-
Re: The most spoken language
Quote:
Originally Posted by Stig
Waarschijnlijk ga ik D66 stemmen, die doen het meest voor de studenten (maar geen Pechtold, ik stem wel Boris van Ham).
Grappig dat je het zegt, ik was vroeger ook pro-D66 en vooral vanwege dat. Maar D66 is al een tijdje over hun hoogtepunt heen (haha), en wat mij betreft volstrekt dood sinds Tom de Graaf weg is. Dittrich en vooral Pechtold hebben hun partij helemaal belachelijk gemaakt :no:
Als je Boris van Ham stemt mag je hopen dat D66 wel op z'n minst 2 zetels krijgt ~;)
-----------
Funny you should say so, I used to be pro-D66 mainly because of that. But D66 is past its peak (haha), and as far as I'm concerned they don't exist anymore since Tom de Graaf left. Dittrich and especiall Pechtold turned their party into a mockery.
If you're voting Boris van Ham you should hope that D66 receives at least 2 seats ~;)
-
Ja ik weet dat D66 niks voorstelt, maar er is weinig alternatief, en als ik niet stem mag ik niet klagen ... en klagen is een onderdeel van mn leven.
Quote:
But I wander which language comes third. Why not make a poll?
yeah I vote Hungarian to be the third language ~D
-
Quote:
Ja ik weet dat D66 niks voorstelt, maar er is weinig alternatief, en als ik niet stem mag ik niet klagen ... en klagen is een onderdeel van mn leven.
Ach, één van de voornaamste bestaansredenen van politiek is het leveren van voldoende stof voor professionele klagers om eens "een goei zaag te kunnen spannen".
On topic now: do there exist other languages besides Dutch and English :inquisitive: ?
-
Quote:
Originally Posted by Kralizec
Grappig dat je het zegt, ik was vroeger ook pro-D66 en vooral vanwege dat. Maar D66 is al een tijdje over hun hoogtepunt heen (haha), en wat mij betreft volstrekt dood sinds Tom de Graaf weg is. Dittrich en vooral Pechtold hebben hun partij helemaal belachelijk gemaakt :no:
Als je Boris van Ham stemt mag je hopen dat D66 wel op z'n minst 2 zetels krijgt ~;)
Nee meneer gekozen burgermeester Tom is lekker met zijn kersverse benoeming tot burgemeester van het Kremlin aan de Maas nu mevrouw van Dorst in de rehab moet :laugh4:
Belachelijke partij, de 'anti haagse' politiek van D66 doet me iedere keer weer denken aan The empire strikes back.
http://www.freepatriot.com/padawans/...our.father.jpg
'No chucky pechtold, I am your father'
'VOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOTE for us anyway'
Ik stem lekker op Wilders, stem normaal altijd VVD maar Rutte en Bos lijkt mij een gevalletje seperated at birth.
Ik wilde Rita :wall:
-
mmm Wilders (nou waar is die vomit smiley)
Wilders gaat teveel in op het integratie probleem vind ik en doet alle andere dingen er gewoon ook nog bij, omdat je daar ook me te maken krijgt, daarom zou ik nooit op hem stemmen, hij heeft misschien wel goeie ideeen voor de integratie, maar doet te weinig met zorg, onderwijs, cultuur, defensie, etc etc.
-
Quote:
Originally Posted by Fragony
Nee meneer gekozen burgermeester Tom is lekker met zijn kersverse benoeming tot burgemeester van het Kremlin aan de Maas nu mevrouw van Dorst in de rehab moet :laugh4:
Ja, hoe moest hij het anders worden? Hij heeft zich tenminste wel ingezet voor de gekozen burgemeester (vind ik zelf eigenlijk onnodig) en hij is op een goed moment afgetreden. Daar heb ik wel respect voor.
-
Als hij ergens mee bezig is dan is het wel cultuur, en het behoud daarvan. Ik had zo gehoopt dat de VVD en ruk naar rechts zou nemen, maar blijkbaar is het nog steeds een taboe om je als rechts te profileren, jammer dat ze zo laf zijn. Het draagvlak voor een echte rechtse partij is immens, en niemand die er van gebruik maakt :thumbsdown:
Het word hoog tijd dat er eens keihard in de overheid gesneden wordt, alle commisies/commisariaten en andere subsidiesponsen het nut van hun bestaan re-evalueren, overheid zou het met de helft van het geld precies even nutteloos kunnen zijn. Wilders gaat me nog lang niet ver genoeg, ik wil geen vlaktax maar absolute tax, iedereen hetzelfde ongeacht inkomen. Zelfde overheidsdiensten, dus evenveel voor betalen. Loon naar werken voor de overheid, ze doen het er maar mee.
-
Kijk heb je weer zoiets,
http://www.nieuwnieuws.nl/archives/2...r_managem.html
Met alleen meer geld kom je er niet, er kan veel meer gedaan worden met veel minder geld. Eerst moeten de radartjes van de machine vervangen worden, weg met de netwerken die hun partijgenoten benoemen en veel te hoge salarissen ontvangen voor niet bestaande of nutteloze functies (ambtenaren/publieke sector bijna zonder uitzondering de grootste familie van Nederland,de pvda).
-
ahum link vergeten,
http://www.nieuwnieuws.nl/archives/2...r_managem.html
Zo'n fantastische taart zou Koning Leopold de II zeggen.
-
Quote:
Originally Posted by Fragony
ik wil geen vlaktax maar absolute tax, iedereen hetzelfde ongeacht inkomen.
Je bedoelt een vast bedrag, in plaats van een percentage?
Beroepsbevolking van 7.5 miljoen
Een begroting van +/- 160 miljard
= 21.000+ per hoofd van de beroepsbevolking.
Wordt nogal moeilijk voor de minima, zelfs als je de helft van alle uitgaven wegbezuinigt :inquisitive:
-
Quote:
Originally Posted by Kralizec
Je bedoelt een vast bedrag, in plaats van een percentage?
Beroepsbevolking van 7.5 miljoen
Een begroting van +/- 160 miljard
= 21.000+ per hoofd van de beroepsbevolking.
Wordt nogal moeilijk voor de minima, zelfs als je de helft van alle uitgaven wegbezuinigt :inquisitive:
Dan nemen ze maar een krantenwijkje, zijn zojuist wat vacatures vrijgekomen. Nu we toch bezig zijn, sociaal vangnet, ze vreten maar cake.
Amerikaanse toestanden aub.
-
-
waarom word mijn draden altijd gedraadjacked
-
vind je het zo erg dan? best een interessante discussie hier ;)
-
Quote:
Originally Posted by GreatEmperor
vind je het zo erg dan? best een interessante discussie hier ;)
Bespeur ik daar enige ironie of zelfs een vleugje sarcasme? :inquisitive:
Bah, snotneuzen :whip:
:bounce:
-
:inquisitive: waar word ik dan nu van beschuldig.. meen ik het ook eens goed komt die meneer het weer verpesten:furious3:
-
sarcasme waar? :hide:
deze discussie is wel beter dan de eigenlijke ~D
-
Quote:
Originally Posted by GreatEmperor
:inquisitive: waar word ik dan nu van beschuldig.. meen ik het ook eens goed komt die meneer het weer verpesten:furious3:
Het privilege van de slechtgeluimde volwassene: lekker mekkeren en afgeven op "de jeugd van tegenwoordig"..., bij voorkeur zonder enige aanwijsbare reden.
Zeg nu niet dat je dat niet gewoon bent. Zoniet, dan moet je dringend naar een andere school.
Hup hup :whip:
-
sorry meneer de volwassene ik zal het nooit meer doen :)
hehehe..
-
meh Andres is gewoon een 13 jarig jochie zonder hobby :bounce:
j/k
help
:surrender:
-
Quote:
meh Andres is gewoon een 13 jarig jochie zonder hobby :bounce:
~:mecry: Hij heeft m'n geheimpje verklapt ! ~:mecry:
~:angry:
-
hahaaa nu hebben we hem! :charge: :charge:
Pak hem broeders!
-
Quote:
Originally Posted by The Stranger
waarom word mijn draden altijd gedraadjacked
Schandalig hé?
:dancinglock: :dancinglock: :dancinglock: :gah2:
EDit:en greatEmperor is een pedootje?
-
Quote:
Originally Posted by Caius Flaminius
Segundo post:
Soulforged tambien habla español.
Es bueno saber que no soy el unico que habla español aqui
Ay pues claro! Es bueno saber por verdad.
Soy sorprendido que hay no más oradores de español aquí...Habría pensado más :beam:
Oradores de Español, unimos debajo de la bandera de Club Español!
Hmm...ahora que pienso en el, eso es una idea buena :yes:
-
Quote:
muggezifter... btw met die nieuwe spelling is t nou muggen- of muggezifter..?
Hangt van het aantal agendapunten af.
Maar vraag het aan de Vlamingen: die zijn veel beter in het geschreven woord. Of is het nou woorden? Zal wel afhankelijk zijn van je persoonlijke verbositeit.
:elephant:
-
~:mecry:
Je n'ai parles....Deutche?
Aw, come along, something else.
Anything in Ukranian? Finnish, Swedish, German, Catalonian, something other than Dutch! I'm about to drive myself mad with all these random w's, j's, i's, and k's.
-
Quote:
Originally Posted by TosaInu
Hangt van het aantal agendapunten af.
:laugh4: :laugh4: :laugh4: :laugh4: :laugh4: :laugh4:
en daar ben ik, aan het denken dat mods nooit een gevoel voor humor kunnen hebben
-
wat is dat buitenlandse gezever de hele tijd tussendoor... wat van NEDERLAND IS VOL EN ER MAG ALLEEN NEDERLANDS GESPROKEN WORDEN IN DE WERELD BEGRIJPEN ZIJ NIET... VERDONK DOED T EGT SLEGT...
-
Quote:
wat is dat buitenlandse gezever de hele tijd tussendoor... wat van NEDERLAND IS VOL EN ER MAG ALLEEN NEDERLANDS GESPROKEN WORDEN IN DE WERELD BEGRIJPEN ZIJ NIET... VERDONK DOED T EGT SLEGT...
Hum, hoewel dit lijkt op Nederlands, begrijp ik er geen jota van... ~:confused:
Kan je ff afkoelen en rustig posten wat je eigenlijk bedoelt? :bow:
-
lol, Dutch hijack
After English? Why, l33tsp34k of course!
Andres: hij zegt dat onze geliefde Grote Leider Verdonk het slecht doet... met een tikje grammaticale flavah uit de Amsterdamse binnenstad. Boertjes van bûûten snappen dat niet :>