gaat ook niet behalve met een kruisboog, zelfs mijn boog kwam er niet doorheen en die gaat dwars door een deur. Waardeloze dingen
-
Quote:
Originally Posted by
Fragony
zelfs mijn boog kwam er niet doorheen en die gaat dwars door een deur.
Ook als de deur toe is?