Hallo Ich bien Britischen!
Oh bugger trying to be German or Dutch
Hello I am british!
Printable View
Hallo Ich bien Britischen!
Oh bugger trying to be German or Dutch
Hello I am british!
shut yo face bopa
nederlands praten of wegwezen. ~:)~;p ~:rolleyes: ~:cool: ~D
wat krijge we nou? een beetje twee dagen niet gaan spammen? ~:mecry: ~:mecry: ~:eek: ~:eek: ~:confused: ~:confused: :hide: :no:
kom terug jullie!~:joker:
[/end of post]
ik heb t te druk met school en me meisje dus...geen tijd...en te hoge floodcontrol nog steeds iets van 3 min
Tis toch wat, alt maar da gezjever!
Ik zal ook maar mn best doen om te spammen ~:)
Det artige med denne tråden er at tilnærma lik ingen kan vite om eg spammer eller ikkje dersom eg ikkje har med ordet 'spam' i spam-innlegga mine.
ja jij bent egt een topspammer...*kijkt naar postcount* :inquisitive:
Waar heeft Viking het over??~:confused: ~:confused:
Wat voor taal is dat
heb je het trouwes over mij met mn postcount?
Net nieuw account weet je, je moet erges beginnen
vikings of zo? ~:mecry:
Waarom praat hij dat dan hier? is hij niet nederlands ofzo. Waar slaat dat op ~:confused: ~:eek: ~:confused:
ottos niet zo bijdehand..mensen met 31 posts mogen eigelijk niet eens in mijn nobele spamthread spammen
... kijk eens naar mij... ik heb al in weken niet meer gespamd... het is al weken en weken geleden dat ik 1900 bereikte... maar nog steeds geen 2000
dus...hijs gwn te laag voor zon grote mond...het plebs moet zen bek houe en alles voor zoete koek slikken :P...grapje hoor Ottos
Eg har tenkt til å kapra tråden dåkas, så du har grunn til å frykte..Quote:
Originally Posted by Ottos
Nou dankjeQuote:
Originally Posted by The Stranger
yours is not to wonder why, yours is but to do and die
Gaaaap... :coffeenews:
die kende ik nog nie hoor
~;)
blah, blah? :weirdthread:
pas op jongens, het lijkt erop dat jullie het over iets hebben.. dan betekent het dat jullie aan het niet-spammen zijn.... aaaaaaaaaaah :eek: hellep!!!!!!! :eek:
[/end of spam for today]
oh, dan spam ik wel.
[spam]spam[/spam]
HAha Stranger is weer bezig lieve membertjes te pesten, hehe moest well ff lache toen ik dat las.
Respect voor jou hoor Ottos.
Iedereen is bij 0 begonnen.
:balloon2:
poeh, ik niet.~;)Quote:
Originally Posted by Dutch_guy
och ja, ze moeten wel eerst ff ontgroenen hé. maar kom het is tijd dat het vakantie wordt, dan kan ik m'n post count es terug een beetje gaan bijwerken~:) en gvd nu zit hier zelf al als een echt noob over een onderwerp te praten. @|_|_33|\| |_337 0|\|7|:|233|{7 |\|06!!!11!!!
okee dat gaat net ff te ver :hide: .
dus als een echte spammer:
mijn mama is heet!
whhhahahahhaha ja het word me te heet onder mijn voeten hiero...kk regen word helemaal gek
het was pas slecht met je als je die niet kende :PQuote:
Originally Posted by Ottos
HE jongens we blijven de Dutch Speaking Four he of maken we er 5 van ~;)
lol ~:)
wie zijn die vier dan? jij dus, Gertgregoor, Dutch_guy en misschien Drisos ofzo...?
Zal wel zeker
nee ik praat geen nederlands hoor! ik gebruik gewoon babelfish! zeer goede vertaal programma hoor! geen enkele fout in grammatica.
~:)
laten we hem gewoon tijdelijk als een groentje op proef zijn. nu hoe gaan we hem dopen? ~;)~D
ik denk dat ie eerst meer dan 750 posts moet hebbe en dan ook nog een proef....kijk wij hebben allemaal wat speciaals gedaan...maar Ottos moet zich nog bewijzen