Santé!
Printable View
Lekker maar weer eens.
http://www.geenstijl.nl/mt/archieven....html#comments
Wat een idioten.
ישראל לנצח!
Er zijn heel veel mensen zeer ernstig gewond, waaronder ook veel kinderen. De dader is een blanke jongen van een jaar of 25, geen terroristische aanslag, denk gewoon een gek.
http://www.rtl.nl/components/actueel..._apeldoorn.xml
Nou uiteindelijk zes doden waaronder de dader, extra wrang is dat 1 van de slachtoffers zwanger was. Gevalletje suicide by cop, heel triest allemaal.
Herdenkingsdag vandaag!
בשבוע שעבר היה יום הזיכרון בישראל
EDIT:
Ik ben echt genieten van uw conversaties in het Nederlands, vooral die over biefstuk. hoera voor google vertaler! :yes:
(was that right?)
Och jings crivens the noo, fit's wae a' this keech, ye ken?
"Ik ben echt aan genieten van uw/jullie conversaties in het Nederlands, vooral die over biefstuk. hoera voor google vertaler!"Quote:
Ik ben echt genieten van uw conversaties in het Nederlands, vooral die over biefstuk. hoera voor google vertaler!
Dit klopt redelijk. Er zijn wel een paar dingen in het Nederlands die moeilijk vertaalbaar zijn naar het Engels, maar een Nederlander zou je wel begrijpen. Goed zo Hooahguy!
This is reasonably correct. There are a few things in the Dutch language which are difficult to translate into English, but a Dutchman would understand you. Way to go, Hooahguy!
Vanochtend lekker weertje, dus ben ik maar met de fiets gaan werken :2thumbsup: Heerlijk om zo de dag te beginnen. Vanavond was 't wat minder, beetje wind tegen, maar dat is dan weer goed voor de conditie.
Maakt niet uit of je te laat gaan slapen bent of slecht geslapen hebt, met de fiets naar 't werk is gegarandeerd beginnen met een fris hoofd. Lekker.
Hebben de andere werkenden onder ons ook het geluk om dicht genoeg bij het werk te wonen zodat ze met de fiets kunnen gaan bij goed weer, of is het voor jullie elke ochtend file rijden/wachten op de bus/trein?
In theorie kan ik met de fiets naar school, duurt even lang als de bus. Ik ben alleen nogal lui.Quote:
Hebben de andere werkenden onder ons ook het geluk om dicht genoeg bij het werk te wonen zodat ze met de fiets kunnen gaan bij goed weer, of is het voor jullie elke ochtend file rijden/wachten op de bus/trein?
Ik wil mijn school had een bus te gaan. :shame:
maar haar ook te ver weg om te fietsen. 7 kilometer afstand, ook op de snelweg.
Ik zal zeggen, spreken in het Nederlands is leuk! :2thumbsup:
7 kilometer op de snelweg. 17 op de zijkant wegen. vervelend, ik weet het.
Tamzak!
Tja, 17 kilometer is wel wat veel; maar je hoeft het ook niet elke dag te doen. Eén of twee keertjes in de week. Beschouw het als goed time managament: je combineert lichaamsbeweging met pendelen. Als ik drie of meer dagen met de fiets kan gaan werken, hoef ik die week niet meer te sporten. De afstand is 7 km, 's ochtends ongeveer het halve traject bergaf, 's avonds uiteraard halve traject bergop, en niet zo'n beetje :sweatdrop:
http://www.geenstijl.nl/mt/archieven....html#comments
"Telegraaf, AD, Volkskrant" leuk rijtje *proest* Zullen die zelfverklaarde weldenkenden tandenknarsen. Is er dan helemaal niks meer heilig?
A'm peely-wally o' this steid, a'm aff tae git mah wirk dane.
17 km is een uurtje fietsen, heb het zelf ook langere tijd moeten doen. Niet echt heel erg leuk, en s'ochtends vaak een ramp, maar als het moet dan moet het. En was s'ochtends sowieso ook altijd te moe :beam:
Dat gezegd, raad het niemand aan te doen - al zijn er uitzonderingen te maken in de zomer.
:balloon2:
goed idee! Ik denk dat slecht doen dat tijdens de zomer!
Kijk zo moet het nou.
https://img.photobucket.com/albums/v...ony/Photo2.jpg
Met heerlijke paddenstoelen, veel jus, brood, en een zalige portsaus. Met een frisse rauwkost met olijfolie en wat balsimico-azijn, wat pijnboompitten opbakken als je er tijd voor hebt en wat parmazan doet wonderen maar dat zat er niet in.
dat ziet er geweldig!
Zo is dat. Gewoon een uitstekende lunch. Of vroege maaltijd in dit geval, zo verder heden stamppot.
heb je geprobeerd schwarma?
Shoarma, zelfde als kebab
Don't break your neck over that one by the way, it isn't a dutch word, noth africans call kebab shoarma, your pronouncian would have been correct
door de manier, heb je klaar bent met de Hebreeuwse quiz nog?
That hough looks lik' a lot o' keech, it mak's me cop lik' a'm gaun tae boak.
Ga er morgen mee aan de gang, tijd zat.
godverrrrrrrrrrr nummer 8
http://www.spitsnieuws.nl/archives/b.../05/marij.html
en het lukt me niet eens om kwaad te worden op die stumper.
Best wel rustig hier in deze draad.
Is 't staking? Een weekje vrijaf?
Staking?
syntax error.......... need input
processing........
data stored
Jullie Nederlanders gebruiken het woord "staking" niet?
Hoe noemen jullie het dan?
This is why we should all just speak English. Everyone here speaks it, so why not just get rid of all the other languages as relics of the past?
(This is not a debate question, it is simply a tease to all the members here. So don't worry.)
Wie spreekt er hier Engels? Het is niet omdat we het typen dat we het ook spreken. Zit mijnheer dan alles wat hij typt luidop te herhalen?
Kalimera, pos se chronon?
Dat lijkt Grieks?
Staking, we kennen het woord wel.
Ja dat hebben we gemerkt, foei Tooske
Sorry, ik vergat te trappen. Ik zal extra hamsters mee laten lopen.
Je kunt ook altijd de kinderen van de buurman met snoepjes lokken en in zo'n rad steken. Dat scheen in de middeleeuwen best wel te werken. Hoewel honden er ook niet slecht in zijn. Hmmm misschien kunnen we zo die spaanse windhonden nog hun nut geven, die lopen nog snel ook!
Jamaar, kinderen lokken met snoepjes is een riskante bezigheid. Voor je 't weet, wordt Tosa opgesloten en dan zitten we hier, eenzaam en verlaten.
Of was dat uw bedoeling, misschien, gij listige Moros? Zorgen dat Tosa in den bak gestoken wordt en dan zelf de Org overnemen? Ha, die Limburgers!
:inquisitive:
*proest*
http://www.elsevier.nl/web/10234197/...onderzocht.htm
gottegot :laugh4:
Joepie! Een baby-olifant: http://www.hln.be/hln/nl/2661/Bedrei...rpse-Zoo.dhtml
hoe schattig
inderdaad. cuter niets dan een olifant
Ah wis at th' fitba gam yesterday 'n' th' The Gers blooter't th' Dons twa goals tae yin, stoatin!
Dan is het maar te hopen dat ik in hongerstaking ga, anders wordt het nog een dure grap voor de staat.
en tyolt staat nog steeds op pagina 1 :)
thats good!
Hoi TS, we maakten ons al een beetje zorgen, was een ongeluk waar jij ongeveer zat in ozzyland
Ha, de wereldreiziger vertoont zich ook nog eens.
Waar blijven de foto's, m'n beste?
:whip:
ja je gaat ons toch ook niet gelijk Fagony maanden laten wachten op foto's hé?
In een moment van zwakte aangegrepen, best mooi nummer
https://www.youtube.com/watch?v=ugZUtCVkIaU
oh goshie frag er zijn zoveel ongelukken gebeurd op de plekken waar ik ben geweest in ozzyland... ik heb midden in een zondvloedgezeten, ik heb een kampvuurtje gemaakt aan de rand van een bosbrand, er is een autoongeluk gebeurd op frasierisland, maar toen zat ik in cairns door een rare twist van het lot, toen was er nog een olieramp... jaja er gebeuren rare dingen hier :P not to mention the bikiewars!
Andres, hier zijn wat fotos!
http://www.facebook.com/home.php?#/a...6759759&ref=mf
maar verder gaat alles helemaal goed met mij... nog een maandje hier, dan twee maanden thailand en dan is het weer terug naar het leven op orga :P
ciao babes
Je moet inloggen voor de foto's wereldreizend ding
De verdad que no les entiendo nada. Jejejeje
LOL. Deze draad moet heten spreken Nederlands draad. :laugh4: Ozzyland hey. Is dat de officieuze naam van jullie hebben voor ons? Het klinkt alsof je had nogal een avontuur hier in ozzyland TS. Heb je een kans om naar het binnenland, terwijl je hier was?
Was dat goed Nederlands?
Hello miotas,
Good enough to be understood.
אני כל כך פרווה! למרות שאני אוהב לאכול, אחרי יומיים של אכילה או שתייה קבועה, אני מקבל את זה עייף.
ja dat ben ik moros :)
and miotas, i didnt sadly, ill come back for it! i did the coast from adelaide to cairns.
zo, 200 jaar oud afrikaans ceremoniaal zwaard = +1
Forum krijgt een appelflauwte en de TYOLT wordt weer verwaarloosd.
Foei, misbruik maken van TS z'n educatief programma om zijn geliefde draad stiekem te laten verdwijnen naar pagina 2.
Pagina 2! Schande!
Ge zoudt voor minder iemand een paar keer prikken met een 200 jaar oud ceremonieel Afrikaans zwaard!
En ik heb nog niet eens gezegt wat dat ding waard is.
Spoiler Alert, click show to read:
Dat heeft Texaans onder zijn naam staan en direct moeten ze zich een wapen voor thuis aanschaffen, hé... ;-)
Kun je iets specifieker zijn Fragony? Van waar precies? Afrika is tenslotte nogal groot.
Ethiopie, heb nu een bijl en een zwaard, beiden zo authentiek als maar kan zijn. Zijn ceremonieel, niet bedoelt om mee te knokken, ff gare foto's gemaakt webcam in laptop, zwaard staat vol met schrift maar dat zie je niet, en in het midden van de bijl zit een gezicht, zie je nu ook niet. Zal eens betere maken dit is mooi spul.
https://img.photobucket.com/albums/v...ony/Photo4.jpg
https://img.photobucket.com/albums/v...ony/Photo5.jpg
Goedemorgen, mede mafketels der lage landen.
Na weer wat maanden in een donker hol te hebben geleefd heb ik er eindelijk weer een gewoonte van gemaakt weer dagelijks me in het openbaar te vertonen op .org. :)
Goed dat dit draadje nog steeds strak gespannen staat in het koninkrijk der liefde en nog meer van die ellende.
All in the favour of creating a separate "The talk your own Dutch thread" say "Aye!".
Aye!!
Seriously.
Ziet er wel vet uit Frag.
Trouwens ik zou het draadje wel vol spammen om het op de 1ste pagina te houden, maar dat zou Tosa ook niet apprecieren. Dat en het feit dat ik tijdens de examens toch net, niet veel, maar toch net belangrijker dingen aan mijn hoofd heb. Aangezien ook Andres voorbeeldig moet zijn, gezien hij zijn naam in het groen een esthetische meerwaarde vindt, lijkt het me vooral jouw taak, frag.
@Drisos: leuk dat je nog eens binnenvalt.
Edit: overigens heb ik mijn bijdrage hier wel altijd geleverd, me dunkt. Met 894 posts sta ik p N°2, vlak achter TS zelf. 13% van al mijn posts heb ik zelfs hier gemaakt!
Nu ge het zegt. Dit is m'n 599ste post in de TYOLT.
Zoals de Hollanders zouden zeggen: jeetje.
599 TYOLT posts. Dat zijn dus per definitie 599 constructieve, interessante en waardige bijdragen.
Ongelooflijk.
Ik moet efkes gaan zitten.
EDIT: en Fragony, Afrikaanse kunst enzo is allemaal goed en wel, maar ge zoudt weleens mogen afwassen en keuken opruimen hè!
pfffffffffffft daar heb ik een pool voor
Ach jonge hebben ze jou nooit het verhaaltje van de bloemetjes en de bijtjes uitgelegd? TS en ik hebben allebei ne meeldraad, wij kunnen dus onmogelijk jou gemaakt hebben. Hoe kom je ook trouwens bij het idee?
Denk je echt dat Beirut zo iets zou toe laten? Dat bedoelde hij nou echt niet met kingdom of piece and love hoor! Dat zou trouwens eerder iets voor de backroom zijn. Sorry hoor maar TS zal het toch met iemand anders moeten hebben gedaan. Een vrouwelijke .orger die net ook de groene naam genen heeft...
Dat kan Enkel Frogbeastegg geweest zijn! Andres, je hebt eindelijk een echte mammie!
Edit: Dat wordt nu al een serieuze stamboom hier:
---------Beirut ---------------------------
------------|------------------------------
-----The Stranger OO Frogbeastegg-----
---------------------|---------------------
---------------Klein Andréke-------------