This thread inspired me to learn French, as I already know the basics. Also, to German speakers, what is that letter that makes a hard S sound? Im trying learn as many languages as possible this next year :)
Printable View
This thread inspired me to learn French, as I already know the basics. Also, to German speakers, what is that letter that makes a hard S sound? Im trying learn as many languages as possible this next year :)
Maar Andréke is een bijnaam dat telt niet. En Geert is duidelijk geen bijnaam, wortel!Quote:
Originally Posted by Andres
Oh, but I like to count English as one of my own languages. ~DQuote:
Originally Posted by Fragony
Men kva skjer? Meir babbel og det at innleggsteljaren min går til vêrs.
Mijnheer is een grappenmaker?Quote:
Originally Posted by BananaBob
Zitten wij hier meer dan de helft, wat zeg ik, 3/4de, van deze draad vol te lullen met Nederlands en dan komt hij doodleuk vertellen dat we hem geïnspireerd hebben om Frans te leren?
:bigcry:
Tijd om die Leffe uit de kelder te halen, want dees kan niet meer.
Allé jong, hoe is da nu mogelijk!
Leffe uit de kelder? Laat ie nog een paar jaar staan jongen.
Als het echt een leffe in zijn kelder is dan toch een opluchting je weet maar nooit met die joviale types.
Frag, ooit naar Awakenings geweest ?
Ben van plan juni te gaan, maar advies is altijd welkom natuurlijk :beam:
:balloon2:
Ahwel, ge zijt precies nog nen beetje verdacht ehQuote:
Ik moest het inderdaad maar weer 'ns terugzetten.
inderdaad... de ondankbaarheid.. niet te geloven.. sniff sniff..:embarassed:Quote:
Zitten wij hier meer dan de helft, wat zeg ik, 3/4de, van deze draad vol te lullen met Nederlands en dan komt hij doodleuk vertellen dat we hem geïnspireerd hebben om Frans te leren?
Beste feest van Nederland, altijd de beste techno en leuke mensenQuote:
Originally Posted by Dutch_guy
Is dat zoiets als de "Ontwaakt"? Je weet wel, dat tijdschriftje waarmee in het week-end geleurd wordt door ongure types die proberen uw ziel te redden.Quote:
Originally Posted by Dutch_guy
네덜란드 사람들은 대화를 독점해서 재미없어요.
Ik vind die ongure types nog wel lachen. En het grappige is dat ze het nog menen en geloven ook. :laugh4:Quote:
omgwut??Quote:
Originally Posted by MilesGregarius
Kva faen?Quote:
Originally Posted by MilesGregarius
If nothing else, my browser could view them. :laugh4:
U zegt?Quote:
Jongens! Fragony heeft weer een aanval! Hij kraamt onbestaande woorden uit.
Ik pak hem bij zijn nekvel. Moros, de emmer water! Vlug. En een vrijwilliger om z'n kousen af te trekken.
Hup, hup, hup. Geen tijd te verliezen.
:nurse:
Alleen een vat bier gevonden. Geen water. Maar het staat wel goed koud!
:barrel:
Overigens mannen de magische lijn van de 5000 posts is in zicht. Ik sta verdorie nog altijd maar tweede bij deze spam competitie. En nu Drisos en DG geen bedreiging meer vormen komen Andreéke en Frag wel steeds dichter. Het wordt tijd dat de spammer in mij terug wat meer naar boven komt.
Maar ik sprak liet! omgwthstooooooopidLOL
Maar goed eens even wat anders ik ben helemaal culinair heerschend bezig zijnde de laatste tijd. Vanavond ga ik eens een poging wagen tot risotto met kippenlevertjes en nee kippenlevertjes zijn niet vies. Integendeel, met spek en witte wijn een budget-delicatesse.
Ok, Moros, het is dringend, dus laat dat vat bier maar komen.Quote:
Maar eerst ne keer vóórproeven ~:cheers:
5000 posts? Bah, ik heb in m'n eentje al meer dan 5000 posts. De meeste daarvan eerlijk verdiend in mafia spelletjes.
En een kleine 500 weldoordachte, waardevolle bijdragen in onderhavige TYOLT :smug:
EDIT: Fragony is in z'n eentje bijna tweemaal zo groot als deze draad :jawdrop:
In zenuwinzinking. Het is een zenuwinzinking. Ik herken het duidelijk.Net het zelfde als toen mijn oom, zelfstandige, bezoek van de belastingen kreeg.
Dat zal het zijn. Vandaar dat hij al spreekt van budget delicatessen.Quote:
Originally Posted by Moros
Hebben de Heren van de belastinginspectie een bezoekje gebracht aan je appartement Fragony?
Bye bye regendouche, Xbox en PS3?
Mag jij als mod eigenlijk wel zoveel spammen? Moet jij niet het goede voorbeeld geven? Want hoelang zit je hier nu al? Bijna evenveel posts als mij en bijna evenveel in de TYOLT. Dat kan maar één ding betekenen: SPAMMER GESIGNALEERD!!!Quote:
Trouwens sinds wanneer moet Kasteelbier voorgeproefd worden? Ik denk dat we beter eens kijken of de bodem niet lekt. Maar ja, hoe kan je dat nu zien met al dat bier in dat vat?
Nooit aan mij twijfelen Andres. Misschien moet ik maar voor dokter gaan leren? Dat verdiend meer en ik heb misschien nog wel talent ook! :juggle2:Quote:
Valse beschuldigingen aan het adres van iemand met een geladen instagib?Quote:
Tsk, tsk, tsk...
Vat optillen en onderaan een kijkje nemen?Quote:
Zolang ge maar niet voor leraar Nederlands gaat :no:Quote:
Nee maar breng de roverheid niet op ideeen! Ze hebben wel weer heel hautain mijn gemeentelijke lasten met 200 euro verhoogt omdat, eh, waarom eigenlijk zal wel weer inflatiecorrectie zijn of 26.000 andere smoesjesQuote:
Ah, maar ge moet naar België komen, het land van de lastenverlagingen!Quote:
Onlangs zijn de lasten op bouwgrond ingeval van aankoop bij een sleutel op de deur firma verlaagd van 10 % naar 21 %!
Olé! Daar moet op gedronken worden :barrel:
Is onze driekleur he, we lopen rood aan als we een aanslag krijgen, trekken wit weg als we het bedrag zien en daarna betalen we ons blauw.
Maar ja in Belgie beginnen ze het ook aardig door te krijgen, vooral die struikrovers die vanuit de berm geld uit je zak schieten. Al is het leven nog zo'n hel, de staat krijgt zijn centen wel.
Nu ben ik verlegen. :embarassed:Quote:
Maar van dat vat oplichten dat vind ik maar niks. Mij mama zei me altijd dat ik niet aan oplichterij mocht meedoen. Trouwens dat is misschien wel de snelste oplossing maar zeker niet de beste. Je moet ook op lange termijn kijken!
Het vat leegdrinken lijkt me niet echt een lange termijnoplossing.Quote:
Uitgekookt....erg uitgekookt.... van je familie moet je het hebben zeggen ze dan...Quote:
Als we het vat leegdrinken weten we iig zeker dat het niet meer zal lekken.
ik...
ga...
voor...
...zoveel mogelijk posts per zin?
Dadem miek nekier gedoan. Wadenkte? Twien tigfrenk vuer ne neetensjokoo! Des gliekdun lesten kiergewist.Quote:
drisos... nee dat niet... mn pc trekt t gwn niet... de eerste poging is mislukt. ik komt zo voor een tweede. ik wil de 5000 post hebben!
ach man
IK haal het
WEL!
EDIT: Gelukkige 5000ste TYOLT post iedereen!!!!
:barrel: feest in de keet :barrel:
Jullie zijn allemaal spammers!
En een gelukkige 5000ste post aan iedereen.
Is dit nu 5001?
vuile zakkenwasser!!!! gefeliciteerd iedereen wooooooooooooooot!!!! :balloon::balloon::balloon::balloon::balloon::balloon::balloon::balloon::balloon::balloon::balloon:: balloon::balloon::balloon::balloon::balloon::balloon::balloon::balloon::balloon:
hij kan het niet hebben, hij kan het niet hebben hé!?Quote:
Originally Posted by The Stranger
gnagnagnagnaa!
Waar is de tijd naartoe dat ne warme choco maar 20 frank kostte...Quote:
Originally Posted by Adrian II
En gefeliciteerd TYOLT :balloon: ~:cheers: :barrel: ~:cheers: :balloon:
Proficiat aan de bedenker van dit heerlijke concept: The Stranger ! :bow:
Istnu gedoan meeda spammen of meutiek nognekier noar Belgiekeumen?Quote:
Moros woont in het reservaat Limburg.Quote:
Toegangsticketten te verkrijgen aan de grens. Verboden de inboorlingen te voederen.
Waar moetiek van draagstoel wiesselen?Quote:
Is AdrianII nou Folkert Jensma of Douwe Kroetz dat is de vraag
Drank geven mag wel.Quote:
Trouwens dréke, hebben niet alleen administrators een instagib?
Tiesnieks asge oeweigen taoldraod wielt, moar danmeut gewel van staovast zaan en diejetaol schrijvuneeh? Kheur ier nieksas ollants.
Ik weet nie hoe gij denkt dat wulle praten maar soit. Of gebruiken de kaaskopkes misschien de -ke als verklein suffix?
Aja, kik hemda geleert als ieknen dach meeliep me twee bakassende eustvloamen eh? Iest gee zot ideeke umier vloms te broebele?Quote:
Moet ik hem eens testen op u ~:pimp:Quote:
Waarde Heer,Quote:
Wij nemen kennis van uw gemotiveerd verzoek ter bevordering van de streektaal.
Het Vlaams Comité voor Taalzuiverheid (V.C.T.) heeft uw verzoek ten gronde bestudeerd. Na diverse beraadslagingen en bijeenkomsten alwaar pro en contra van gezegd verzoek extensief werden behandeld, werd besloten dat het wenselijk is in onderhavige draad, ook wel "TYOLT" genaamd, verder het standaardnederlands te hanteren.
Wij danken u voor uw begrip.
Met oprechte hoogachting,
Het V.C.T.
Jaaa!!! :yes:Quote:
Ik heb me ook eens een namiddag verveeld lol:
http://www.box.net/shared/lqdfu0pc84
Isthay isway ymay Anguagelay!!!! Earhay emay Oarray!!!!!!!!
Inderdaad GBB, inderdaad.
Dikke proficiat, dotskop. Da geneutschap isne scheefgezeke lavabo enuw briefkenis ollants geziever woardak ne slappe vankrieg.Quote:
Andres biedt aan:
"Hoe rijd ik een platte band met de wagen door tegen een muurtje te botsen?"
In welgeteld 1 les. Succes verzekerd! Les gedoceerd door ervaringsdeskundige. De organisatie is niet aansprakelijk voor gebeurlijke schade en ongevallen.
Plopperdeplop, da's ambetant. Stuuk inde kroag zeker?Quote:
kappen nou kut!Quote:
Allez, Moros doe'deens rustig, hou't plezant :balloon2:
https://img402.imageshack.us/img402/...lsmileyyp2.gifQuote:
Originally Posted by Drisos
Amaai Dries, ga zaat oek Vloms? Van Anvers ofvan overtwoater? Asge vanover twoater zaat meutge dides geugele. Of 'hoeheln' heliek ze doa zagg'n.
Kopje koffie iemand? Lekker weertje jongens dat wordt terrasje zometeen
Zoude gaa ne kie ni goeng werke, tamzak!Quote:
Schootpoetertje met draadloos internet mee ik werk waar ik wil :2thumbsup:Quote:
Dieje, die draait zenne kloetenie af.Quote:
Gaaf gewoon doen!
http://www.elsevier.nl/nieuws/wetens...652/index.html
Maar 100 wolven? Met geen mogelijkheid dat daar genoeg prooidieren voor zijn 10 op zijn hoogst.
Koi Hindi bhi bolat hai kya yahaan par?
Lekker weertje vandaag, beetje fris vanochtend, dat wel, maar goed genoeg om nog 'ns met de fiets naar 't werk te komen :2thumbsup:
lateste??? PRE SCHOOL... ja... daar moet je zeker naar toe... Lateste... hoe durft ge.
Dat is de Engelse nieuwe spelling.Quote:
Originally Posted by The Stranger
Aja, kzener geire bij meda moeiwier. Opden terras, madamme megoei loeze loere..Quote:
Bakkie?
andres?? dat meen je toch niet? hahah wat een aanfluiting dan
Wat een drukte ineens mag je weer bij de computer van je verplegers TS ~;)
Maar goed, weet iemand hier wat van auto's? Kan goedkoop een mini-cooper kopen waarvan er maar 12 gemaakt zijn, dat is leuk maar dat is een vliegtuig ook totdat je crashed. Onderdelen en zo.
Beetje zoals deze, maar op de foto zie je de dertiende die nooit gemaakt is
http://www.freedigitalphotos.net/ima...ini-cooper.jpg
A quick look at some sites (what with replacements, maintenance, anti-rust, yearly inspections) tells me you better stick to this model:Quote:
https://img509.imageshack.us/img509/...operng3.th.jpg
Unless you expect a major 'belastingteruggave'...
P.S. Why am I writing in English in this thread.. https://img509.imageshack.us/img509/314/puzzledby5.gif
AdrianII spannend grachtengordeldier van me, dat is aardig van je om het even op te zoeken ik vergeet nog wel eens dat er zo iets is als internet. Ik ben niet van plan om er intensief in te gaan rijden, dit is een verzamelobject en een zeldzame, 12 gemaakt en er rijden er zover ik weet nog 4, en hij is helemaal top in orde. De arme mensen hebben geld nodig en laat ik dat nou hebben, een fijn itempje om even op waarde te laten komen.
Hey Frag, ik ben ook arm en ik heb ook geld nodig.
Wil het toeval nu toch wel dat ik hier een prachtige, eh, hm, oh ja, 2de hands mach3 scheermes van Gilette heb. Geweldig, een beetje bot misschien, maar voor de rest tip top in orde.
Interesse?
Gisteren Cantus met 2000 of miss meer man. Onder begeleiding van de beiaard van de bibliotheek letteren. Bere gaaf!