4000ste post (van buiten gezien dan) :balloon2:
Printable View
4000ste post (van buiten gezien dan) :balloon2:
Owwww Duitsland boycot Pillenboer de France, dat zouden er meer moeten doen! Laat die in en in verziekte sport maar lekker langzaam kapotgaan, of snel, hangt van de shot af natuurlijk.
gah!
Ik quote Bernard Hinault:Quote:
Originally Posted by Fragony
"Als een wielrenner iets teveel testosteron in zich heeft is de wereld ineens te klein, als Ronaldo na een jaar waarin hij niks heeft gepresteerd er ineens staat op het WK 98 dan is het niets dan lof."
Oftewel het is meer dan opgeblazen.
Wie zijn er de laatste tijd gepakt:
Ulrich, Basso, Landis, Hondo, Kessler en nu Sinkewitz ... en daarnaast bekennen veel renners doping gebruik in de jaren 96-98 (de tijd zonder echte leider en kanshebber, na Indurain, voor Armstrong).
Op de Olympische Spelen wordt ook altijd wel een mannetje of 5-10 gepakt, en die wordt toch ook nog uitgezonden?
Of neem Atletiek, al die korte afstandslopers, hoor je niks over. Om nog maar niet te beginnen over Honkbal.
Het is overdreven, niks meer dan dat, in elke sport wordt gebruikt, wielrennen heeft gewoon een strikter controlebeleid, wees blij, Out-Of-Competition controles werken.
Bovendien heeft dit geval niks met de Tour te maken, het is van 8 juni.
Lekker genuanceerd weer, wat is daar nou leuk aan :no:
Ik heb gelijk jaQuote:
Ik ben er zeker van dat er dit jaar een chinees de tour wint namelijk de heer:Quote:
Spoiler Alert, click show to read:
Soms is gelijk hebben gewoonweg niet genoeg, helemaal als het wielrennen betreft. Niet zozeer een sport, eerder een anale fixatie op wielen.
Een waarheid als een koe, m'n beste.Quote:
Je moet niet zozeer gelijk hebben in deze wereld, je moet gelijk krijgen.
en niets is gratis... dus je moet er geld voor geven... dus als je iets wil krijgen dan moet je betalen, maar als je mensen betaald om de waarheid te krijgen dan ben je strafbaar... dus je moet mensen omkopen voor de waarheid om vervolgens de bak in te gaan... wat een zieke wereld
The stranger gaat weer 'diep'.
mond dicht GG! Ik ben hier de baas!!
Jij moet je muil houden, visbuffet! Ik ben hier nog altijd de slaaf hoor!
Par ko te vispār iet runa?
Gert overmorgen in Wenen.
Ik morgen in Duitsland...en zondag in Italie :cool3:
~:wave:
Fijne vakantie Krazelic, hoop dat het weer daar wel een beetje meewerkt :holiday:
Moeders sluit uw breezah's op :beam:
Fijne vakantie GG en Kralizec ~:wave:
Mogen liters alcoholishe dranken, zonnig weer en een lekker vakantieliefje jullie deel worden.
bleugh... alcohol... ga je gekke dingen van doen... bleugh... gekke dingen gedaan gister... jaMmer genoeg heb ik er geen spijt van... :S bleugh...
Gevalletje wat doet die afzichtelijke lillende vleeshomp in mijn nest?
Maar goed eens even wat anders. Huis is nog steeds niet af en er moeten hier en daar wat meubels komen want alleen een vloer is ook zo plat. Dus hoppeta naar Naarden, had tip gekregen dat er mooie spullen te koop waren. GODALLEMACHTIG. Degene die me die tip gaf mag ook tweemaal per week geleegt worden net als mijn kliko, wat een afzichtelijke troep. Iemand moet die mensen eens uitleggen dat Jan des Bouvries GEEN mooie spullen maakt, wat een a la Gordon pretentie-starterspakket. Zelfs een afdeling B&O (brengen en ophalen), je weet wel die veel te dure meuk die altijd maar dan ook altijd kaput gaat. Echt zo'n plek waar loterijtokkies heen gaan om uitgelegt te krijgen wat smaak is.
GAH. Ik ben veel te elitair voor de elite lijkt het wel.
Vuile breezers booh!Quote:
Anyway 't is voor deze avaond. Niet leukers dan een ganse nacht en halve dag in de auto door te brengen. Gelukkig een paar magazienes mee, gitaar (jup dat lukt zelfs in de auto) en andere spullen.
Het is hier maar stillekes de laatste tijd. Met al die vakanties tegenwoordig. Ze moesten dat afschaffen. Werken moeten ze doen. Die luie jeugd van tegenwoordig.
Nouja zeg, ik ga over 2 weken hard aan het werk, studie heet dat dan, in m'n vakantie.
En dat is zwaarder werk dan een advocaat ooit zal doen ~D
Luie kantoorbaantjes
Advocaat, advocaat, ik werk bij een notaris, als licentiaat notariaat (ik denk volgend jaar of het jaar daarna mee te doen aan het examen voor kandidaat-notaris. Als ik daar door geraak, kan ik hopelijk snel associëren :2thumbsup: In Nederland zou ik al kandidaat-notaris zijn, maar in België vinden ze het, na een slordige 60 à 70 examens aan de unief, nodig om er nog ééntje bij te doen, in feite twee, een schriftelijk en een mondeling. Bwah. Examens, altijd al een stom systeem gevonden.), dat heb ik nu toch al een paar keer gezegd.Quote:
Originally Posted by Stig
Voor onze Angelsaksische vrienden is er misschien geen of nauwelijks verschil, daar ons werk ginds door solicitors wordt gedaan, dewelke min of meer gelijkstaan met advocaten, dus hen wil ik het wel nog vergeven.
Maar Nederlanders zouden het verschil tussen een advocaat en een notaris toch moeten kennen.
Allemaal een pot nat, het verdient allemaal 20x zoveel als ik ooit zal verdienen
Ik ben het met je eens dat we allemaal te weinig verdienen. Notarissen, advocaten en archeologen aller landen verenigt U en eist een gigantische opslag. Gedaan met dat profitariaat :whip: Opslag! Nu!Quote:
De drentse hei is immers niet de Vallei van Koningen. Maar goed, een notaris, weet wat alles kost maar van niks de waarde. Advocaat, best te doen met wat ijs.Quote:
gaan we t ook nog over normale dingen hebben... :P
Zoals daar zijn.... ? :inquisitive:Quote:
Originally Posted by The Stranger
Reik eens n gespreksonderwerp aan m'n beste.
In plaats van te zeuren en bij de pakken te blijven zitten zou je beter dat luie achterwerk van jou eens opheffen en er iets aan DOEN!
Vooruit, actie ! Voer een "normaal" gesprek :whip:
Een normaal gesprek met mannen?
Bier of auto's? Wat wil je?
Laten we het hebben over de laatste Flair...Quote:
Welk artikel?Quote:
Originally Posted by Andres
Wel, over dagboek van een gigolo zullen we het maar niet hebben, daar dit mogelijks de forumregels zou schenden.Quote:
Originally Posted by TosaInu
Hmmm, er stond wel iets in over de "nieuwste datingtrend": stoppen ze een 50-tal singles in een vliegtuig waar ze met mekaar kennismaken. Men verwisselt om de 3 minuten van plaats zodat iedereen iedereen heeft ontmoet op het ogenblik dat het vliegtuig landt. Na deze "speed-dates" op het vliegtuig, maakt iedereen een beoordeling op en moet ie een lijstje met favorieten maken.
Daarna gaan ze de stad in waar ze allerlei "leuke" activiteiten doen + volgt er een "romantisch" diner. Daarna gaan ze allen samen op stap en keren ze terug.
Interessant hè?
Nee... laten we het hebben over de wonderbaarlijke manier dat roofvissen de breking van het licht berekenen en succesvol een prooi boven water kunnen vangen.
In welke Flair stond dat?Quote:
Originally Posted by The Stranger
Of stond het in de Libelle?
Bah, Libelle, zo'n stom tijdschrift. Geef mij maar de Flair.
Oh, gewoon een orgie dus?Quote:
Ik vond het voorblad waar in het groot "vagina schaamte" stond wil lichtelijk amusant. Het artikel is waarschijnlijk wel minder....Quote:
Originally Posted by TosaInu
Get over it !
Blijven een beetje vleeswonden
lol @ Fragony.
Anyway, guess who's back? Back again...
Jawel frikandel, wenen was best wel lachen. Mooie gebouwen en wat er rond liep was ook niet zo mis. ~;)
Wenen is gaaf, vooral die vergulde dakeikels die je overal ziet, lekker barok allemaal. Wenen is de suikertaart van europa.
Wenen is inderdaad niet gekreukt.
Man, man, man, waar is de tijd naartoe.
In een nostalgische bui eens wat op zoek gegaan naar retro house, techno en dergelijke.
Iemand fan?
Voorbeeldjes:
First Rebirth
Een compilatie
WARNING: title of the particular song might be offensive, but hell, this is one great track!
Afflito - Fiocco (jammer genoeg geen al te beste kwaliteit)
Fiocco vs. Kosmonova - Celebrate (live versie, geen al te beste)
Bonzai Channel One
Belgium Jump!
Krid Snero - White line
Energy 52 - Café del Mar
Hmmm, is er eigenlijk al een retro house/trance/techno draad?
Die blijft goed, top nummer.Quote:
En nee, zo eentje is er nog niet, als ik het goed heb :yes:
:balloon2:
Er was wel ooit eens een thread die de naam droeg :"Belgians knwo how to party" met youtube jumpers. Maar niks retro jump ofzo.
Doet me denken aan de tijden van Daboytommy en TnT (al wie dan niet springt, oei.)
Quote:
Originally Posted by Dutch_guy
Bij deze...
Laten we de Org aan het dansen krijgen!
Ben nu terug helemaal in de jaren 90. Voel me weer jong... ~;)
//pinkt traantje weg, NOS-TAL-GIE!
Meer van de techno hedentendage, maar vroeger was ik kaalkopje-extraordinaire. Heel wat leuke herinneringen aan, ook wat minder leuke. Nu een beetje gekaapt door neo-nanny's jammer genoeg, laatste keer dat ik naar een hardcorefeest ging werd ik begroet met een speech van Hitler begeleid met harde beats. Tja......
Er was een tijd voor de neos in harcore ? Moest leuk zijn. Ik herinner mij nog al te veel mensen die de binnekant van hun bombers vol met hakenkruisen zetten en zelfs enkele die het nodig vonden om zo'n hakenkruis in zichzelf te kerven...Quote:
Ik had wel de indruk dat die vorm van jeugdcultuur hier zo goed als uitgestorven is, de hardcore freaks van het moment zijn meer wat we vroeger wel eens als 'johny' aanduidden.
Veel bravoure, denk niet dat het echt nazi's zijn, hardcore heeft natuurlijk van nature veel satanische trekjes. In belgie is het wel wat erger met die schattenbouten, zie hier nooit hakenkruizen of zo, kan me in Amersfoort een belg herinneren met een swastika-tattoe en die is er toen afgesneden door lokale motormuizen. Kon er maar weinig medelijden mee hebben, ben maar doorgelopen.
Die neonazi's hadden weinig met satanisme te maken. Het was natuurlijk voor een groot deel pose en stoerdoenerij. Er was in die tijd ook een kleine 'oorlog' (gelukkig zonder al te veel slachtoffers, meestal gewoon wat vechtpartijen) tussen de gabbers en de marrokanen (en alles wat er op leek), of dat nu oorzaak of gevolg van die neonazi praktijken was weet ik niet.Quote:
Het hielp natuurlijk ook niets dat al die lieve gabbertjes 24u per dag stijf stonden van de pep, niet bepaald bevorderlijk voor het goede humeur.
We noemen het hier Lonsdale jongeren, omdat ze graag in dat merk lopen. Het is tamelijk onschuldig eigenlijk, de harde deftige kern van nazi's kan ze ook wel schieten. Het zijn irritante mannetjes die meestal laag zijn opgeleid en vaak racistisch zijn maar ik denk 90% meeloperij. De aandacht voor deze groep is altijd als een een soort tegenhype op me overgekomen.
http://www.minbzk.nl/contents/pages/...egistreerd.pdf
Veel geschreeuw weinig wol
Yup Frag je hebt gelijk, ooit had je de gabber-scene, onschuldig. Daarna werd dat eigenlijk overgenomen door de Lonsdale-jongeren, waarschijnlijk puur omdat die het er wel stoer uit vonden zien.
Het leuke is nog dat je die Lonsdale jongeren veel meer in de kleine steden en dorpen vindt dan in Amsterdam of Rotterdam, tuurlijk daar zitten ze ook, maar anders.
Ik denk dat ze pas naar ons is overgewaaid nadat ze besmet is geraakt. Spijtige zaak misschien, al herkende je zo wel direct de eikels op straat :laugh4:
Hallo,
Dit is de voorkamer, niet te veel afdwalen graag.
sorry :shame:
En een doodse stilte valt over het anders zo bruisende TYOLT'je.
Zal aan het succes van de retro thread liggen. Al die filmkes zoeken en links posten, daar kruipt tijd in zulle. Als ge dan nog eens uw portieQuote:
Originally Posted by Moros
onzinwaardevolle bijdragen moet posten in de spreek je eigen taal draad...
Ma bon, je hebt gelijk, dit pareltje mag niet verwaarloosd worden. Lanceer eens een goed onderwerp. Alles kan, alles mag, behalve de formatiegesprekken en al zeker niet de Belgische communautaire kwesties. Als ge dat doet, ga ik rechtstreeks naar Hertoginnedal om Mangain z'n kousen af te trekken en zijne nek in te smeren met curry ketchup!
T zal rap gedaan zijn met dat gezever daar. K hoor het hem al zeggen: "Oh non, pas avec curry ketchup!" Sidderen en beven zullen ze ginds.
Curry Ketchup? What a waste...
Maar ja, er moet mayonaise bij de fritten gedaan worden, niet waar?
Welke film moet ik in de bios gaan kijken? Ik ga een dezer dagen maar ben niet zeker van de film. Iemand een aanrader. Ohja niet Transformers. Wat je ook mag zeggen, wie die film gaat kijken verdient een kroegentocht met Daerden! En da's niet niks weet ik van horen zeggen.
Ja jong, die film gaan bekijken was wel het laatste wat in me opkwam, maar nu hebt ge het wel heel verleidelijk gemaakt... Mezelf een stuk in mijne frak gaan drinken met niemand minder dan den Daerden. Ge zou voor minder ne slechte film gaan bekijken.Quote:
Originally Posted by Moros
Ach zo slecht was Transformers toch niet? Geen verhaal natuurlijk en acteren laten we ook maar even achterwege, maar die robots en Fox zagen er toch wel :jawdrop: uit...
Die Hard 4 is nog wel de moeite als je er fan van bent
Transformers... ik hou er gewoon niet van... net als Fantastic 4... hou ik ook niet van... :P zijn er nog goede films in de bios nu?
The simspons?
The Simpsons, nu dat was pas een teleurstellende film, ik kan niet zeggen dat ik ooit gelachen heb. Enkel bij Spiderbig een glimlach.
Ik ben gisteren nog eens naar Ocean's 13 gaan kijken.
is die goed?
Niet zo goed als de eerste Ocean's, maar degelijk. Er zitten zeker grappige momenten in.
Stig, heb uw hulp nodig, jij hebt vast wel ergens een databaseje ergens daar op de lopende band met info over opgravingen en andere locaties rond amersfoort, vriend van me is hobbyafstoffer en ik had belooft te vragen naar interessante plekken om de piepstok boven te houden.
De enige vindplaats uit Amersfoort die ik zo kon vinden was de Leusder Heide, waar een aantal vuursteenbijlen zijn gevonden.
Met een metaaldetector op zoek naar vuursteen, jij komt er wel alleen op enthousiasme :laugh4:
Bij Hoevelaken gisteren nederzetting van +/- 1000 voor christus gebliept, daar was ik eigenlijk meer naar op zoek, paar munten en een stempel maar verder weinig, etters zijn hem voorgeweest. Moet daar ergens op de uni wel wat meer te vinden zijn.
Voor munten enzo moet je bij mij niet zijn, de boeken die ik hier heb liggen gaan allen over vuursteentjes.
Meh, dit doet me denken aan die keer in Turkije. Waren we daar één of andere ruïne aan het bezoeken, komt er daar een kerel op ons af met muntjes: "These are real, I found them here. At least 2000 years old." Ja, tarara. Toen ik hem vriendelijk trachtte duidelijk te maken dat het mij niet interesseerde wegens 0,00 % geloofwaardigheid begon hij over "Human bones. Real! Follow me, I'll make you special price". :inquisitive: Vermits ik ook niet geïnteresseerd was in zijn "human bones", zijn we maar gaan lopen. Hadden geen zin om te eindigen als nieuwe koopwaar.
Rare jongens ginder :inquisitive:
Kan maar zo zo zijn hoor, munten worden heel veel gevonden, de meeste zijn bijna niks waard. Musea kopen/verkopen ze nog net niet per kilo, moet wel een heel gaaf exemplaar zijn wil het echt geld opbrengen. Geld met eigenlijk bijna alles, ik heb bijvoorbeeld thuis een romeins parfumflesje van circa 500 voor christus, meer dan 50 euro doet hij niet.
Een volledig talent zal nu nog wel wat waard zijn, niet?
Een parfumflesje van 2500 jaar oud. En nog steeds geen nieuw gekocht? Die spreekwoordelijke HollandseQuote:
zuinigheidgierigheid toch... :no:
~;)
Ik ben geen kenner. Waar het meeste geld in omgaat is antieke wapens, heb een paar antieke krissen uit Indonesie en die zijn goud geld waard. Mijn favoriete item is een hybride boksbeugel, met mes, en revolver. Dat is pas overkill, konden ze vroeger wel chique wapentuig ontwerpen :yes:
HA andres gewoon jaloers!
Als je nou een coole naginata had...
Kekke dingetjes maar echt oud japans spul is onbetaalbaar. Echt japans spul is zowiezo onbetaalbaar, zit heel wat werk in zo'n unit.
Daarom zou het wat geweest zijn moest je er een gehad hebben. Kinky shit ouwe.
welk gedicht in de contest vonden jullie het beste? en als je nog niet gevote heb.. DAN MOET JE NU GAAN :whip: