Beirut toch, die grappenmaker. Mn ouwe vriend eey drisos? ~D
Duidelijke top 4
Printable View
Beirut toch, die grappenmaker. Mn ouwe vriend eey drisos? ~D
Duidelijke top 4
jij kan beter ook maar aan't spammen gaan zodat je duidelijk bij de top 5 gaat horen ~:whip:
(ik ben wel goed bezig vandaag!)
(187 posts!!!)
jaja, ok isgoed hoor ~D ~D
ik zal mn best doen
(nu 14)
Laat ik ook maar weer eens wat zeggen hier anders word ik straks nog ingehaald door ottos en dat moeten we niet hebben natuurlijk.
Anyway heeft het bij jullie ook zo lekker gesneeuwd? Hier in 't oosten lag het hele openbaar vervoer plat en alles. En de 10 km van school naar mn huis koste me gvd 2 uur in plaats van 40 minuten. Maar nu is het geloof ik wle weer aan het smelten.
Oja sta je trouwens al op de org map ottos?
Jah, hier lig ook nog steeds veel sneeuw, de wegen zijn wel al weer redelijk vrijgemaakt. en ik had al es gekeken naar die org map maar ik sta er nog niet op. Ik zal dat nog wel doen.
Oh, ik zie nu dat jij de org map hebt gemaakt... leuk ~:)
Ik heb me er nu ook opgezet.
Ach ja, ik doe zo af en toe ook nog wel eens wat nuttigs. Zolang het maar niet voor school is.
Oja wat ik nog was vergeten te zeggen: dankzij de hevige sneeuwval heb ik eergisteren voor het eerst in m'n leven sneeuwvrij gekregen!!11!!wootness!!11one!11! Alleen was wel fijn geweest als ze dat een paar uur eerder hadden bedacht toen er bijvoorbeeld nog bussen reden enzo. Maarja ze denken bij ons op school nooit aan de zielige kindertjes die 10 kilometer of meer moeten fietsen ~:mecry:.
Op zich lijkt het best raar als je een punt achter een smilie zet.
Maargoed om het ook maar eens even nergens over te hebben omdat dat blijkbaar zo hoort: spam spam spammerdespam lovely wonderful spam.
spamspam, IK WIL OOK SNEEUWVRIJ ~:mecry: ~D
spamerdespam.
wat ben ik tog een spammer heQuote:
Originally Posted by Gertgregoor
ottos regel een...groentjes mogen geen dubbelposts maken :P
BEIRUT YOURE THE MA...ERR THE DOG
jonge, wat praat je nou, ik heb nix van jou nodig ofzo, dus denk niet dat je de baas over mij bent, ik doe waar ik zin in heb. Dat jij zo nodig gezag wilt hebben ga dan iemand anders imponeren ofzo.
tutut...t is gwn deel van je "ontgroening"...ben je altijd zo snel aangebrand...ik ben ook maar aan t spammen...tulijk moet je doen waar je zin in heb en ik ga je ook niet tegenhouden
ik hou al op met plagen oke...je lijkt me wel een goede gast...heb je msn
Seg niet zo'n grote mond he jij, je hebt het wel even tegen een veteraan.Quote:
Originally Posted by Ottos
zo veteraan ben ik niet...en hij staat in zen recht...hij mag zeggen wat ie ervan vind en als ie t te ver vind gaan hou ik er mee op
Ik denk dat hij het over EU had.Quote:
Originally Posted by Leonin Khan
maar verdikke Ottos heeft alweer 4x gepost terwijl ik zwijg! dat wordt een versnelling hoger spammen of er is geen duidelijke top 4 meeeeer!
spam, spam, hijg hijg, spam, spam, spam~;)
Ha ottos, ik kan wel 2X posten jij vuil groentje!!!!
:gnah, gnah gnah:
btw: leonin khan je weet toch wel ook al is ottos hier nog niet zo lang dat hij wel al meer posts heeft als jij. Als je ooit goed wilt kunnen spammen zal je er toch iets tegen moeten doen!
Een veteraan... dus?... boei mij da??
Leonin Khan, ik PM je mn msn wel...
en ik kan ook 2x posten hoor, is echt nie zo moeilijk... en over die ontgroening, waarvoor wil je da doen, wil ik ergens bij horen?? Ik post hier gewoon en volges mij kunnen jullie toch echt niet een 'anti-ottos' thread maken, ik doe namelijk ook niks verkeerd.~;p
Dit is geen plaats voor samenzwering en spam. Ben aardig aan elkaar en voer de regels van Frontroom uit.
May I say Beirut I find your Dutch immensely amusing...~D Didn't know you spoke/read it though...Quote:
Originally Posted by Beirut
Goed werk!
En jongens, wel lief zijn voor elkaar he, anders moeten jullie mee naar Spanje.
Haha ~D
Beirut, you can just speak English too you know, I think we'll understand that a little better. ~;)
wow... I got quite scared when I saw that axe...
Beirut: YOU WILL BE ASSIMILATED!
again?: YOU WILL BE ASSIMIATED!
and if you didn't get it yet: YOU WILL BE ASSIMILATED!
once he's assimilated, he can turn frontroom into 'Dutch Room'. only dutch can post there, and 1 posts increases post count with 100.
leuke lijst, GG ~:) the_stranger is duidelijk de beste spammer
overigens, ik heb nog steeds niet de 2000 gehaald :(
Ik bedoelde inderdaad EU, maargoed vergissen is menselijk, kan iedereen gebeuren. En natuurlijk mag ottos zeggen wat hij er van vind. Vrijheid van meningsuiting enzo en deze draad is ondertussen zo nederlands geworden dat ik vind dat we ook wel de nederlandse wetten kunnen gaan gebruiken dus. Ehm ok dat sloeg even nergens op.Quote:
Originally Posted by Leonin Khan
Maar in ieder geval bedoelde ik het niet serieus en ik dacht dat dat ook wel duidelijk was maar misschien had ik er wat meer smilies in moeten zetten of zo, dus bij deze: ~:cheers:~:)~;)~;)~;p~:cool::bow:~;)~:)~:):charge:~:cheers:~:)~;)~D~D. Maargoed ik ga er maar weer eens vandoor :flybye:
spammerdespamspam
Meer spammen Drisos, nog maar 15... kom op, je kunt het... jah!Quote:
Originally Posted by Drisos
Leonin Khan en Umeu en de Stranger zijn een en dezelfde persoon
Leonin Khan is aardig
Umeu Normaal
en de Stranger is Evil
maar ik wil dit ff oplossen...want ik ben uit de frontroom gebanned dus gebruik ik LEonin...maar Ottos ik heb nix tegen je ofzo...t was gwn een slechte uit de hand gelopen grap...zoals dat bij mij heel vaak gaat
ff tussendoor...ik ben de beste nederlandse spammer van de org...en er zij maar 2 mensen beter...JAG en Craterus ~;pQuote:
Originally Posted by Gertgregoor
oh en GG we kappen ermee...ottos vind t niet zo leuk als we m plagen...en ik ging wel een beetje ver
MIJN EXCUSES nog een keer
Wo bu zhi dao ta men zai xie shen me...
Waarom ben je ook al weer gebanned ?
Denk dat ik het wel kan raden, maar goed ;)
:balloon2:
ja waarom? ik heb het helemaal gemist? (als ik moest raden was et spam ~;))
waarom mag je nog wel deze account gebruiken? (misschien omdat je postcount dan toch weer laag is... dus was het spam)
volgens mij is BKS ook goed... ik dacht dat die in de 7000 had ~;p bovendien is Gawain nog beter~:mecry:
nee ik maakte een grapje over nazi's