Drisos waarom heb jij geen sig. eigelijk ?
Je had er toch wel een ?
:balloon2:
Printable View
Drisos waarom heb jij geen sig. eigelijk ?
Je had er toch wel een ?
gbruik niet altijd ~;)
ik spam niet meer dan tevore want mijn floodcontrol is opgelopen van 30 to 120 seconde...en CB was brutaal ik niet. en ik word mild aangepakt omdat beirut mijn gekke threads tonic in de saaiheid van de dag vond...ofzoiets zei hijQuote:
Originally Posted by Drisos
~:joker: ik heb nu juist maar 3 seconden of zo ~:joker:Quote:
Originally Posted by The Stranger
ik weet het allemaal wel... mijn post om te zeggen dat jij spamde was gewoon spam~:rolleyes:Quote:
...en CB was brutaal ik niet. en ik word mild aangepakt omdat beirut mijn gekke threads tonic in de saaiheid van de dag vond...ofzoiets zei hij
3 secondes das niet waar je moet nog 3 seconde wachte...marja...je heb waarschijlijk 30 ik heb 20 trouwes
waarom zou ik meer hebbe dan jou? ~:confused:
omdat ik meer posts heb
dus als je veel spamt dan kun je nog meer spammen?~:confused: ~D
best wel vage regel dan
nee als je veel spamt word je gewaarschuwd en kan je minder spamme als je veel post kan je sneller poste :P ik heb ook een pmbox van 40 jeee
die heb ik ook wel ~:)
van 40...of van 30
40... maar ik heb dan ook al zon 400 pm's gestuurd... kan ze niet meer tellen alleen sinds dat dat javasript met 'bevestiging ontvangen bericht' er niet meer is :S
zo veel PM verstuurd ?
ik heb niet meer dan 50 gestuurd , not by a long shot.
maar goed, dat gaat dan cker over STW MP neem ik aan ?
ooh daar kan t ook aan ligge ik heb ook rond de 300 pms gestuurd
terug van lodon...Quote:
Originally Posted by The Stranger
40pm's? gah, ik heb er maar 30!!!
veel te weinig vind ik, heb er voor't moment 27.
wat een saai onderwerp trouwens...
daarom, wat vinden jullie de lekkerstre nootjes?
pinda's, hazelnootjes, pistachenootjes, kokosnootjes,...
nou de helft ongeveer.. ook veel gewoon over andere dingen..
enne... pistachenootjes zijn wel goed... of pinda's met een laagje chocolade drop ~:)
Pistache en daarna cashew maar daar kan ik er niet veel van ete...ik kan wel zakke pistache ete...wel jammer dat ik niet veel cashew kan ete...men vader en oom handelen in cashew
Pistache !
cashew nootjes
Chocolade pepernoten ( hehe geen pindas maar je begrijpt wat ik bedoel )
laagje chocolade drop???~:eek:Quote:
Originally Posted by Drisos
ooh ja, ik verkies kokosnootjes, jammer dat ik er daar ook niet zo veel van kan eten.~D
erop he GG niet drop ~D
ik bedoelde idd nootjes met een laagje chocolade ~:) op perpernoten natuurlijk~:cheers:
DUH maar GG is belgisch...nee niet boos worde....aaaahh run for the hills GG is coming
Hoor ik daar iets over pepernoten? Zijn hier nog brave kindertjes dan? ~D
nee sinterklaas (kijk avatar) maar die pepernoten zijn wel heerlijk :P
wij zijn zo stout dat we die dingen gwoon rippen ~:joker:
wow, drisos spreekt de taal van de straat, you go girl ~D
jaja n beetje hier en daar ~;)
overigens check: http://www.naskpagina.net en kijk op forum
ik ben daar n beetje door aan het draaien maar het lukt me maar niet om verbannen te worden~:joker:
waarom sign je jezelf op in een wetenschapsforum om er daarna vanaf gekickt te worde...egt een sukkel ~D
das van mn school... eerste dag was ik serieus maar daarna bleek het nogal saai en besloot ik maar te gaan spammen.
van het een komt het ander, nu probeer ik dus vooral er af te worden gegooid ~:)
check dit(alleen nederlanders): www.plazachallenge.nl
lijkt op osm, maar iets simpeler en veel leuker!