Nounou, ben ik weer per ongeluk eens op de oestrogeenknop gaan staan. Doe eens tieten hebben als je je als een wijf wilt gedragen, alles gaat in grap format hier hoor.Quote:
Originally Posted by Drisos
Printable View
Nounou, ben ik weer per ongeluk eens op de oestrogeenknop gaan staan. Doe eens tieten hebben als je je als een wijf wilt gedragen, alles gaat in grap format hier hoor.Quote:
Krijg nou tieten! :laugh4:Quote:
Originally Posted by Fragony
Wees een beetje lief voor mekaar, wil je?
Of anders: :whip: :smash: :stars:
Btw, ik hou van jullie :smitten:
Krijg nou stenen mannelijk voortplantingsorgaan waarvan de meeste er twee hebben!
anywee. Hoe valt het getrouwde leventje mee? Ga je ook op huwelijksreis? ...?
(ik wil alles weten... nee niet dat en dergelijke)
Beste GG, ik trouw pas op 16/09, dus hoe het getrouwde leven meevalt, weet ik niet. T zal wel niet zoveel verschillen van het samenwonende leven, waar ik toch al bijna 3 jaar ervaring mee heb.
De 19de vertrekken we op huwelijksreis: twee weekjes naar Malta, daarna nog een klein weekje verlof.
Doet er mij aan denken, vermits ik thuis geen internet heb en op vakantie internet mij nooit echt interesseert, zullen jullie me een dikke 3 weken moeten missen binnenkort.
Je 'humor' is nogal vunzig, en vooral beledigend zoals ik al zei. :shame:Quote:
Och, nu begrijp ik het...Quote:
Wel Frag, volgens mij wil Drisos zeggen dat je de filter die voor het gat boven jouw nek hangt eens moet vervangen. Er zitten een paar serieuze gaten in.
En gaten in gaten, wel, dat kan eigenlijk niet, of wel?
Ik geloof het niet, eigenlijk..:inquisitive: :dizzy2: :book:Quote:
Originally Posted by AndresTheCunning
Enne, ik wil absoluut geen ruzie maar ik vond het gewoon nogal ver gaan..
Eerst wist ik niet waar je't over had maar nu ik zo'n opmerking gelezen heb geef ik je rond uit gelijk. Het ging te ver.Quote:
Anyway, MAlta is erg mooi. DE blue lagoons (spelling) zijn oa prachtig. Ook veel historische dingen te zien. Alleen jammer van die vogeljagers in malta. (:no:). Oh ja de busjes, de busjes zijn geweldig. ~:)
We zullen je toch missen!
Gaten in gaten, tuurlijk kan dat. :2thumbsup: :juggle2: :sweatdrop: :wall: :idea2: :book: :book: :book: :book:
wat denken jullie van een nederlands(talig)e "reunie" t is maar wat je een reunie noemt maarja
Je bedoelt met elkaar afspreken in't echt? Tellen Belgen ook mee? Weet wel niet of ik zover in nederland kan geraken. Ik kan wel in Maastricht geraken...
Doekje erbij? Zeik toch niet zo ik bedoelde het niet kwaad. En ik weet dat mijn humor nogal vunzig is, persoonlijk denk ik dat het na mijn geboorte mis is gegaan.Quote:
Maastricht is ene grote café!
Je bent er blijkbaar al geweest. Vermits het eiland nogal klein is, dachten we fietsen te huren om het zo te verkennen. Mijn ervaring met openbaar vervoer in Mediterrane landen is dat ze beweren dat er een uurregeling bestaat, maar dat die de facto onbestaande is.Quote:
Originally Posted by Gertgregoor
Heeft ook zijn charme natuurlijk, maar als ik kan kiezen tussen op mijn gemak ergens naartoe te fietsen waar en wanneer ik wil of eindeloos wachten op een bus die misschien dan komt en heel misschien daar naartoe rijdt, tja, dan weet ik het wel.
Pfff, nog een weekje werken en het is zover :sweatdrop:
Begin echt wel het laatste loodjes gevoel te krijgen...
Is al van vorig jaar geleden dat ik nog eens een volledige week verlof had.
:shame:
Het is er in sommige stukken wel heuvelachtig moest jij of je vrouw niet een echte courreur zijn. Zover ik weet hebben we nooit last gehad met de busjes. Alleen als het warm is draaien ze de raammpjes open en noemen het airoc. Maar voor de rest cava wel.
Tja, t zal Mevrouw TheCunning leren hè. K heb haar vaak genoeg gezegd dat ze de conditie wat moest onderhouden. En "slecht weer" is geen excuus, want we hebben een hometrainer. En de uitvlucht "jamaar dat is saai" gaat ook niet op, want er staat een TV voor, aangesloten op de kabel.Quote:
:no:
K mag haar natuurlijk niet afpeigeren, want ze moet nog wat energie over hebben voor, hm, andere dingen :sweatdrop: :eyebrows: :eyebrows:
Dat is net DE reden waarom je de conditie op peil moet houden !
En over malta: ik ben er een heel aantal jaren geleden geweest, midden in een hittegolf toen. Het landschap is nogal dor en eentonig, er zijn heel oude ruines waar niemand echt de geschiedenis van weet, iedereen spreekt er engels, de vrouwen zijn (meestal) zeer de moeite, en ik kreeg er sterke drank a volonte hoewel ik maar een jaar of 14 was :2thumbsup:
lol, de perfecte situatie voor die smiley:laugh4:Quote:
maarja, GG, een gat is niks, is een stuk niks in iets. dus er toch niet een stuk niks in een stuk niks zitten, want een stuk niks is al niks.. :dizzy2:
TS, wie weet is dat wel eens leuk, ja ~:) GG mag ook wel komen hoor :P
lukt her met gemak ook.Quote:
Originally Posted by doc_bean
@Drisos, :2thumbsup:
Maar nu over een gat, een gat is niet niks hoor. Een gat is gewoon een volume van andere stoffen, metaries,... in een object, voorwerp, mengsel,... dat uit andere stofen bestaat of stoffen in een andere aggregatie toestand.
Indien je't hebt over een ander soort gat, dan wil ik het niet weten. MAar als dat kan moet het wel erg pijn doen...:sweatdrop:
Ach zo belgkies, gij radicale kaalkopskes :laugh4: :laugh4: :laugh4:
Hela hela, ze hadden wel geen aanslag gepland hè!
Volgens wat ik het laatst hoorde van hun advocaat, waren het onschuldige wapenliefhebbers met een uitgebreide collectie oorlogswapens en een politiek incorrect gedachtegoed. Als dat al niet mag :no:
En naar ik gehoord heb, werden ze al van 2004 in de gaten gehouden.
Waarom ze dan tot 2006, "toevallig" een verkiezingsjaar, hebben gewacht om ze op te pakken, is mij een raadsel, ma ja, wie ben ik... :wall:
In Nederland mag je heel politiek incorrect denken...
"politiek correct denken"
Pfff, de term alleen al.
Welke kwistembiebel heeft dat nu weer uitgevonden?
Ze houden hem/haar een trek op zijn/haar bakkes moeten geven.
kwistembiebel
pfff de term allen al.
Ze zouden hem...
~:)
Ok, ge vraagt erom
:boxing:
Neh, t zal u leren.
En ja, ik ben echt 28 ...:oops:
Tuurlijk, daar twijfelen we niet over, hoor...
En kom maar op, ik heb alle Jacky chan films gezien en alle tekken spellekes uitgespeeld!
De toon is wat harder hier maar je maakt er geen vrienden mee ~;)Quote:
Pfuh, en dan! Ik heb alle Mortal Kombat spellekes uitgespeeld, alle Bruce Lee films gezien én mijn tante doet ballet.Quote:
En ik kan smoelen trekken zoals Jean-Claude Van Damme in Bloodsport (1 van de meest hilarische films ooit gemaakt)!
Je tante doet ballet? Nee niet je tante!
:runs away screaming and terrified:
:whip: :whip:
Nog liefhebbers?
Dacht dat je het nooit zou vragen, en netjes langs het randje he?Quote: