We're ba-aaack!
Printable View
We're ba-aaack!
Gracias, Señor de las Hachas, Beirut!
Hay que celebrar por esto!!:yes:
met mij gaat t goed hoor... wat ga jij doen met oud&nieuw
Keuze: óf thuis met m'n moeder die anders alleen zou zijn, óf naar Utrecht om te zuipen -- maar zonder toegankelijke vrouwelijke kandidaten voor een éénrichtingsreis naar mijn kamer.
:wall:
Por favor, cualquier persona que hable español es bienvenido aqui.
Desde ya, gracias, y demostremos que somos muchos!(aunque seamos 5:laugh2:)
Punte gsid trol trohg ol apuhud yp igioh. Fylt tne ht ta ljuin oh dytmr,ak? Beirut joss zohd ayt! Ru khajl iss!
hoezo geen toegankelijke vrouwelijke kandidaten?Quote:
Originally Posted by Baba Ga'on
Ha....wait....Dutch is pretty confusing. I read something about "accessable female candidates" but I am pretty sure I am mistaken.
Abwoaylse ha ltappohg tru Dytmr haj, ihd Andres, eay gut eayn jie, ur.
hela hela, vanaf nu is jullie eigen taal nederlands begrepen? Zo maar ff vreemdetalen posten hé. Tsssk wat denken ze wel....
zeg t hun
Ik ben een Belg, geen Hun.
~:confused:Quote:
Originally Posted by SSNeoperestroika
Are you talking to me? :inquisitive:
Ik begrijp er niets van. Waarom spreken ze hier niet gewoon Nederlands, zoals fatsoenlijke mensen.
Nu ja, fatsoenlijk...
TS al eens goed bekeken? Altijd met zo'n kap over zijn hoofd. Daar is toch iets louche aan volgens mij :inquisitive:
TS spreekt geen Nederlands maar Rotterdams ~D, alhoewel ik ben degene die geen Nederlands spreekt ... met mien accent
Y huwo ne ytou hej de mboug Dutch. Yd ym u buyn yn dho pad, unt iea huwo de shunko dho sendoqd yn ertor de massommzacci selbado yd ynde onkcymh. Andres ym u terg! NIUH! Y deeg u msroonmhed ez Caius Flaminius ynkulo. Y bl'ot yd de hyl, unt ho dheakhd yd jum zanni. Y ten ned suro yz hym brezyco muim ho jergm zer dho Brutii , ho jergm zer dho kroogm um Y prypot hyl.
LOESJE?... nee die zit niet onder mijn kap... moet je wat lager wezen... maar ze is nu ff bezig... :juggle2:Quote:
Originally Posted by AndresTheCunning
You have not tried this language!
This one! English!
Tru moprun jil ahse ljotmrud tjomu, Motep.
[Nuwuntohg minuzysse udotud paltl?]
Quote:
Y ul ned pumhynk unpeti, oqsobd zer Andres. Y ul famd bemdynk runtel owondm zrel li tui um Y huwo nedynk bretasdywo de bemd. Y loroci muyt dhud Beirut jum ucc mooynk. Pomytom, xayd drunmcudynk dho doqd me lash.
wie van jullie grappenmakers heeft mijn fiets in de fik gestoken...?
Kunnen fietsen branden? :inquisitive:
lol, hoezo dat ineens ... is/was hij van houtQuote:
Originally Posted by The Stranger
gotver Geoffrey :whip:
mijn voorband fikte...
Zo hoe was jullie jaarwisseling, leven we allemaal nog ?
:balloon2:
ik wel... maar degene die mijn band in de fik heeft gestoken niet meeralsikhemvind...
Zo voelt iemand mij in, waarvan wij over het pratenen??
weenie wat je zegt vriend...
De jaarwisseling, natuurlijk !Quote:
Originally Posted by {BHC}KingWarman888
New Years, and what you did.
Een beetje benzine en van alles gaat wel in de fik. Denk ook zelfs een fiets. Moet je 's proberen :P
Niet Grappig!
can any of you speak anything other than spanish, english, or dutch? Bring some more variety to the party!
Pluisu? Om stinetohg ta wuul lahule ah tros trnuid...
Eh... ik kan ook frans of duits... guineens misschien?
Eul, ippuisohg ta tru Zsucolr maccyhote joss rusp, jah't ot?
Khaj ihe Cigein? Eyga sihgyigul? Trit'l iss O maysd ittucpt ta mahtnobytu oh.
As't mot kunt wy wa in't Tweants henkuier'n, moar 't 's genen officielen sproake en wy schrieft 't alle andersQuote:
Originally Posted by Motep dra Uha Dnia Mazzat
(furthermore, it's damned difficult to write as there are no official rules, every village has it's own words and such)
Ik leef terug ja. 1 januari is traditioneel een zware dag: met een zware kater van hier tot in Tokyo en terug glimlachend Nieuwjaar gaan wensen en uw geteisterde maag verwennen met een glaasje champagne, wijn, bier gevolgd door een zware maaltijd...Quote:
Originally Posted by Dutch_guy
Pffff...
Nieuwjaar. Het is toch niet alles hoor.
Btw, nog een extra-gelukkig Nieuwjaar van mijn taalgenoten !!
~:cheers: (alhoewel... de eerstkomende tijd misschien beter niet :shame: )
I know ze feeling.
Inderdaad... heb echter in tijden niet zo goed geslapen.
Was niet grappig bedoeld, Vreemdeling. Was serieus. Ik raad je het zeker aan te proberen.
Wie van jullie mensen hier kunnen frans spreken?
Hoh hoh hohhhh! Parlons cette langue, hum? Tous les français, venez ici pour bavarder. J'veux savoir qui sont français.
Volgens mijn diploma wel, maar ik begin er niet aanQuote:
Originally Posted by Bijo
Ik zie nog altijd het nut van Nieuwjaar niet in, tuurlijk is het een nieuw jaar, volgend jaar ook, en over 50 jaar en zelfs over 50.000 jaar, waarom zouden we dit vieren (naast een extra excuus om dronken te worden natuurlijk, hoewel carnaval beter is)? Een nieuw jaar vier je ook bij iedere verjaardag, een beetje dubbelop vind ik.
Donde estan los de habla española?
Vamos, no sean timidos
Spoiler Alert, click show to read:
Nou het is een wonder dat ik mijn neusbot niet uitgepist heb, misschien geen witte kerst maar deze hebben we binnen :laugh4:
Beste wensen mia muca's
beste wensen terug :D
Bijo... mag ik je fiets lenen dan :laugh4:
Y enci Gnej English, unt Dhym Cunkauko...merri. Y jycc gnej Fubunomo horo broddi meen (yn cygo u iour er me)Quote:
Ah well, psuhte tocu eut. Tnopsu tnihlsitoah ol tonulacu, olh't ot? O jil luttsohg
zan tjomu oh nuwunlu. Oh ihe milu, jre Fipihulu? Ahu az trulu Icunomihl jotr
lacutrohg az ih ablulloah jotr Anime?
Begrijpt er hier iemand iets van al dat gebrabbel? Volgens mij zitten die mannen gewoon willekeurige letters in te tikken op hun toetsenbord.
:inquisitive:
Never.
Dan zijn we het ergens over eens ~D , ctrl-c ctrl-v maarwat van die woorden in Google en je vindt niksQuote:
Dialects can be tricky to track down, natch.Quote:
Originally Posted by Stig
Ik ben te gierig voor een fiets, Vreemdeling :P Maar zal ik er één voor je stelen?
Wat gebruik je dan om van A naar B te komen?Quote:
Originally Posted by Bijo
Toch niet het openbaar vervoer?
hmm... ja als je er een steelt kijk gelijk of je die van mn ma kan vinden :P
Nu ik erover nadenk, ik heb wel een fiets, maar dat ding ligt al paar jaar in de schuur. Hou je niet van OV, Stig?Quote:
Originally Posted by Stig
Als ik ergens met 10 minuten met de fiets kan zijn, neem ik natuurlijk geen bus.
En 's nachts rijden er geen bussen (en taxis zijn duur)
En sinds we tegenwoordig moeten kiezen voor week of weekend OV, is gierigheid eerder reden om wel een fiets te nemen.
Wel jammer dat Groningen de fietsdiefstalhoofdstad van Europa is...
Mijn fiets is nog nooit gejat ... ookal zet ik hem midden op het academieplein of de grote markt. Nu ik erover nadenk, mijn slot is duurder dan mijn fiets.
OV? Handig maar misschien mag de NS weleens op tijd rijden. Enschede-Zwolle-Groningen is tegenwoordig Enschede-Deventer-Zwolle-Groningen, 40km om is sneller :whip:
Mei Guan Shuan (I think thats it, I just started taking classes a while ago)
Hallo allen,
ben hier al een tijd niet geweest zeg.. nogal druk.. etc etc magoed
zou nog een beetje laat alsnog iedereen een gelukkig nieuwjaar willen wensen! dat 2007 maar een goed spamjaar mag zijn. ~:)
ook nog welkom aan alle nederlandse nieuweling-spammers ~:wave:
:bow:
DRISOS, welkom terug jongen, en neem DG mee plz... of is het TYOLT te min voor Senioren...? :P
het is niet hetzelfde zonder jullie 2
Quote:
Originally Posted by Drisos
Foei, een senior member die het spammen aanmoedigt.
Vooruit, ontvang de gepaste straf :whip:
Nu dit geregeld is: BESTE WENSEN Drisos ! :balloon: :bow:
En zoals TS zei, kom eens wat vaker langs. Aangezien TS niet houdt van bier, hebben we nog wel wat over voor je ~:cheers:
Drisos en DG of niet. Ik laat biets over. Laat jij maar over, maar ik niet! hoor je me!? hoor je!?
Werkelijk een goed en rustig 2007, meneer senior. Dat het een goed shommelstoeljaar mag zijn. En dat je nog veel gratis busritten hier in org-land mag maken. (En een goed ballonnenjaar voor DG!)
~:balloon3:
Hey Andres, heeft je vrouw al ontdekt dat nu ook de amerikaanse versie van beauty & the nerd wordt uitgezonden of blijf je daar nog van bespaard voorlopig ?
Sssst...Quote:
Originally Posted by doc_bean
Trouwens, hoe weet JIJ dat :inquisitive: ? Ben jij een stiekeme fan?
Trouwens, ze heeft vanochtend flink afgezien tijdens het lopen (ha, mevrouw vond het vorige week niet nodig te gaan lopen en dacht dat ze daar geen gevolgen van zou ondervinden). Als ze het waagt ons (trouwens door mij betaalde) televisietoestel te bevuilen met de Amerikaanse versie van die zever, dan gaan we vanaf dan 3 x per week lopen, om 6h30 's ochtends ipv 7h00. Nèh!
Btw, ik ben nog altijd gelukkig getrouwd hoor ~;)
Zulke dingen zijn het peper en zout die een huwelijk extra geslaagd maken :grin:
Hoe durf je ! :shame:Quote:
Originally Posted by The Stranger
AL heb je wel een punt, ben er wel minder vaak dan voorheen...daar moet wel eens verandering in komen :2thumbsup:
Jij ook !Quote:
Originally Posted by Gert
Moge 2007 mij kronen Tot onbetwiste leider van De Gemeenschap DerGenot-Orgieseh... Dot-Orgus
Ontdekt tijdens het zappen.Quote:
Spoiler Alert, click show to read:
:balloon2:Quote:
Originally Posted by Dutch_guy
@Doc Bean: tuurlijk leg het maar uit. Jij bent gewoon fan van belachelijke Amerikaans reality shows.
@ Emperor Umeu: Genot Orgies? acht wel dat dat je hobby was. Leuk trouwens. Altijd gedacht, maar je bent er ook wel het type voor.
Eerst Jerry Springer en nu dit! Ga je schamen!Quote:
Originally Posted by doc_bean
Jerry Springer ... leeft die nog dan, ik dacht dat we nu toch echt waren overgegaan op Dr. Phil
U is een connaiseur? :beam:
Heb alleen nederland 1 2 3 belgie en BBC ingeprogrammeerd, haat tv. Heb wel eens een poging gedaan de commercielen erop te plempen maar het zo moeilijk bepalen welk net je te pakken hebt als ze alleen maar reclame's uitzenden.
euhh, niet echtQuote:
U is een connaiseur? :beam:
Probeer dan de Duitse zenders, die hebben tenminste de goede films ... alhoewel oorlogsfilms in het Duits heel slecht zijn. Een Amerikaan die in het Duits "rotmoffen" zegt.Quote:
Heb alleen nederland 1 2 3 belgie en BBC ingeprogrammeerd, haat tv. Heb wel eens een poging gedaan de commercielen erop te plempen maar het zo moeilijk bepalen welk net je te pakken hebt als ze alleen maar reclame's uitzenden.
De duitse zenders heb ik staan ergens bij 30 eenzaam in de sneeuw. Mijn duits is jammer genoeg niet zo goed, ze zouden het moeten ondertitelen zoals ze bij TV5 doen. Maar het is wel duidelijk hoe bedroevend slecht onze televisie is vergeleken met duitsland en frankrijk (en beetje Belgie, maar heb gehoord dat de commercielen daar ook kapot moeten), als ik in de gids kijk zijn de interessante films (bijvoorbeeld russische of poolse films) altijd op een duits of frans kanaal :no:
het is echt rotweer... ik was in 13.5456 seconden helemaal nat
Mamma natuur is een beetje in de war, vind het allemaal wel best hoef ik voorlopig de boot niet winterklaar te maken :beam:
Ben er ook content mee, ben nooit zo'n winterpersoon geweest - geef mij maar zon en warmte.Quote:
Originally Posted by Fragony
het regent zo hard... en het waait ook zo hard... ik haat het... geef mij inderdaad ook zon en warmte maar sneeuw is ook oke... zolang je maar niet doorweekt thuiskomt.. tenzij van een watergevecht...
ik heb de tango gedaan... en ik ben slecht :P
singing and dancing in the rain dus? Iedereen zijn hobbies...
Bah! Geef mij maar écht winterweer hoor. Van die stomme wind en regen krijg ik stenen voortplantingsorganen.
Ik snak echt wel naar een paar dagen van dat heerlijke winterweer: flink vriezen dat het kraakt met een staablauwe, heldere hemel. Ideaal wandelweer en bovendien heel gezond.
Helaas pindakaas, we zitten opgezadeld met een nep-wintertje van twee keer niks.
Fatsoenlijk winterweer zou prettig zijn maar zit er niet meer in . (voorgoed, broeikaseffect etc, drama drama) iig zullen de zomers voorlopig redelijk goed zijn, wordelijk uiteindelijk te warm, of we krijgen een ijstijd, das pas echt winterweer, hoe dan ook met al die broeikaseffect en golfstromen, het wordt extreem weer :evil: :yes: zoiezo beter dan dat gepruts, zachte regen, 10 graden etc, vanochtend nog in t-shirt naar school gefietst lol (wel met handschoenen)
ik heb laatst ontdekt; www.oddproxy.com! hoera hoera nu kan ik ook op school weer hier op ~:) :yes: :thumbsup:
serieus? ooh... das handig :P
en ik fiets niet op in de dans tijdens het zingen...
I'd like to learn Dutch. Please add translations.
nee dat duurt te lang, bovendien:Quote:
Originally Posted by Shaka_Khan
https://forums.totalwar.org/vb/showthread.php?t=71574