wist ik wel ~:cool:Quote:
Originally Posted by The Stranger
ya Drisos lijkt me echt wel eeen echte ganstah hé...hmm dit was er misschien een beetje over ~D ~D :bounce:~D ~D
Printable View
wist ik wel ~:cool:Quote:
ya Drisos lijkt me echt wel eeen echte ganstah hé...hmm dit was er misschien een beetje over ~D ~D :bounce:~D ~D
volgens mij is umeu weer junior member en kan hij niet meer posten hier~D
bèèèh Emue!!!! :grin: :bounce: :grin:Quote:
Originally Posted by Drisos
wa eef ie eigenlijk gedaan?
spamme duh...eeh GG ik heb je ff nodig je moet wat voor me vertalen in t frans...wil je dat doen
hey daar is hij weer.
@ Drisos, waarom heb je je avatar veranderd, die andere was ook leuk ~:)
:balloon2:
Hallo, dit is een extra nieuwsbericht over de rellen in en rond Parijs, Toulouse en Lyon. De rellen die een paar dagen geleden ontstonden vanwege het ongeluk met 2 jongere, waarbij de politie 2 jongens achtervolgde vanwege wangedrag, waardoor de twee jongens uit een wanhoopsdaad zich verscholen in een elecktrischiteitshokje en geëlektrocuteerd werden.
Na deze gebeurtenissen ontstonden er spontane rellen tussen franse jongeren en de politie.
Op dit moment is de situatie kritiek, aan de kant van de politie heeft chrirac zich opgesteld
op een wit paard in volle leger uitrusting.
Aan de andere kant hebben clowns zich gevestigd, waarvan velen opgepakt zijn vanwege buitengewoon flauwe grapjes
Andere landen van de EU hebben hulp gestuurd voor de slachtoffers van de rellen.
Nederland heeft twintigduizend kilo jonge kaas gestuurd, Duitsland bier en worst
Spanje heeft gitaren gestuurd om de sfeer te verbeteren.
Nu naar onze correspondente in de veel te gevaarlijke buitenwijken van Parijs
hallo ik en roos en ik interview een jongen die liever anoniem wil blijven
We zijn hier in Parijs om de exacte reden van de rellen te onderzoeken.
Ik loop op dit moment naar een van de relschoppers om een paar vragen te stellen:
hallo, wij zijn van tv1, van het Franse nieuws, wij hebben een aantal vragen:
wat is nu de exacte reden van de rellen, en wat vind jij ervan?
nou, ik had op tv gezien dat we in 1789 een revolutie hadden, en dat zag er allemaal heel gezellig uit dus dacht ik dat we dat best eens kunnen herhalen.
Wanneer besloot je om aan de rellen mee te doen?
Nou, ik had mij auto geparkeerd in het centrum, en wat bleek nou! dat die parkeerplek voor stomme ouwe taarten was. toen kreeg ik een bekeuring van zo’n politieagent. dus leek het me wel redelijk om mee te doen en wat kapot te maken.
wat vinden je ouders daar dan van
mijn ouders die staan daar, ja die man met die aansteker, en die vrouw die bij de brandende auto staat. volgens mij zijn ze het wel met de situatie eens.
het is dus wel duidelijk dat de jongeren niet weten waar ze mee bezig zijn, de reden van de rellen is dus dat de jongeren een soort ideaal hebben mee gekregen uit de franse revolutie. ook is blijkbaar veel behoefte aan cultuur, de jongeren handelen uit verveling. de regering is nu aan het bedenken wat ze met die 20000 kilo jongen kaas moet doen, en waar ze al die worst en al het bier moeten laten. nu terug naar de studio.
tot zo ver het nieuw over de rellen. en dan nu het weer: kijk maar uit het raam.
kun je dit voor me vertalen...t is voor frans...thanx
beetje afwisseling ~:) ~;)Quote:
Originally Posted by Dutch_guy
hey-hey! Eu is terug... let's spam! ~:cool:
tegen wanneer moet dat?...je gebruikt ook de makkelijkste woorden en uitdrukkingen hé. ik zal zien als ik tijd heb en het zal ook niet helemaal letterlijk zijn als ik het doe want niet alle uitdrukkingen enzo kan je letterlijk vertalen...Quote:
waar is die fransman nu naar toe als je hem nodig hebt???
nee t hoeft niet helemaal letterlijk...t liefst voor deze maandag...maar woensdag is ook goed. als je dat niet haalt laat me dat dan zo snel mogelijk weten. :bow:
Ik denk niet dat het er in zit. druk voor school en heb wat dingen beloven te testen en maken voor EB wat nu ook wel druk is door de komst van de OB
en kan je ons misschien iets meer vertellen over die OB , GG ~D
bijvoorbeeld wanneer die uitkomt...~:rolleyes:
wel dat weten we dus zelf niet we zijn bezig met het maken van de OB maar er zijn zoveel dingen die allemaal geïntegreerd moeten worden, dingen die afgemaakt moeten worden getest,...
we zijn dus vooral bezig met het maken van de ob en dan moeten we dus nog es alles wat testen plus kijken of bepaalde dingen niet bij gewerkt moeten worden,...
Ik zou dus nooit een datum kunnen geven, zelfs Khelvan zou het niet kunnen geven maar laat ik je dit zeggen de ob is nog nooit zo dicht bij geweest. Het kan bij wijze van spreke morgen al (nu dat is niet zo hoor) maar even goed binnen 2 maanden al. maar waarsch. nooit zo lang. Het hangt allemaal af van hoe snel het gaat gaan en of er grote bugs enzo gaan zijn.
zo'n lang antwoord eigenlijk en nog weet je niks hé :). Bwa troost u wij weten het ook niet dus daar kunnen we je niet zo sadistisch mee uitlachen met de occultus daarentegen...bèhèh. Maar daar hoef je niet eens mee te beginnen daar rep ik toch geen woord over.
ik vind het al heel wat dat je serieus antwoord heb gegeven , had zelf geen antwoord verwacht namelijk ~:)
Bedankt voor de info in ieder geval
:bow:
hmmm kan iemand anders dat voor me vertale??? pleaaase...t is egt belangrijk en met mijn frans duurt t eeuwen
de volgende keer zeg ik niks meer ~:furious: ~;)
eigenlijk zou je niet van't nederlands naar het frans mogen werken je moet vanuit het frans al dadelijk beginnen te werken maakt het allemaal makkelijker en beter.Quote:
dat kan ik helemaal niet :S kk
nee da's veel gemakkelijker neem dat van mij aan mon ami.
ken je niet een vertaal programma...ik kan elke taal spreke wanneer ik in dat land ben...maar schrijven kan ik egt niet
dat zeggen ze allemaal.
ehm ja Balbelfish ~;p
dat werkt niet en je weet t...en ik zeg et en ik kan t
tridalei tridalei tridalei.
zeg jullie moeten eens terug spam lessen volgen, me dunkt!
ik kan maar eens in de 5 minute posten dus ik verspil men posts wel ff beter...hebbe ze me tog goed te pakke die mods
Hee m8s, lekker aan t spammen?...... mag ik meedoen ~D
t spijt me eu, ik heb al geen eens tijd voor mijn eigen huiswerk~:joker: ~D
bovendien is babelfish nog beter dan mn frans ~;)
hey ottos! ben je eindelijk member? ~:) mooi zo
[/spam]
laat maar t is al gebeurd
I don't like cookies mommy...:hide:
I likee the englishee
Hey! Hey! Divinus get you're dirty hands off me!
Rape! Rape! I am being attacked by a deranged pseudo zombie!
I wonder if a I can file a complaint to the Mods!
Hey, speak Dutch. you bloody english~;)Quote:
Originally Posted by Bopa the Magyar
wolowieko blubvop snikliuys? wororo bubili woki? dagsop floep munt chahik.
~:cheers: