-
Re: The talk your own language thread
Quote:
Originally Posted by doc_bean
Geen regering, geen belastingen !
Maar we hebben een regering.
Voor "lopende zaken"...
Wat "lopende zaken" dan weer mogen zijn, mag Joost weten. T zal in elk geval gene vette zijn, vermits de meeste zaken in België "tergend traag voortkruipende zaken" zijn...
-
Quote:
Originally Posted by Andres
Maar we hebben een regering.
Pfff, wat zijn we humorloos geworden op onze oude dag ...
-
Gaan we ook eens pronostiekjes wagen?
ik ga voor 23 oktober.
-
Ik gok op herverkiezingen en of er dan ooit nog een nieuwe regering komt ?
Hmmm doe mij maar 29 februari.
-
HOLLAND HOLLAND :balloon2: :balloon2:
2-0 yay. Beetje muffe bedoening maar wel gewonnen.
-
Juist, die Van Basten mogen ze er van mij wel uitgooien. 2-0 tegen Bulgarije, dat mogen er wel 4 meer zijn.
Dat doelpunt van Van Nistelrooij was zijn enige beetje fatsoenlijke actie in de wedstrijd, daarvoor liep hij alleen een beetje in de weg. En de verdediging is een aanfluiting.
-
Zo slecht is van Basten toch niet? Hij heeft in relatief korte tijd toch een fris team van de grond gekregen met veel nieuwe gezichten, en zo slecht zijn de resultaten niet.... Hij drukt zich soms wat ongelukkig uit, media-authistisch bijna, maar hij haalt wel de punten binnen.
-
Hij maakt een grote fout.
In elke oefeninterland stelt hij 63 nieuwe spelers op. Je moet juist met een team dooroefenen. Het hele elftal is niet op elkaar ingespeeld door deze ene fout.
Kijk naar sporten als hockey, honkbal en elke andere teamsport. Ze spelen steeds met een vast team, dat goed op elkaar is ingespeeld, en stopt er iemand, of is iemand serieus uit vorm dan roep je een andere speler op. Je moet gewoon een vast team van 15 spelers neerzetten dat goed op elkaar is ingespeeld. Kijk naar de verdediging, dan zie je wat het probleem is.
Of gister naar Van Nistelrooij, die alleen maar in de weg loopt, omdat Van Persie en Babel andere speelstijlen hebben.
En ja, hij haalt de punten binnen. 2-1 tegen Albanie, en we verloren zelfs van Zwitserland.
Kijk naar de Nederlandse namen in het internationale voetbal:
Voorhoede: Van Nistelrooij (een van de beste spitsen van ManU ooit), Kuijt, Babel, Robben (ookal struikelt hij vaak) en Van Persie.
Middenveld: Van Bommel, Seedorf (beste middenvelder van de Champions League), Sneijder (oke, ik vind hem slecht, maar hij is toch verkocht voor 26 miljoen), Van der Vaart (nog eentje die ik slecht vind maar hij houdt wel HSV in de Bundesliga).
Achterhoede: In potentie een paar goede verdedigers, maar absoluut niet op elkaar ingespeelt.
Doel: Van der Sar (een van de beste ter wereld).
Tegen Albanie moet zelfs onze verdediging goed genoeg zijn, en de voorhoede moet er minstens 5 maken.
-
Team moet altijd even indraaien, maar je hebt wel een punt.
-
Quote:
Bedankt voor deze nuttige bijdrage :bow:
Is 't daarvoor dat ge nen edit-knop nodig hebt? Voor t geval ge een 'm' teveel of te weinig zou geschreven hebben? Is "hmmmm" wel met een h?
EDIT: een 'm' te weinig.
kappen nu :furious3: :whip:
-
Ik had het al gezegd maar laat ik het nog een keer doen: voetbal is al vele jaren slecht. Nee nee, erger dan gewoon slecht... vreselijk slecht en onwaardig om aandacht te krijgen.
En over Van Basten... hij moet weg, het is simpel, en ze moeten een andere coach installeren die superieur is (tegenover hem) als die te vinden is. Als Basten een goede coach is (geweest), dan ben ik misschien een paard. Stig zegt goede **** die waar lijkt te zijn.
Pah, voetbal. Door de steeds slechtere kwaliteit zou het voetbal dat kennen nationaal en internationaal allang verboden moeten zijn geworden... al verdomde jaren lang. In sommige gevallen is het nog goed, maar kijk vooral naar.... arrrgh, laat maar.
In ieder geval: 'Basten moet weg. En die verdomde voetballers verdienen teveel. Gaat het nog om voetbal of gaat het alleen nog maar om geld dat het brengt?
Als ik aan de macht was, als ik de god van de wereld was, dan zou er niet eens voetbal meer bestaan omdat het zo slecht is geworden en te commercieel! Verdomde geldwolven. Tegen de muur met ze.
-
Van Basten is een goede coach, maar hij is geen Hiddink of Michiels. Hij is meer van het niveau Van Gaal (die ik helemaal niet zo goed vind).
-
Ik vind Beenhakker wel een toffe peer. Alleen een enge naam om te horen voor een voetballer. Klinkt alsof ie direct zijn hele ploeg het ziekenhuis in traint.
-
-
Quote:
Originally Posted by Stig
Van Basten is een goede coach, maar hij is geen Hiddink of Michiels. Hij is meer van het niveau Van Gaal (die ik helemaal niet zo goed vind).
er zijn wel veel mensen die jij niet goed vind... en het viel me op dat ze allemaal en relatie hebben met ajax... rara :P:juggle2: :2thumbsup:
-
Hiddink zou wel weten hoe hij ze moest aanpakken. Hij is een superieure coach.
Het bleek dat Van Basten al vanaf z'n installatie als coach weinig waard was. Ja ja, hij moet ervaring krijgen, oefenen, en zo, maar het is genoeg geweest. Hij zou er niet eens in de eerste plaats moeten zijn. Hij is simpelweg kaputt, zoals de Duitsers het zouden zeggen. Uiteindelijk is het effectiviteit (en mooi voetbal) waar het om gaat, en dit heeft hij niet bereikt. Hij mag dan wel een goede voetballer geweest zijn in het verleden, maar als coach... Als ik nog één wedstrijd van ze zie en ze spelen slecht, ...arrrrgh, geef me maar die cyanidepil!
Kijk hem nou. Hij heeft het nog steeds niet onder de knie na hoelang al? Wat? Lang genoeg? Precies ja, lang genoeg. De verdomde schlemiel. Zijn functie zou niet coach moeten zijn maar "oude gerespecteerde voetballer die in voetbalprogramma's, uitzendingen, en zo, meepraat als een criticus of iets dergelijks." En voor mij is-ie één van die typische Nederlanders die weer interessant doet wat z'n functie ook is. En dat zeg ik van het land waarin ik geboren en getogen ben :P
Als je iets doet, doe het goed of doe het niet of leer het binnen een acceptabele tijd. Na een bepaalde tijd wordt het teveel en moet-ie gewoon verdwijnen. Ik ga kijken of ik een aanslag op hem in beweging kan brengen: de middelen zijn er :laugh4: Okee, ik heb genoeg gepoost hier nu :)
(Voor de mods voor de zekerheid: die opmerking over een aanslag is niet serieus.)
-
Quote:
Originally Posted by The Stranger
er zijn wel veel mensen die jij niet goed vind... en het viel me op dat ze allemaal en relatie hebben met ajax... rara :P:juggle2: :2thumbsup:
Ajax is veel te overschat.
De laatste 10 jaar is er maar een goede Nederlandse club geweest, PSV
-
Latest news: strange virus infecting only dutch languaged nerds has spread arround the world. Resulting in the death of all dutch geeks, all over the world.
Even the ever spamming geek überlords from the TYOLT.
Google v - 0.2% === Microsoft ^ + 1.2% === Crap.inc v - 100.23% === British national bank ^ + 0.3 ===
-
Wat is dit nou? Zijn er daar soms echt mensen aan dood gegaan, het is hier wel erg stil
-
ik ga genadig mijn eigen onzin geloven. Voor zover ik dat nu al niet doe...
-
He, BHC Warman, Ich bin nicht von der Schweiz, aber ich habe Deutsch seid 6 Jahre studiert. Du bist von der "Deutsche Part" der Schweiz?
Für die Anderen, ich wollte es ändern, dass Nederländich nur gesprachen war.
-
Duits? Nu beginnen ze hier al Duits te praten. Ik ken ook een beetje Duits:
Wie heisst das auf Deutsch?
Das heisst Salat!
Wie heisst das auf Deutsch?
Das heisst Spinat!
Und das sind zwei eier
und das ist Thee,
Und das ist ein dinges
und das Café!
Nie slecht, nie slecht, al zeg ik het zelf.
-
Het enige wat ik kan is een tekstje opzeggen, dat we ooit geleerd hebben in dat een uur in dat ene jaar duits. Om een of andere reden onthoud ik van die zinloze dingen. Dat en een paar stukjes tekst van Rammstein. Maar dat is backroom material...
-
Duits, ach ja, Deutsch.
Schöne Sprache, sehr schön.
Jeden tag sollen wir Deutsch reden.
Eventjes serieus nu, Duits is een pracht schone taal, het klinkt zo heerlijk militairistisch.
Achtung!!! Jawohl!!! Alle ausradieren!!! Schnell Schnell, da unten, da unten!!!
-
Stig, du bist correct. Deutsch is einfach, und es ist die beste sprache um befehlen zu geben,
Setz dich, schweinhund!
Hör damit auf, du vollidiot!
Das ist verrat, ich soll dich jetzt eliminieren!
Hmmm.. the sentences aren't too nice.. I must be influenced by 'der untergang' :sweatdrop: :embarassed: when I think of 'deutsch' i think of the movie :S
-
Hoogduits is prachtig. Ben al helemaal dol op de duitse taal, iets als bijvoorbeeld 'mein liebe', het heeft gewoon melodie. 'salonfähig'..... zo raak en zo'n ontzettend mooi woord, moet natuurlijk wel goed uitgesproken worden, anders gaat het erg snel van deftig naar schreeuwerig.
-
Nooit echt gek geweest op Duits. Doet me waarschijnlijk teveel aan van die oubollige Duitse televisieprogramma's denken waar ze de ene schlager na de andere afhaspelen.
Geef mij maar Engels en, zowaar, Nederlands.
Des goûts et des couleurs, on ne dispute pas...
-
Ongelooflijk genoeg moet ik Andres' mening delen.
-
Er is genoeg voor iedereen. Maar Duits kan inderdaad erg lelijk zijn, maar wanneer correct uitgesproken is het de taal van Goethe en Kant.
En ga eens stemmen ook al bent u vlaams.
http://www.geenstijl.nl/mt/archieven/1030451.html
Vrouw met oranje shawl moet winnen :beam:
-
MUHA ik word oom, mijn zusje gaat onbevlekt ontvangen. Daar ga ik als broer tenminste vanuit anders is het gedaan met mijn familie-eer.
:balloon2: :balloon2: :balloon2: :balloon2: :balloon2: :balloon2:
-
Quote:
Originally Posted by Fragony
MUHA ik word oom, mijn zusje gaat onbevlekt ontvangen. Daar ga ik als broer tenminste vanuit anders is het gedaan met mijn familie-eer.
:balloon2: :balloon2: :balloon2: :balloon2: :balloon2: :balloon2:
Van harte proficiat Ome Fragony ~:cheers: :cheerleader: ~:cheers:
-
Quote:
Van harte proficiat Ome Fragony ~:cheers: :cheerleader: ~:cheers:
Dank je :yes:
Erg gaaf dit, hoe zit het met jou hup aan het werk en kom terug bij 100 kilometer.
-
Hola, Buenas Diaz como usted? bien.
trying out my spanish skills lol.
-
Kein Warmaster, ich spreche Deutsch das gut nicht. Ich bin von Amerika, das SPANISCH 1 in diesem Jahr nimmt.
-
Entonces, estas mejor en espanol que en aleman?
-
Español sólo empezado 1 hace pocos semanas, en el grado décimo, sabe sólo unas pocas frases, sabe los números hasta 30, y el material,.
-
-
Quote:
Dank je :yes:
Erg gaaf dit, hoe zit het met jou hup aan het werk en kom terug bij 100 kilometer.
Er wordt aan gewerkt, maar voorlopig zonder resultaat. Nog lang niet in het stadium waarin we ons zorgen hoeven te maken echter (duimen maar).
Intussen wel naarstig op zoek geweest naar een huis, met fatsoenlijke tuin (altijd leuk voor kinderen) én hebben iets fatsoenlijks (en betaalbaars) gevonden :2thumbsup:
-
Warman, sabes màs que yo cuando estaba a este punto.
-
Warmaster, usted sabe que acabo de utilizar un traductor, desde que yo no soy que avanzo hasta ahora.
-
Eh, okay, solo queria saber cuanto sabes.
-
Och, als we maar gewoon lekker voortdoen met Nederlands praten, zal het vanzelf wel overgaan zeker?
De anderstaligen zijn vanzelf gekomen, ze zullen vanzelf weer weggaan...
Zo dacht een vroegere Belgische minister ook over de staatsschuld: "Besparen? Waarom? De staatsschuld is er vanzelf gekomen, die zal vanzelf wel weer weggaan..."
-
Zo dacht één voregere Belgische minister?
...
Oh ja Frags, gefeliciflapstaart.
-
Dank dank. En tja Belgie, ga toch afsplitsen en voeg u bij ons, zijn we de zevende economie van de wereld. Een verenigde Nederlanden met Brussel als hoofdstad, klinkt goed toch? Allebij de grote havens, 6 universiteiten die tot des wereld's beste gerekent worden, allemaal precies zoals het hoort te zijn dunkt mij.
Dietsland for teh win.
-
Maar waarom zouden Nederlanders in Antwerpen investeren? Of Brussel als hoofdstad willen, ze spreken daar toch allemaal Frans. En niet te vergeten, waarom zou Vlaanderen, dat klaagt dat er niet genoeg naar haar geluisterd wordt in Belgie, -waar het uberhaupt een meerderheid van de inwoners telt- een minderheid in Nederland worden? Doesn't make any sense.
-
Vlaanderen is al lang niet meer ons debiele broertje, het zou echt iets toevoegen, met name qua innovatie en educatie. Er zullen wat dingen weggepoetst moeten worden en dat gaat geld kosten maar dat doe ik graag. We investeren al in Antwerpen, het kost ons erg veel geld om de schelde uit te diepen zodat de grotere schepen Antwerpen kunnen bereiken, Antwerpen is geen directe concurrent van Rotterdam omdat zowel Rotterdam als Antwerpen gewoonweg tot hun nek in het werk zitten. Deze twee havens samen, de ultieme poort tot europa waarmee we zoals ik al zei de zevende economie van de wereld worden. Een hoofdstad in Vlaanderen puur als handreiking om de traditioneel koppige vlamingen tegemoet te komen, jullie zouden niet ons worden maar anderson, nuance voor fijnproevers natuurlijk, maakt het uit. Hoeft niet brussel te zijn, Antwerpen is ook goed, toch al twee keer zo groot als Amsterdam dus een goede keus. Vlaanderen in zijn uppie zal het ook wel redden, maar als we samen, als 1 land opereren zijn we enorm. Jullie zullen geen minderheid zijn maar een partner, vergeet niet dat we een overlegcultuur hebben.
-
Sorry frag, de gemiddelde Vlaming zit liever met de walen opgeschept dan met nederlanders vrees ik.
-
Quote:
Originally Posted by doc_bean
Sorry frag, de gemiddelde Vlaming zit liever met de walen opgeschept dan met nederlanders vrees ik.
Wat erg dom is, maar ja dat is waar, maar dat is puur koppigheid en als we het machtscentrum verplaatsen naar Vlaanderen dan worden ze misschien wat softer. Vlaanderen zit nu economisch op het niveau van onze 'mindere' provincies, maar is eigenlijk al zo ontwikkeld dat het binnen no-time onze rijkste kan worden met een grammetje goede wil hier en daar. Ik snap dat het door onze historie lastig is, maar een rationeel mens handeld uit eigenbelang, en wat dat betreft hebben we heel wat aan elkaar. Wat ben je liever, trots in de marge of gewoon ongelovelijk rijk en ontwikkeld? Jullie hebben jullie pubertijd gehad, pappa zegt grow up.
-
Sinds wanneer waren wij het debiele broertje dan? :p
En Vlaanderen staat economisch toch aan de wereldtop, en qua onderwijs enzo scoorden we toch vaak even deftig als NL?
-
Quote:
Originally Posted by Conradus
Sinds wanneer waren wij het debiele broertje dan? :p
En Vlaanderen staat economisch toch aan de wereldtop, en qua onderwijs enzo scoorden we toch vaak even deftig als NL?
Qua onderwijs beter zelfs, maar economisch zijn jullie een dwerg vergeleken met ons, en dat komt voornamelijk omdat jullie de walen moeten onderhouden. In mijn constructie zijn jullie degenen die (even) onderhouden moeten worden en kunnen jullie echt eens bloeien zonder dat het paard extra beladen moet worden zodat de ezel het allemaal bij kan houden. Vlaanderen hoort rijker te zijn dan ons, en met, ik zeg niet onder, word het het meest ontwikkelde stukje grond van Europa en wij met zijn allen het meest succesvolle volk van Europa. Wie zegt er nou nee tegen een zak geld?
-
De economie is minder dan jullie, maar wij hebben wel fijn meer geld op de rekening en grotere huizen. Dus rijker zou ik nederland wel kunnen noemen, de nederlanders daarentegen niet.
-
Onze economie overleeft tenminste een loonbelasting van 55%, terwijl jullie amper met 40% zitten, pffffffff.
-
Quote:
Originally Posted by Moros
De economie is minder dan jullie, maar wij hebben wel fijn meer geld op de rekening en grotere huizen. Dus rijker zou ik nederland wel kunnen noemen, de nederlanders daarentegen niet.
Zit wel wat in, omdat het hier zo druk is zijn de huizenprijzen erg hoog, trekt zeker de levensstandaard wat naar beneden. Maar het is geen kwestie van beter of niet beter alleen groter en daar hebben wij wat meer armslag. Ons nieuwe rooier dan Mao kabinet staat erop om ons tot het bot te drainen dus welvaart is nogal relatief.
-
Zin in een staatsgreep Frag?
Ik doe mee
:hide:
Maar wil er nou Alexandertje Pechtold?
-
Moet zeggen dat Pechtold goed bezig is de laatste tijd, zijn politiek is niet de mijne maar hij begint goed in zijn rol te komen, zijn agressieve stijl is een goed tegenwicht voor Wilders. Kon nog wel eens goedkomen met D66 als links-liberale partij. Zie een centrum-rechts kabinet met D66/VVD/Verdonk en misschien Wilders zeker zitten zoals het er nu uitziet. Dit kabinet is een ramp, de regenten zijn weer helemaal terug.
-
Quote:
Moet zeggen dat Pechtold goed bezig is de laatste tijd, zijn politiek is niet de mijne maar hij begint goed in zijn rol te komen, zijn agressieve stijl is een goed tegenwicht voor Wilders. Kon nog wel eens goedkomen met D66 als links-liberale partij. Zie een centrum-rechts kabinet met D66/VVD/Verdonk en misschien Wilders zeker zitten zoals het er nu uitziet. Dit kabinet is een ramp, de regenten zijn weer helemaal terug.
Helemaal mee eens, ik ben geen fan van Verdonk maar dit kabinet is gewoon pure ****.
Een partij van Verdonk zou een goed idee kunnen zijn, Wilders moet ik helemaal niks van hebben en het geeft hem wat concurrentie. Ik vond het met de laatste verkiezingen behoorlijk triest dat de PVV 9 zetels haalde en EenNl geen, terwijl Pastors zich tenminste als wethouder bewezen heeft en ook andere themas dan islam, islam of allochtonen heeft.
(Language - Beirut)
-
Pfff regeringen ! Doe gewoon zoals ons, stem op een aantal partijen die onmoçgelijk een coalitieregering kunnen volgen en zorg ervoor dat er geen herverkiezingen kunnen plaatsvinden omdat die dan ongrondwettelijk zijn.
-
Quote:
Originally Posted by Kralizec
Helemaal mee eens, ik ben geen fan van Verdonk maar dit kabinet is gewoon pure ****.
Een partij van Verdonk zou een goed idee kunnen zijn, Wilders moet ik helemaal niks van hebben en het geeft hem wat concurrentie. Ik vond het met de laatste verkiezingen behoorlijk triest dat de PVV 9 zetels haalde en EenNl geen, terwijl Pastors zich tenminste als wethouder bewezen heeft en ook andere themas dan islam, islam of allochtonen heeft.
(Language - Beirut)
Al die rechtse splinterpartijtjes mooi dat het er wat minder zijn. Wilders heeft zijn nut als schreeuwer aan de flank, dwingt politici om zaken waar ze het liever niet over hebben aan te pakken. Wilders is niet gek, hij weet ook wel dat zijn moties het niet halen. Het is in ieder geval een stuk minder saai met die vlammende mozart, en als je dan zo'n WRR rapport voor de kiezen krijgt die doodleuk stelt dat Nederland eigenlijk helemaal geen cultuur heeft, dan ben ik even erg blij met hem. Duurt alleen nooit lang ~;)
-
Quote:
Al die rechtse splinterpartijtjes mooi dat het er wat minder zijn.
Da's waar, maar Pastors > Wilders.
Quote:
Wilders heeft zijn nut als schreeuwer aan de flank, dwingt politici om zaken waar ze het liever niet over hebben aan te pakken. Wilders is niet gek, hij weet ook wel dat zijn moties het niet halen.
Dat hij bepaalde zaken onder de neus van de rest van de 2e kamer drukt is prima, maar persoonlijk wil ik ook dat de persoon op wie ik stem ook echt iets voor elkaar krijgt, zelfs al zijn het maar 1 of 2 moties. Ik zou ook veel minder snel stemmen op een partij waarvan ik weet dat die toch geen kans op regeringsdeelname heeft.
-
Je moet natuurlijk ook niet op hem gaan stemmen, maar ik vind het gewoon prettig dat hij de VVD wat aan de rechterzijde houdt, zoals het er naar uitzag konden ze net zo goed bij D66 gaan boeren.
-
En ja hoor, goh die zagen we niet aankomen. http://www.nieuwnieuws.nl/archives/2...eferendum.html
De raad van State pvda zegt dat het iets anders is, gelul. Het zit nog steeds tot aan de nok vol met clausules die europa in staat stellen meer macht tot zich toe te trekken. Geen enkele rem.
-
-
Zonder ons te vertellen wat je de afgelopen tijd hebt uitgevroten? Misschien heb je het complete nationale vrouwenhockeyteam uitgewoond, of je bent moslim geworden en gaat niet meer achter vrouwen aan maar blaast ze op, of ben je neo-nazi toen je verkeerd werd belicht. Dat is niet meer niet beleefd dat is psychologische oorlogsvoering jongeman.
owwwwwwwwwwwww onze flitsridders door de bocht! http://www.geenstijl.nl/mt/archieven....html#comments
Kan de ongehoorzaamheidsbelastingdienst nou werkelijk niks anders dan bonnetjes spammen?
-
Eindelijk werkt mijn internet in leuven...
Wat ik gedaan heb... Wil je niet weten.
Maar het leven is goed in leuven.
-
Quote:
Laat het feit dat we het niet willen weten je niet tegenhouden om één en ander te vertellen m'n beste.
Kom op, welke zijn de meest recent varkensstreken op uw palmares. Spreek :whip:
-
Quote:
Mooie stad he, poept op alles wat wij hier hebben. Hier en daar wat verkrotting maar dat mag de pret niet drukken. Heb nu moddervette laptop met draadloos internet, echt te gek. Kan gewoon internetten in de trein, in het park, fantastisch. Het is wat prijzig, 29 euro per maand, maar het is het dubbel en dwars waard.
-
't Is hier maar stillekes de laatste tijd. Wat scheelt er? Zijn we het beu om onze eigen taal te spreken?
-
Dunno, ik ben juist begonnen aan mijn opleiding 'verloren voor de mensheid' (aka rechten) in Gent, leuke stad vind'k, maar de rechten zelf
-
Owww rechten, tja. Had nooit een hoge pet op van juristen maar sinds ik weet hoe verschrikkelijk moeilijk het is om het lastig te maken kudo's galore.
-
Gentlemen,
It has been mentioned that some of the recent posts in this thread are slightly out of spirit with Frontroom norms.
Please remember to keep it friendly.
Thanks. :sunny:
-
.
Aynı tas, aynı hamam! :laugh4: Hâlâ "talk Dutch thread". ~:)
Καλιμέρα. Μαθένω Ελληνικά. :book2:
.
-
Ook een goeiemorgen, ik heb ooit wat grieks geleerd, maar dat was oudgrieks en past hier dus niet...
-
Tenzij oudgrieks je eigen taal is natuurlijk...
-
Quote:
Originally Posted by Mouzafphaerre
.
Aynı tas, aynı hamam! :laugh4: Hâlâ "talk Dutch thread". ~:)
You better know it bubba hadihadi ~;)
-
Quote:
Mooie stad he, poept op alles wat wij hier hebben. Hier en daar wat verkrotting maar dat mag de pret niet drukken. Heb nu moddervette laptop met draadloos internet, echt te gek. Kan gewoon internetten in de trein, in het park, fantastisch. Het is wat prijzig, 29 euro per maand, maar het is het dubbel en dwars waard.
ik ook pas nieuw laptopje. Werkt goed, mooi zeer mooi. Nu ik eraan denk ik moet nog rap een fles wodka soldaat maken want de ouders komen morgen het kot even fatsoeneren. En anders doen ze weer moeilijk. Hoppa!
Zie jullie wel in the drunk thread! ~;)
-
Hello, I speaka de englash
-
Tsssk nu dacht ik dat even dat er een belangrijke NEDERLANDSTALIG literair hogstandje te mogen doorsnuffelen, maar wat blijkt? Weer zo'n ENGELSTALIGE Spam post.
Doop over twee weken. Dan zal ik wel wat te hebben meedelen... Tot nu toe alleen de eerste dag tot 5 in't caffee. Gekotst en daarna weer een paar fundumptjes. Vorige Donderdag ook wel redelijk doorgezakt (had ook mijn fles Wodka soldaat gemaakt en een paar tequila shots in de Ambi) waarna een vriend mijn hel kot heeft ondergezeikt. Niet verwonderlijk had ik toen voor het eerst mijn les gemist (had om 9 les, pas rond 8 echt geslapen dus...)
Mooie tijden, mooie tijden. En het beste is dat ik tot nu toe alleen mijn sleutels, mijn bankaart e mijn Campus kaart heb vergeten. ~:2thumbsup:
-
Jezus Moros je lijkt wel op wat we hier studenten noemen, beetje discipline he ~;)
-
discipline? Dat is voor mensen die niet kunnen volharden!
-
MUHA een of andere mongool heeft gewoon doodleuk een serengeti zonnebril op het (publieke) bankje tegenover me. Die is zeker 200 euro, wat een knuppel :2thumbsup: