A connaiseur trapped in a feline's frame :beam:
Printable View
A connaiseur trapped in a feline's frame :beam:
Gottegot, Fragony krijgt weer eens de deksel op de neus omdat hij te aardig is. Dus ik dacht laat ik eens iemand helpen, alsof ik het zo langzamerhand niet afgeleerd zou moeten zijn, tuurlijk je mag op mijn boot slapen, lullig dat je even dakloos bent, dat doe je nu eenmaal. Havenmeester had minder begrip en liet weten dat dat niet kon, en ik heb persoon in kwestie laten weten dat het niet meer kon, allemaal in goed overleg zou je denken, totdat die Italiaanse rat toch maar zonder mijn toestemming in mijn boot is gaan maffen zonder mij in te lichten en ik misschien mijn ligplaats kwijt ben vanwege wangedrag en contractbreuk. Als ik dat ettertje zie dan gaat ie water happen wat een zak van een vent.
frag... jij spammer... hoe durf je... ga naar tosa en vraag een postcount reset...!!!
Oh van mij mag hij, boeit postcount nou :yes:
:P oooh... frag is volwassen, nou dan is t goed :D
comestas amiego
Mijn moesje denkt er anders over mia muca ~;)
Ben jij nu dertig?
tja schijnt he
Jij ook! :P Ik haal jullie nooit meer in zo... ik haal maar een miezerige paar posts als ik er eens een keer ben, en ik ben er maar eens in de zoveel dagen :embarassed:Quote:
Originally Posted by The Stranger
Misschien moeten mijn posts wegens uitzonderlijk hoge kwaliteit allemaal tiendubbel geteld worden. :yes: :balloon2:
Schrijven ze 'qualiteit' in Nederland?
Soms wel, zoals je merkt :P
hehehe :P drisos is er weer ff... allebei online, wat een reunie :P op de oude dagen maat. Op Qua..eh Kwaliteit.
btw ik ben er ook bijna nooit meer...
Kwaliteit is overgewaardeerd. Maar inderdaad TS, we kunnen nog maar zelden van uw speciale merk waanzin genieten, wat is er aan de hand, ben je stout geweest en mag je niet meer komen buitenspelen? Ongeluk gehad en tot je nek verlamd zodat je alleen nog met je neus kan typen en dat is zo veel werk? Verkocht aan een arabische sjeik met 1000 platinablonde kamelen maar geen internet? Vertel het ome Fragony eens.
Pffff, verhuizen...
Internet - ok
Kabel - ok
Telefoon - ok
Electriciteit - kan pas dag van verhuis zelf
Gas - dag van verhuis zelf
Water - dag van verhuis zelf
Ziekenfonds - moet nog gebeuren
Bank - moet nog gebeuren
Verhuisfirma reserveren - ok
Vergunning voor verhuiswagen op vertrek- en aankomstadres - ok
Verkeersborden huren - moet nog gebeuren
Verf kopen - ok
Materiaal om te verven - ok
Inschrijving in bevolkingsregister - na verhuis
Abonnementen - moet nog gebeuren
Post laten doorsturen naar nieuw adres - moet nog gebeuren
Dozen verzamelen om te verhuizen - zijn we al mee bezig.
Kasten uit mekaar halen - moet nog gebeuren
Kasten terug in mekaar steken - kan pas nadat ze uit mekaar gehaald en verhuisd zijn
Kalm blijven - lukt wel
...
:sweatdrop:
Drink gewoon een biertje, Andres. Een goed Belgisch biertje zou je waarschijnlijk wel helpen. Misschien wel een paar achter elkaar. Niet zo veel: iets van 20, wat dacht je daarvan? :laugh4:
Dus je moet nog een paar formuliertjes invullen Andres, dat klinkt inderdaad als een enorme opgave. Rustig ademhalen jongen komt goed komt goed, iets zegt me dat mevrouw Andres de organisatie op zich heeft genomen, kloppiekloppie?
hmm... ik heb t druk druk druk... school enzo.. examens... mn pc was dood... begrafenis... therapie etc...
7890
Leugens! Je hebt er maar 7490! Of is dat weer een trucje om een extra post te kunnen maken, genre "Oh sorry, ik heb een typfout gemaakt".Quote:
:inquisitive:
Stoute The Stranger :whip:
oh sorry... ik bedoelde natuurlijk 7490... hoe dom...
7491
https://i29.photobucket.com/albums/c...g-halfstok.gif
een zwarte dag.
wrm?
Vandaag gaat Balkenende het ultieme verraad plegen, het verraad dat Mussert dstijds met de strop moest bekopen. Vandaag ondertekend hij de grondwet die toch echt een grondwet is die boven de onze staat, en dat de EU het niet zo nauw neemt met onze rechten wisten we al toen ze de hoge raad buitenspel zetten in een nederlandse rechtzaak. Krazilec zal als student rechten ongetwijfeld weten waar ik het over heb en waarom het zo schandalig was.
:shame:
edit, het kon trouwens erger, Verhofstad gaat tekenen voor een regering die er niet is. Maar goed. Schande schande schande. Zie er naar uit die kliek kaal te scheren.
:P politiek... ik maak mer niet zo druk om... ze zijn tog allemaal weg als ik keizer wordt...
Dit is pas lekker weer. Temperaturen die flirten met het vriespunt en een mooie staalblauwe hemel.
Ben er gisteren in gaan fietsen. Voelt berekoud aan, maar de koffie smaakt des te lekkerder achteraf. En dan dat warme water in de douche. Doet eerst verdomd pijn aan je halfbevroren tenen, maar eens het bloed weer begint te stromen is het zalig.
Zo'n weer mag van mij de hele winter voortduren. Mag zelfs een graadje of 5 kouder wat mij betreft :2thumbsup:
Misschien wat sneeuw erbij nog :)
Zag net een ijsbeer naar het zuiden rennen
nee dat was drisos in zn berepak..
Sorry dat ik jullie onderbreek. ~;)
Daar zit geen woord Spaans bij!
Hey doc, ben jij al aan het schilderen/behangen/kraantjes herstellen/dakgoot schoonmaken/verhuizen?
Almost thought that was Arabic at first, Turkish right? :inquisitive:Quote:
Originally Posted by Mouzafphaerre
En wat anders, trouwplannen Doc_Bean las ik dat goed? Net huwelijk zussie achter de rug, best wel sprookjesachtig zal later eens wat foto's plempen. Erg chique allemaal.
Nee, het is wachten op de akte.Quote:
Originally Posted by Andres
In het najaar als alles goed gaat :2thumbsup:Quote:
Originally Posted by Fragony
Gefeliciteerd man :2thumbsup:
Kwam net dit tegen, http://www.nieuwnieuws.nl/archives/b...rijkste_r.html, goede tijden in Vlaanderen
Mag ook wel als ik zie hoeveel ik ze betaal !
en bedankt voor de felicitaties :medievalcheers:
ummm if you dont speak chinese keep reading if you do you should skip this
(Edit: actually i just got a warning for swearing scratch the whole thing i wrote.)
.Quote:
Originally Posted by Shogun
Evet. :yes: Arapça az buçuk anlarım ama konuşamam.
.
was' di nomo?
Pas afgestudeerd en al bijna huiseigenaar én echtgenoot :2thumbsup:Quote:
Originally Posted by doc_bean
2x Gefeliciteerd ~:cheers: ~:cheers:
Zag ik pas later, rare manier om rijkdom te meten. Sluit me aan bij Andres, doe je goed, vraagje, is het gebruikelijk om zo jong te trouwen in Belgie?Quote:
Originally Posted by doc_bean
Gelukkig Nieuwjaar! :balloon2: :balloon2: :balloon2:
Proost! ~:cheers:
.
Glücklich Neuesjahr(?) :thinking:
.
Prosit Neujahr und Guten Rutsch! :2thumbsup:Quote:
Originally Posted by Mouzafphaerre
was er HOF dit jaar? nee he
Heb je je jaarlijks lidgeld al betaald? nee heQuote:
En voor de rest: een GELUKKIG NIEUWJAAR!! Mogen al je wensen (voor zover ze geen nadelige effecten hebben op schrijver dezes) uitkomen! ~:cheers:
oh sorry mister andres, wist niet dat je boos werd...
beste wensen ook voor jou... en sorry dat ik hier niet zo vaak meer ben, ik weet dat het moeilijk voor je is...
Ben nog brak als het zijn kan en moet half colombia er nog uit peuteren, gelukkig nieuwjaar allemaal :) :2thumbsup:Quote:
Originally Posted by DukeofSerbia
? ik hoop dat die hint niet bedoeld wat ik denk dt het bedoeld... waar moet je colombia uit peuteren? je neus?
Sorry, sorry. Daarmee kan ik geen brood betalen bij de bakker hoor. Afdokken gaat ge doen! Gierige Hollander :whip: En vergeet niet je favoriete moderator een dikke fooi te geven.Quote:
Volgens mij moet hij peuteren in *** censureert zichzelf om te beletten dat hij een nietvoorkamerige uitspraak maakt ***Quote:
Dat was het weer voor vandaag...
:creep:
nuhu... hij heeft sowieso iets gedaan dat bij de wet verboden is... iets poederigs :P
maar frag zou zoiets niet doen... tog frag
Frag is volwassen, zoals met alles rustig aan, leuk met feestjes. Zou je verbazen hoe normaal het is.
hmm oke...
kunnen jullie aub helpen met een schoolopdracht... we moesten dit gedicht lezen en zeggen waar het over gaat... ik denk dat ik t wel goed heb maar ik wil ff checken of "volwassenen" dat ook zo zien...
kunnen jullie me vertellen waar jullie denken dat dit gedicht over gaat en wat jullie ervan vinden? Alvast bedankt.
De persoon die vertelt is een ruit...en het slachtoffer een glas of zo?
Zomaar een idee...
Je wilde de erasmusbrug opblazen? ~;)
are you being sarcastic? Kralizec??? :inquisitive:... en Frag ff meewerken pleasseeee....
Gaat denk ik over de onverschilligheid en het mechanische karakter van de moderne tijd TS. Er is iets gebeurt, een mens vermoord, de boel word schoongeveegt en het is alsof hij nooit bestaan heeft. Ik denk dat de ik hier een beveiligingscamara is.
dankuwel heer frag :) alleen nog een ding kunne jullie ook zeggen wat jullie er van vonden? mooi, saai, spannend weetikveel wat...
Pin me er niet op vast, bedoelde trouwens degene die het scherm bekijkt. De moord was ook niet in een kamer maar gewoon op straat.
edit, je hebt het zelf geschreven of niet (en zit ik goed?)
Eh, ik moet zeggen dat ik net hetzelfde dacht als Kralizec. Misschien is z'n interpretatie nog zo gek niet?
Ofwel zijn Kralizec en ik allebei gek :juggle:
heb t niet zelf geschreven... t is voor een schoolopdracht... ik moet van zoveel mogelijk mensen hun mening en interpretatie van het en over het gedicht weten en dat dan in een verslag verwerken.... dus ik zou het erg op prijs stellen als jullie ook nog even jullie menning over de kwaliteit van het gedicht willen geven :D thanx alvast.
btw frag, waar jij vind dat een gedicht over gaat zit geen goed of fout of juist of onjuist aan :P
Hmmm...
"Ik moet van zoveel mensen hun mening en interpretaite weten en dat in een verslag werken" = "Ik moet een interpretatie geven/mening hebben over dit gedicht, maar ben te lui om er zelf over na te denken, dus tracht ik op een listige manier de Orgertjes hun mening/interpretatie los te weken" ?
Beken! Snoodaard! :whip:
pffff... jullie zijn zoooo achterdochtig... ik vraag het nog zoo netjes en alles...
Ik ben niet zo bekend met poezie TS, het is niet echt mijn genre, ik denk niet dat de nederlandse taal er uitermate geschikt voor is, neem engels het draagt altijd een bepaalde dubbelzinnigheid met zich mee. Nederlands is meer een schrijverstaal omdat het pallet op zich zo sober is, korte woorden korte zinnen, neem nooit meer slapen van Hermans;Quote:
Ik zal liever omkomen als slachtoffer van de elementen als van de mensen. Zou me hier een bliksemstraal treffen, of een meteoriet op het hoofd vallen, of stort ik straks naar beneden van vermoeienis, wat een geluk dat het weken duren zal, voor iemand erachter komt en misschien vinden ze mij wel nooit. Groot gevoel van voldoening zal dit mij geven, maar ik moet dan wel als geest nog een poosje verder bestaan om te constateren dat ze me niet kunnen vinden. Of ik op die manier nog vollediger verdwijn, alsof dan tenminste mijn dood in overeenstemming is met wat ik weet. Omdat mijn leven het nooit zal kunnen zijn.
Haha, Andres is gek!Quote:
Originally Posted by Andres
keiharde opbouwende kritiek dan...
Vind het wel mooi, de verbazing en machteloosheid komen goed tot uitdrukking. Maar heb een beetje wat ik altijd met poezie heb, het gevoel dat de schrijver met zichzelf een lolletje heeft en dat wij mogen meekijken, ik hou van wat duidelijkheid in thema.
Ignore this post
Eni u lori marima nida, tamabada daha zasida dahada i uri uci udaniriloci, yi madaci sinimatari uci malojohada uma lo wiridaci zarinitama. Goba aba daha cikota jorisigo, nita tanida zaricikda da sihasigo eda daha joricita jori eni yinidarisidawi oni daha Chapter House.
I will give kudos to anyone that can descipher this, and tell me how the cipher works(the last part is optional, but essential to your understanding of how my language works.) Good luck.
Volg de link in m'n handtekening en schrijf je in. Vort! Meedoen :whip:
Gottegod het is me weer wat, wij hebben echt de domste terroristen lekker weer eens en dat moet integreren.
http://www.geenstijl.nl/mt/archieven/1155851.html
Doek de aivd maar op niks gevaarlijks aan.
Hoe lang is het al niet geleden dat ik hier postte. Damn.
Bonjour
Det er synd at tråden vert fylt opp av ein viss type uforståeleg pjatt i frå kontinentet, men det er vel neppe noko nytt at slikt kjem i frå den kanten. ~D
.
Babelfish Norveççe bilmiyor. :mean:
.
echt he gert
Buna ziua. Destula olandeza pe aici. Ar cam fi cazul sa schimbati si voi, totusi, limba de comunicare prin threadu asta. ~D
zen? spammer...!
ik ben bijna bij de 3000! :speechless: :curtain: :rockstar:
what's up, mijn mede-nederlanders? loopt alles nog zijn gangetje hier? :book: :balloon2: :2thumbsup:
edit:niet goed opgelet! ik ben er al! ok, ik ga direct weg, eventjes dit mooie getal aanhouden! :)
3000
3000 schoon aan de haak en er zit geen woord spaans bij, proficiat :balloon2: