Ik zie enkel een rood kruisje op een wit vierkantje.Quote:
Originally Posted by Fragony
Zou er iets verkeerds gelopen zijn of ligt het aan m'n pc?
Printable View
Ik zie enkel een rood kruisje op een wit vierkantje.Quote:
Zou er iets verkeerds gelopen zijn of ligt het aan m'n pc?
hmmm mischien moet je ingelogged zijn bij whatboyswant. Waarom ben je dat niet?
Allemaal goed en wel, beste commissiedeelnemer.
Maar ondertussen kampen we wel nog met twee struikelblokken:
a) de kwestie Marsorganismen;
b) de kwestie omtrent de Mensen/Wezens met een andere lengte.
Bij de weg, wat was eigenlijk het initiële doel van onze commissie. En, niet onbelangrijk, hoe zit het met de subsidies?
Het zou toch ongehoord zijn, mocht het terbeschikking stellen van ons superieure brein met het oog op het vinden van aanvaardbare oplossingen voor prangende problemen, onbezoldigd geschieden, niet?
Seffes moet de commissie haar nuttige bezigheden staken wegens een tekort aan werkingsmiddelen.
Ik zou niet graag de rest van mijn dagen vullen met het spuien van onzin...
Laten we bespreken of het wel of niet wenselijk is om mensen/wezens met een andere lengte naar mars te sturen. Dat is een moddervette manier om lastige discussies zoals die over het wel of niet plegen van postnatale abortus te vermijden.
Geachte medecommissiedeelnemer,Quote:
Originally Posted by Gertgregoor
Hoewel ik niet twijfel aan uw intellectuele capaciteiten moet ik u er toch op wijzen dat correct gebruik van d,t en dt hier wenselijk zijn, dit om verdere discussies met de commissie over d,t en dt en de commissie over taalcomplexisering te vermijden.
Geachte medecommissiedeelnemer,Quote:
ik twijfel niet aan uw goede bedoelingen, en aangezien Mars (of mars) een nogal doods oord is steun ik elk initiatief om er wat meer leven te brengen, toch vind ik dit niet het knelpunt, de vraag is eerder: moeten we mensen met een andere lengte automatisch asiel verlenen ? In vele landen worden deze mensen gediscrimineerd en soms zelfs ter entertainment van de massa aan barabaarse praktijken onderworpen in het zogenaamde 'dwergwerpen', een term die trouwens ook nader moet onderzocht worden.
En hoe zit het met Marsorganismen ? Moeten we die asiel weigeren of moeten we ze toelaten om zich ook hier te vestigen ? En hoe zit het dan met Marsorganismen met een andere lengte ?
Verder denk ik ook dat we het lidmaatschap van Mars in de EU dringend op de Europese agenda plaatsen. De grenzen van Europa zijn immers niet geografisch, en deze streek kan zeker wat steun van ons gebruiken. Met name de landbouw lijkt er sterk onderontwikkeld.
Toch is dwergwerpen en Mars een fijne combinatie, en het wakkert een beetje de competitiedrang aan. Kun JIJ ze orbiten? Het geeft ook ruimte voor talloze commerciele activiteiten, big brother op Mars bijvoorbeeld, en bijbehorende belspelletjes en SMS-diensten. Iemand is hier echter al eerder op gekomen, pluto is niet voor niks een dwergplaneet.
TS zou zich schamen over wat er hier gebeurt. Waar gaat dit alles over ?!
:balloon2:
Geachte medecommissiedeelnemer, het bedroeft mij te moeten horen dat mijn spelling je niet zo dicht bij het hart ligt. Maar ik neem het er laatste dagen van aangezien het morgen al weer de eerste september is. Ook typ ik sneller dan ik denken kan, en aangezien ik al blij ben te kunnen denken, kan je hoogst waarschijnlijk begrijpen dat ik het dus niet zo nauw neem. Ik beloof daarentegen wel plechtig dat ik vanaf morgen hier een eind aan zal maken.Quote:
Originally Posted by doc_bean
In elk geval:
"fantasiewezen met een andere lichaamslengte" is mijn inziens alleen maar een verwarrende term. Het kan even goed om een reus gaan. Of zelf over een weerwolf of de meeste fantazie wezens aangezien ze allemaal een andere lengte hebben. Ook zou moeten duidelijk zijn aan wat de lichaamslengte verschilt. Die van de gemiddelde brievenbus? Ook is de term te lang om praktish en overzichtelijk in een woordenboek te kunnen zetten. Plus het feit dat het over fantastische wezens gaat kan het denk ik geen kwaad de term kabouter te gebruiken. Aangezien deze wezens niet stemgerechtigd zijn noch kunnen staken en niet in de reële wereld kunnen klagen. En aangezien het scenario van sprookjes door de schrijvers wordt geschreven en geen enkele schrijver zou schrijven over stakende kabouters kan ik het probleem niet echt zien.
Dan weer naar het debat betreffende de marsorganisme, wat als we ze een latijnse naam geven, dan kunnen ze alleen maar kwaad zijn op de Romeinen!
Och ja, morgen is het 1 september.
Kunnen al die tamzakken terug aan de slag. Goed zo.
Btw, ik heb morgen een dagje verlof :laugh4:
Zoals jullie misschien al wisten treed ik op 16/09 a.s. in het huwelijk en traditiegetrouw dienen er vooraf nog enige vrijgezellenfestiviteiten door te gaan.
Het wordt dus een lang week-endje ~:cheers: , ~:cheers: en nog eens ~:cheers:
Yippie!
:barrel: op voorhand geproficiatiseerd! :barrel:
Tja dat :hik: drinken, hé.
Innige deelneming :laugh4: :laugh4: :laugh4:Quote:
Originally Posted by AndresTheCunning
Hebben we't vrouwtje niet gelukkig kunnen maken? ~;pQuote:
:sweatdrop:Quote:
Originally Posted by Gertgregoor
Alvast gefeliciflapstaart! Dat het een goed huwelijk mag worden!
gebruik toch niet zon' lekkere woorden. Nu heb weer zin in taart.
Zucht.
Niet te veel taart eten he, slip je van dicht. Het is van het grootste belang van de schijf van vijf te eten of je krijgt file in je aorta.
groententaart dan maar ?
Voedsel pyramide. niet schijf. Verschil is toch duidelijk. :no:
hmmm aderverkalking. (is dat niet goed voor de botten? ~;))
God wat zijn we weer kansloos hier in dit belachelijke lalaland :laugh4:
http://www.geenstijl.nl/mt/archieven/016753.html
Ik krijg koppijn van die site. pfft.
is dat niet gewoon de kater ?
ook.Quote:
Gefeliciteerd Andres :) Al moet ik je waarschuwen geen thread te starten als je vader wordt.
lol. Goed dat je toch nog niet dood bent Umeu!
dg heeft gelijk!!!! jullie verrampokken deze thread!! hier hoort spam/onzinnige humor (goede humor), geen totaal onconstructieve discussies die telkens van onderwerp wisselen.:wall:Quote:
Originally Posted by Dutch_guy
gefeliciteerd andres.. pas op voor te veel ~:cheers: want dat vindt 'ze' misschien ook weet niet zo leuk ~;)
goed om je te zien umeu.. alleen.. ik wil weer nieuwe, grappige posts zien dus kom aub full-time terug!!:2thumbsup:
k wil weer nieuwe, grappige posts zien dus kom aub full-time terug!!
Sarcasme? :inquisitive:
~;)
Je ziet er de humor niet van in ?Quote:
Originally Posted by Drisos
:no:
Drisos, heb je moeder je nooit geleert dat je dat gat boven je nek dicht moet houden als grote mensen praten?
Zo waar waren we.
He Andres, hoe voelt dat nou nu je met god zijn gratie naar je vrufkes blote billen mag kijken?
Wel, God's gratie zal mij pas verleend worden over een kleine twee weken.
Na een week-endje zwakke hersencellen vakkundig te hebben geëlimineerd, heb ik wel reeds de gratie bekomen van het vettigste stel varkens dat in onze contreien te vinden is :laugh4: :2thumbsup:
Hèhè, als het huwelijk één van jullie zou afschrikken, weet dan dat zo'n vrijgezellenweek-end wel een huwelijkje waard is.
Hm, het was vanmorgen effe wennen aan de ontbijttafel,zo zonder twee glaasjes champagne en een paar frisse pinten als aperitief vóór de cornflakes...