ja dat is het zeker, maarre als je het stickied - wat sinds kort kan - zal het nooit doodgaan ~:p
:balloon2:
Printable View
ja dat is het zeker, maarre als je het stickied - wat sinds kort kan - zal het nooit doodgaan ~:p
kan ik hem zelf stickien :P
Niet nodig - ik be terug! :laugh4:
oei...
~;)
ja 'k vind die nieuwe opties best wel leuk dat stickyen enzo.
wat? zelf stickien? heb ik wat gemist ofzo?
ja, het is echt een hele handige optie.
Oh en Drisos, gefeliciteerd met je HOF award !
hoi jongens. men alterego mag de frontroom weer is niet in dus ik Groet men nederlandse vriende :D
Ik heb nu al 22 uur niet meer geslapen....dat is te lang denk ik :dizzy2:
wow wrm dat dan
THanks DG ~:cheers:
emperorrrr, wat heb je nu weer misdaaan... hmmm laat me raden
~:idea:~:idea:~:idea:~:idea:~:idea:
spam? :yes: :yes: :yes: :yes:
:laugh4: :laugh4:
hmmm ik heb eens gewoon een nacht niet geslapen. dus ik sliep zo'n slordige 30 uur niet ofzo:no: :sweatdrop: :dizzy2: :embarassed: :help:
Pffft, standaardpraktijk voor universiteitsstudenten met deadlines voor papers de volgende dag. Niks om een drukte over te maken - dat vormt het karakter.Quote:
ik heb eens gewoon een nacht niet geslapen. dus ik sliep zo'n slordige 30 uur niet ofzo
Hill?Quote:
Originally Posted by Mouzafphaerre
hmmm nogal een nederlander?:inquisitive:
:help:
idd ik had de nacht voor een tentamen per ongeluk tot 3 uur doorgeleerd en toen dacht ik "als ik nou ga slapen kom ik over een paar uur niet meer uit bed" dus ik heb toen maar tot 8 uur doorgeleerd :dizzy2:Quote:
Originally Posted by Sardo
Daarna moest ik werken, dus totaal ben ik ongeveer 30 uur wakker geweest denk ik...
ehm nee...ik heb een thread gemaakt met taal die Beirut niet kon waardere :no: :shame: :sweatdrop:Quote:
Originally Posted by Drisos
heb ik gemist .... een link naar de thread zou leuk zijn :2thumbsup:
thread is verwijdert :S
Niet slapen om te studeren vind ik wel wat overdreven. 48 uur lang wakker blijven om te feesten, vervolgens om 7 uur 's ochtends te gaan werken en daarna weer te gaan feesten is daarentegen zeer acceptabel.Quote:
De keer dat ik 44 uur wakker was omdat ik vrienden assisteerde bij een bruiloft was daarentegen funest... m.n. de terugreis van 2 uur met de auto...:sleeping:
....alleen maar als je zelf moet rijden :laugh4:
It's raining Dutch, haleluja it's raining dutch for the first time, yeah ...
ben ik weeral ff weg en dat heb je plots een heel nieuw zootje nederlanders die hier zitten te zaniken.
toruwens 22 uur of zelfs 30 is niet zo veel. Met Londen en Parijs reis heb ik dikwijls langer dan 48 uur opgebleven. En als we dan toch es gingen slapen dan was dat rond 5 uur en om 7 al terug wakker. Als ge dan na een week terug zijt slaapt ge wel bijna twee weken aan een stuk en zijt ge letterlijk een zombie maar ja.
o ja omdat het post 1700 is heb ik es ff gekeken. DG ik om steeds dichterbij nog maar 46 posts te gaan. Jammer dat Drisos ook terug komt opzetten. Maar trouwens wie is die Major Chris. Komt ff zomaar de 5de plaats innemen in dit Nederlandtalige spam fest en ik heb niet eens een keer gezien. Ben ik dan echt zo lang weggeweest? Och ja dat wordt dan maar spammen om het in te halen met krokus verlof.
:gah:Quote:
Originally Posted by Drisos
<-- Location = Belgische universiteitsstad. Belgisch. Beschaafd.
Situatie:Quote:
Originally Posted by Brutus
- woensdag: zwaar examen, amper voor gestudeerd
- vrijdag: minder zwaar examen, maar vereist oefenen in de bibliotheek; amper aan begonnen
- vrijdag: deadline voor verhandeling (min. 20 blz.); moet nog beginnen schrijven
De komende dagen zal het toch niet zo overdreven zijn om wat slaap te missen, niet? Per slot van rekening komt daarna toch weer een heel semester om doorheen te slapen...
Heh. Vooruit dan maar. (je hangt duidelijk dezelfde studeertechniek aan als ik: te laat beginnen en het dan toch afmaken, maar ik offer m'n nachtrust er niet graag voor op). Je hebt het duidelijk nog druk zat in ieder geval :sweatdrop: Werk ze! (en lekker slapen naderhand...:2thumbsup: )Quote:
Gertgregoor, Major Chris is de nieuwe naam van Viking. Zie deze verwarrende draad:How do change my username?
Hm, over nachtrust gesproken, zal eens naar bed gaan zeg :idea2:
Mijn laatste exaam gehad vandaag (van hoera, mijn 11de examenperiode al weer) :balloon2: :balloon2: :balloon2:
Sardo, wat volg je eigenlijk ?
Ah twee Belgen, da trekt er al get meer op!
Lijkt me toch niet leuk nu examens te hebben. Dan heb ik liever voor kerstmis en daarna vakantie en dan terug met juni. (hoewel ik de paas examens van vroeger wel mis, daar haalde ik altijd het meest op). Of hebben ze in leuven toch nog een weekje vrij ofzo iets? Ik dacht dat er ergens ze wel na de blok en examens vrij hadden?
Ja wat studeren jullie twee eigenlijk?
Examens voor de kerst werkt goed genoeg in het secundair onderwijs, waar de stof nog behoorlijk makkelijk te verwerken is. Hier zijn de drie 'vrije' weken voor de examens maar net voldoende (maar anderzijds lijkt dat misschien enkel zo omdat uw dienaar vrijwel geen vinger uitsteekt tijdens die weken). Na de examens (volgende week dus) is er inderdaad een week verlof.
Doc_bean: ik bevind mij op de wonderbaarlijke studierichting van de Geschiedenis der Middeleeuwen, Nieuwe Tijd en Nieuwste Tijd, 1e lic. Mogelijk een zeer lichte invloed van een bepaald strategiespel op die keuze. Mijn eerste jaar hier deed ik nochtans Geschiedenis van de Oudheid. Best om daarvan niet te veel te spreken... :oops:
Volgend examen: geschiedenis van de Balkan, morgenvroeg, 9u! Heb ik goed gestudeerd? Wel - de helft van de syllabus is al gelezen, we zijn er bijna! In ander nieuws: uitstekende koopcijfers verwacht voor Redbull!
:trytofly:
Ach, ik heb een vriend die nu in zijn 2de lic geshiedenis zit (eerst regentaat gedaan, doet nieuwe en nieuwste tijd nu) en die sleurt zich er toch weer telkens door. Je zit in één van de makkelikere richtingen ~:)
Ik heb Bio-Ingenieur gedaan en ben dan begonnen aan burgie (brugprogramma), wat mij totaal niet bevalt eigenlijk, dus ik ga dit semester toch maar eens op zoek naar een job, denk ik zo :sweatdrop:
EDIT: en die kerstexamens zijn zwaar klote, ik wil nog eens van de feestdagen genieten !
EDIT2: Veel succes !
Dank u vriendelijk, ik zal ieder beetje succes dat bijeen te schrapen valt hard nodig hebben.Quote:
Originally Posted by doc_bean
Eén van de gemakkelijkere richtingen, ja - en dus maak ik er een punt van om er telkens weer een zo groot mogelijke uitdaging van te maken door met alles te wachten tot zowat de laatste week. Lukt wonderwel, afgezien van dat eerste jaar op Oudheid, maar de jaren die ondertussen van mijn levensverwachting af zijn door de stress... Dat is ook net het ergste, het feit dat ik op één of andere manier toch erdoor geraak. Geen grote aansporing om mijn gewoontes te veranderen, dus. Ik ben al blij dat ik indertijd toch maar niet voor Bio-ingenieur heb gekozen, naar wat ik ervan hoor zou ik het geen drie dagen hebben volgehouden.
Nu ja, soit - heb net de laatste bladzijden van de Balkan-cursus bekeken, het examen is over exact vier uur en vijf minuten. Misschien valt er nog een twee à drietal uurtjes slaap tussen te krijgen. En over vijf uur loop ik waarschijnlijk weer met de grootste depressie rond. ~:rolleyes:
de belgen nemen t over....neeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee!!!! DG Drisos aantreden we moeten in de tegen aanval
Hmm de eerste jaren waren vrij lastig (hoewel, ook nooit voor de kerstvakantie begonnen, eerste jaar zelfs de tweede week pas), vanaf het derde jaar laten ze je er door wat je ook doet, of toch bijna :2thumbsup:Quote:
Ik zou geschiedenis nooit volgehouden hebben, best wel boeiend om te lezen en bij te leren enzo, maar om te blokken :no:, en dan al dat bibliotheekwerk voor die saaie thessisen ! :help:
Ha, en voor dit weekend staat mijn invasie van Nederland gepland :charge:Quote:
Originally Posted by Leonin Khan
Hmmmm je Avatar doet me aan een volslagen idioot denken - oh ja je bent een belg dan klopt het nog ook ~;pQuote:
was dat lekker grof? ~;p
ok sorry was niet zo erg bedoeld maar ja ik ben in nogal vreemde bui